דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » כל המידע על איזה שדה תעופה באיטליה הקרוב ביותר ל-civitavecchia
איזה שדה תעופה באיטליה הכי קרוב civitavecchia

כל המידע על איזה שדה תעופה באיטליה הקרוב ביותר ל-civitavecchia

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שמה של Civitavecchia מתורגם ל”עיר עתיקה”. העיירה נבנתה על גבי כפר אטרוסקי. בתחילת המאה השנייה לספירה נבנה הנמל. כיום זהו נמל משמעותי עבור ספינות שייט ומעבורות ונחשב לנמל העיקרי של רומא, הממוקם כ-80 קילומטרים (50 מייל) מדרום.

תרגישו כאילו אתם נוסעים אחורה בזמן לעידן ההיסטורי של רומא העתיקה למרות היותם במרחק נסיעה קצרה בלבד ממרכז העיר רומא.

נמל התעופה הבינלאומי פיומיצ’ינו לאונרדו דה וינצ’י (FCO / LIRF) הוא שדה התעופה הבינלאומי הקרוב ביותר ל-Civitavecchia, איטליה. נמל התעופה הבינלאומי של רומא נמצא במרחק של 66 קילומטרים מ-Civitavecchia, מרכז העיר של איטליה.

לרומא, בירת איטליה, השוכנת באזור לטיום, שוק עצום ומשגשג המונה כ-6 מיליון תושבים, משרת נמל התעופה פיומיצ’ינו לאונרדו דה וינצ’י, הנושא את שמו של אמן מיוחד מתקופת הרנסנס ושפסלו של Vitruvian Man משמש כסמל הרשמי של שדה התעופה. רומא היא יעד תיירותי פופולרי וביתם של סוכנויות בינלאומיות רבות, כולל ארגון המזון והחקלאות.

ישנם שני מסופי נוסעים בנמל התעופה פיומיצ’ינו הנמצאים בשימוש. הוא משרת נוסעים בקווים מקומיים, זרים וחוצה יבשות הנוסעים לעסקים או להנאה. נמל התעופה פיומיצ’ינו קיבל את פני 43.5 מיליון נוסעים ב-2016.

שדה תעופה דרום איטליה

איטליה היא ביתם של מספר שדות תעופה, כאשר נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי משרת את דרום איטליה בתדירות הגבוהה ביותר. שדה התעופה העמוס ביותר בדרום איטליה ידוע בשם Ugo Niutta והוא ממוקם כ-6 ק”מ ממרכז העיר.

חברות תעופה זולות ביצעו לאחרונה השקעות משמעותיות, מה שהופך את נמל התעופה Capodichino לאחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בדרום איטליה. זה רק 4 קילומטרים מהתחנה המרכזית של נאפולי ודרך מצוינת לראות את כל העורף של קמפניה, כמו גם את חופי אמלפי וסורנטו.

שדה תעופה נוסף בדרום איטליה הוא נמל התעופה פונטנרוסה קטניה. שדה התעופה המשרת את האי קטניה, Fontanarossa Catania Airport (CTA), הוא העמוס ביותר בדרום איטליה מבחינת מטיילים. הוא ממוקם באופן יתרונות קרוב לקלטניסטה, סירקוזה ומסינה ובמרחק של כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר קטאניה.

אחרי קטניה ונאפולי, נמל התעופה פאלרמו-פונטה ראיסי פלקונה ובורסלינו (PMO) הוא נמל התעופה השלישי העמוס ביותר בדרום איטליה והוא נקרא על שם שני שופטים אמיצים שמתו במאבק נגד המאפיה. שדה התעופה נמצא ב-Cinisi, 30 ק”מ מערבית לפאלרמו, קרוב למזארה דל ואלו, אלקאמו ולמקומות ציוריים אחרים במזרח סיציליה.

אמלפי איטליה שדה תעופה

אם אתם מתכננים טיול לחוף אמלפי, אתם בוודאי רוצים לדעת איך להגיע לשם באמצעות חברת תעופה, במיוחד אם אתם לא נוסעים לאיטליה אלא מגיעים ממקום אחר. נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי “קפודיצ’ינו” הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לקוסטיירה אמלפיטנה. טיסות ישירות מניו יורק, בריסל, פריז, ברלין, פרנקפורט, מינכן, שטוטגרט, אתונה, אמסטרדם, ברצלונה, איביזה, מדריד, בזיליאה, ז’נבה, ציריך ואיסטנבול זמינות כולן מנמל התעופה קפודיצ’ינו.

שדה התעופה השני הקרוב ביותר לחוף אמלפי הוא רומא פיומיצ’ינו. כמעט בכל מקום בעולם יש טיסות ישירות לנמל התעופה פיומיצ’ינו רומא. כל עיר גדולה באירופה, צפון אמריקה ואסיה נגישה בקלות משדה התעופה. ישנן טיסות רבות מדי יום בין הערים הגדולות בעולם.

מכיוון שיש יותר תחרות בין חברות תעופה ומוצעות יותר טיסות בכל יום, ייתכן שבדרך כלל תמצא טיסה בעלות נמוכה יותר.

שדה תעופה טוסקנה איטליה

נמל התעופה הבינלאומי גלילאו גליליי בפיזה ונמל התעופה אמריגו וספוצ’י, המכונה לעתים קרובות פרטולה, ליד פירנצה הם שני שדות התעופה הבינלאומיים בטוסקנה. שדה התעופה של פיזה גדול יותר מהשני מכיוון שהם רק במרחק של 80 קילומטרים זה מזה. טיסות לערים חשובות באירופה מוגשות על ידי שני שדות התעופה. מציאת טיסות לפיזה עשויה להיות פשוטה יותר בהתחשב שרוב הטיסות הסדירות באירופה נוחתות שם.

טיסות לערים חשובות באירופה מוגשות על ידי שני שדות התעופה. אם אתה טס מאירופה, זה יכול להיות פשוט יותר להגיע לטיסות לפיזה מכיוון שפיזה מנהלת את רוב הטיסות הסדירות של היבשת. אתה יכול לבחור לטוס לפירנצה או לפיזה מרוב ערי המרכז הגדולות באירופה אם אתה מגיע ממדינה רחוקה יותר. אם אתה מתכוון להשתמש בפירנצה כבסיס שלך, אני ממליץ לטוס לפירנצה כי דילוג על רכבות או אוטובוסים בתום טיסה ממושכת יהיה פשוט יותר נוח.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן