דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » המדריך שלך לדעת איזה שדה תעופה באנגליה קרוב יותר לגייטסהד
איזה שדה תעופה באנגליה יותר קרוב לגייטסהד

המדריך שלך לדעת איזה שדה תעופה באנגליה קרוב יותר לגייטסהד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גייטסהד היא עיר בצפון מזרח אנגליה. זהו היישוב הגדול ביותר ברובע ניוקאסל על טיין. העיר שוכנת על הגדה המזרחית של נהר הוור, במפגשו עם נהר טיין והיא אחד ממרכזי התעשייה החשובים ביותר של בריטניה.

העיר הייתה מרכז לבניית ספינות, עיבוד ברזל וטקסטיל עוד מימי הרומאים, אך רק לאחר מלחמת העולם השנייה הפכה גייטסהד למרכז ייצור חשוב של מוצרים הנדסיים כמו מנועי מטוסים וחלקי רכב.

שדה התעופה הקרוב ביותר לגייטסהד הוא נמל התעופה ניוקאסל (NCL). המרחק מנמל התעופה ניוקאסל לגייטסהד הוא 6.3 מייל / 10.2 קילומטרים.

לנמל התעופה הבינלאומי של ניוקאסל יש טיסות ישירות ליותר מ-80 מיקומים וממנו, המציע קישורים מצוינים לשאר בריטניה, אירופה ומעבר לו. אתה יכול לקחת מגוון חלופות תחבורה מנמל התעופה של ניוקאסל לאזור הכפרי של נורת’מברלנד, גייטסהד, החוף ומרכז העיר ניוקאסל.

המרחק ממרכז העיר ניוקאסל לנמל התעופה ניוקאסל, שנמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה ברכב, הוא פחות מ-8 מיילים. זה לוקח רק 25 דקות להגיע למרכז העיר ניוקאסל במטרו מתחנת המטרו איירפורט, שנמצאת ממש מחוץ לשדה התעופה. עם מעבר המשך ללא טרחה בכל האזור, לוקח למטרו כ-30 דקות להגיע לגייטסהד משדה התעופה.

רכבות מטרו פועלות כל 6 עד 12 דקות, מה שהופך אותה לדרך המהירה והחסכונית ביותר להגיע לגייטסהד, ניוקאסל ולמקומות אחרים. אם אתם שוהים בחוף או בג’סמונד, כרטיס מטרו בודד משדה התעופה למרכז העיר ניוקאסל עולה 3.70 ליש”ט, בעוד שכרטיס יום לכל האזור עולה 5.40 ליש”ט.

לנמל התעופה הבינלאומי של ניוקאסל יש מגרש חניה בטוח לטווח ארוך עם העברה 24 שעות ביממה ישירות לטרמינל. Callerton Parking מספק גם חניון לשהייה ארוכה במחיר סביר, כ-5 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של ניוקאסל. המיקוד של satnav הוא NE13 8BZ.

שדות תעופה בלונדון

העיר לונדון ידועה באוכלוסייתה הרב-תרבותית והרב-אתנית. המגוון בא לידי ביטוי בארכיטקטורה, בתרבות ובהיסטוריה של העיר.

כאשר מנסים לטוס משם וליהנות מהחלקים הטרופיים יותר של העולם, זה עשוי להיראות קשה להגיע לשדה תעופה מכיוון שנדרשים סידורי נסיעה ועליכם לצאת מוקדם במיוחד כדי לבצע את הטיסה בזמן. העיר לונדון ידועה בתנועה המוגזמת שלה ובאווירה העמוסה.

הית’רו, גטוויק, סטנסטד, לוטון, סאות’אנד ונמל התעופה לונדון סיטי הם ששת נמלי התעופה העיקריים בלונדון.

נמל התעופה הית’רו בלונדון

בשל גודלו, נמל התעופה הית’רו, שבסיסו ברובע הילינגדון בלונדון וידוע גם בשמו המלא, שדה התעופה הית’רו לונדון, הוא שדה התעופה העמוס ביותר באירופה ונמל התעופה השישי העמוס ביותר בעולם.

שדה התעופה מתהדר בשירותים מצוינים, כולל מסעדות, בתי קפה, חנויות מתנות וחנויות המוכרות כל דבר, מריחות מעצבים ועד למזכרות מטופשות מלונדון. נמל התעופה הית’רו כולל גם כמרים מכמה דתות, מרחב תפילה רב-דתות וחדרי ייעוץ בכל טרמינל.

נמל התעופה לונדון גטוויק

נמל התעופה גטוויק, שהחל את דרכו כשדה תעופה בשנות ה-20 וכיום הוא נמל התעופה השני העמוס ביותר בבריטניה והתשיעי העמוס ביותר באירופה כולה, פתח את הטרמינל הראשון שלו, המכונה “כוורת הדבורים”, ב-1935 לאחר שקיבל אישור מהאייר. המשרד לטיסות מסחריות מנמל התעופה.

שדה התעופה כולל שירותים נפלאים רבים, כולל טרקלינים, מלונות באתר ומרחב תפילה רב-דתות. בנוסף, גטוויק מציעה שירותי המרת מטבע, וזה אידיאלי אם אתה מוכן לטוס אבל חסר לך את הכספים הדרושים.

נמל התעופה לונדון סיטי

לנמל התעופה לונדון סיטי, שנמצא ברובע ניוהאם בלונדון, יש מסלול יחיד וטרמינל בן שתי קומות, מה שהופך אותו לקטן יותר משדות תעופה אחרים בלונדון. הוא נבנה בשנת 1986, מה שהופך אותו לחדש יחסית בהשוואה לשדות תעופה אחרים המשרתים את לונדון. שדה התעופה לונדון סיטי צריך רק טרמינל אחד כי אין הרבה מקום פנוי באזור לונדון דוקלנדס ולא הרבה אנשים משתמשים בו. עם זאת, הוא נהיה עמוס מאוד בשעות השיא, ולכן מומלץ לתכנן את הנסיעה כראוי מראש כדי למנוע עיכובים לא רצויים.

נמל התעופה לונדון סטנסטד

ל-Ryanair, חברת תעופה זולה, יש את הבסיס הגדול ביותר שלה בסטנסטד, או נמל התעופה לונדון סטנסטד, שנמצא באוטלספורד, אסקס. סטנסטד הוא שדה התעופה הרביעי העמוס ביותר בבריטניה ומציע טיסות ליותר מ-200 מקומות (באירופה, אפריקה והמזרח התיכון).

סטנסטד הוא שדה תעופה חד-טרמינלי עם מסלול גדול המשרת למעלה מ-190 יעדים, תוך שהוא מכיל גם מטוסים פרטיים. נמל התעופה של לונדון סטנסטד ראה הרחבות רבות לאורך השנים, מה ששיפר מאוד את השירותים שלו עם מלונות באתר ומגרש חניה גדול.

נמל התעופה לוטון בלונדון

בשנת 1952, נמל התעופה לוטון, שנקרא בעבר שדה התעופה הבינלאומי לוטון, נפתח מחדש לשימוש מסחרי ציבורי לאחר ששימש את ה-RAF כבסיס אווירי צבאי במהלך מלחמת העולם השנייה. מאז, נמל התעופה הפך לפופולרי מאוד, כאשר חמישית מכל טיסות החגים בבריטניה יוצאות מנמל התעופה לוטון בלונדון.

נמל התעופה לונדון סאות’אנד

עד שנמל התעופה סטנסטד החל לראות עלייה בתנועה, נמל התעופה סאות’אנד, שנמצא ברובע רוכפורד של אסקס, היה נמל התעופה השלישי העמוס ביותר בלונדון לאורך שנות ה-60 וה-70. שדה התעופה מצויד בטרמינל יחיד, מסלול המראה ושירותים רבים כמו בתי קפה, טרקלינים, חנויות קמעונאיות, ופטורים ממכס.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן