דף הבית » מידע מקצועי » מדריך אולטימטיבי: איזה שדה תעופה הוא איה נאפה
איזה שדה תעופה איה נאפה

מדריך אולטימטיבי: איזה שדה תעופה הוא איה נאפה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

העיירה איה נאפה ממוקמת בחלקה הצפוני של קפריסין. זהו יעד נופש פופולרי בקפריסין ויעד תיירותי פופולרי.

האי נבנה על נמל טבעי והפך למרכז סחר חשוב בין אירופה לאסיה. הנמל היה מוגן על ידי טירה, העומדת עד היום, בעובי קירותיה 5 מטרים.

בעיירה איה נאפה יש אתרים היסטוריים רבים, כמו העיר העתיקה איה נאפה וחורבות כנסיות עתיקות. יש גם הרבה חופים ואתרי נופש יפים בקרבת מקום המושכים תיירים מכל העולם. העיירה מפורסמת גם בייצור היין שלה, שעומד בראש מאז ימי קדם.

שני שדות התעופה הקרובים ביותר לאיה נאפה הם פאפוס ולרנקה, ושניהם מציעים מחירי נסיעות פנטסטיים בכל יום. שירותי הסעות ואוטובוסים סדירים מפאפוס לאיה נאפה אורכים מעט פחות משעתיים. הוא נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מלרנקה. פעם נוספת, ישנן מספר מוניות שיוצאות ישירות מהטרמינלים וכן שירותי אוטובוסים והסעות שיוצאים משדה התעופה.

חברות התעופה העיקריות המספקות טיסות זולות לאיה נאפה הן Monarch, Aegean, Norwegian ו-Easyjet. רובם מגיעים ללרנקה, שנמצאת במרחק של כ-45 דקות משם. לא אמורה להיות לכם בעיה לאתר טיסות שמתאימות לתקציב שלכם שכן מדובר במסלול פופולרי מאוד עם מספר טיסות שיוצאות מדי יום במהלך הקיץ.

עונת הקיץ, שנמשכת ממאי עד ספטמבר, היא העונה העמוסה ביותר באיה נאפה. עונת החגים בעיצומה בתקופה זו, וכך גם הטמפרטורות החמות ביותר. כרטיסי טיסה עשויים לעלות יותר בתקופה זו מכיוון שזוהי שיא עונת השיא ביולי ואוגוסט. סעו בתחילת העונה בחודש מאי או לקראת סיום העונה בספטמבר כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר לאיה נאפה במהלך הקיץ.

טיסות לאיה נאפה זמינות לרוב במחירים הנמוכים ביותר כאשר יוצאים ביום שלישי. נכון לעכשיו, שבת הוא יום היציאה עם המחיר הגבוה ביותר. אם תבחר טיסה בשעות הצהריים, טיסות איה נאפה יכולות להיות משתלמות יותר. עלות הזמנת טיסה אחר הצהריים כנראה תגדל.

טיסות לאיה נאפה

כן, ישנן מספר טיסות מתחת ל-100 פאונד בין לונדון לאיה נאפה. לאחרונה, Wizz Air UK הציעה את הטיסה הזולה ביותר תמורת 41 פאונד בלבד; עם זאת, התעריף הרגיל הוא $52. שלוש טיסות בכל יום, בממוצע, טסות מלונדון לאיה נאפה. ישנן טיסות רבות המקשרות את לונדון לאיה נאפה תוך 4 שעות ו-35 דקות. כדי לנסוע במהירות, בחר ב-Wizz Air UK, Wizz Air או easyJet. 2047 מייל מפרידים בין לונדון לאיה נאפה. טיסות ללא הפסקה הן הנורמה.

אם תזמינו כרטיס ממנצ’סטר לאיה נאפה, תצאו משדה התעופה של מנצ’סטר (MAN). מציאת טיסה ממנצ’סטר לאיה נאפה לא אמורה להיות קשה; בממוצע, נמל התעופה משרת טיסה אחת החוצה בכל יום. מכיוון ש-17 חברות תעופה מציעות טיסות משדה התעופה של מנצ’סטר לאיה נאפה, לא אמורה להיות לכם בעיה למצוא טיסה שמתאימה לצרכים שלכם. ליבת העיר של מנצ’סטר נמצאת במרחק של 14.9 מייל בלבד ממנצ’סטר (MAN). כן, ישנן מספר טיסות מתחת ל-200 פאונד בין מנצ’סטר לאיה נאפה. לאחרונה, Multiple Airlines הציעה את הטיסה הנמוכה ביותר תמורת 106 ליש”ט בלבד, אבל אתה עשוי לצפות לשלם ממוצע של 124 ליש”ט.

ישנן מספר טיסות מתחת ל-200 פאונד מגלזגו לאיה נאפה. ההזמנות האחרונות לטיסות נעו בין Multiple Airlines תמורת 140 ליש”ט בלבד ל-194 ליש”ט בממוצע. במהלך שבעת הימים הקרובים, ישנן חמש טיסות או יותר זמינות מגלזגו לאיה נאפה בפחות מ-400 פאונד.

כמה זמן נסיעה מלרנקה לאיה נאפה

שדה התעופה הגדול ביותר באי ונמל התעופה הבינלאומי העיקרי של קפריסין הוא נמל התעופה של לרנקה (LCA). בצד המזרחי של קפריסין, נמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ממוקם 58 קילומטרים (36 מייל) מאגיה נאפה. מדריך מפורט זה מתאר כל אפשרות להגיע לאגיה נאפה מנמל התעופה של לרנקה. בהתאם לשעה ביום ולאן בנאפה אתה הולך, הנסיעה מנמל התעופה של לרנקה לאגיה נאפה אמורה להימשך בין 45 דקות לשעה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן