דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » נמל התעופה העליון ברומא קרוב יותר למרכז
איזה שדה תעופה ברומא קרוב יותר למרכז

נמל התעופה העליון ברומא קרוב יותר למרכז

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

רומא הייתה בירת האימפריה הרומית מהמאה ה-1 לפנה”ס ועד המאה ה-3 לספירה. זוהי דוגמה מעניינת לעיר שהתקיימה מאות שנים וצמחה להיות אחת הערים החשובות בעת העתיקה.

העיר רומא היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה. הוא ידוע בארכיטקטורה היפה, ההיסטוריה והתרבות שלו.

אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באיטליה הוא רומא. רוב המלונות ומקומות הבילוי שבהם מבקרים שוהים, אוכלים ומסתובבים כשהם לא מבקרים באטרקציות תיירותיות מקומיות אחרות, ממוקמים במרכז העיר.

איפה שדה התעופה הקרוב ביותר? היא אחת השאלות הנפוצות ביותר על ידי מבקרים במרכז ההיסטורי של רומא.

נמל התעופה הבינלאומי לאונרדו דה וינצ’י-פיומיצ’ינו

Aeroporti di Roma מנהל את שדה התעופה הציבורי הזה. זה ללא ספק הגדול במדינה. נכון לשנת 2019, הוא בין חמישים שדות התעופה המובילים בעולם ונחשב לנמל התעופה התשיעי העמוס ביותר באירופה. לאונרדו דה וינצ’י, שיצר את אב הטיפוס הראשון של המסוק ואת המכונה המעופפת המכונפת בשנת 1480, זוכה לכבוד השם פיומיצ’ינו. זהו ללא ספק שדה התעופה הקרוב ביותר ללב רומא. רומא נמצאת במרחק של כ-24.7 מיילים מפיומיצ’ינו. בשל התשתית הטובה והיעדר תנועה, ניתן לנסוע ממרכז העיר לשדה התעופה תוך עשר דקות או פחות. בהשוואה לנהיגה, נסיעה ברכבת תביא אותך לשדה התעופה מהר יותר.

Ciampino-G. ב. נמל התעופה הבינלאומי פסטין

שדה התעופה הקרוב ביותר לרומא הוא צ’יאמפינו. עם זאת, מכיוון שאתה יכול להגיע לשדה התעופה רק באוטובוס או ברכב, זה לוקח קצת יותר זמן להגיע למרכז העיר. התנועה בדרך לצ’יאמפינו הופכת את זה בלתי נמנע שתגיעו לשדה התעופה באיחור. אבל צ’יאמפינו הוא שדה התעופה הגדול ביותר של רומא, והטיסות אליו זולות יותר.

השורה האחרונה היא שלמרות קרבתה של צ’יאמפינו לרומא, ההגעה לשם קשה יותר בגלל התנועה ואפשרויות התחבורה הנגישות. לכן, שדה התעופה הבינלאומי פיומיצ’ינו יהיה הבחירה האידיאלית אם תרצו לנסוע לשדה התעופה ממרכז העיר מהר יותר.

נמל התעופה לאונרדו דה וינצ’י-פיומיצ’ינו

שדה התעופה העמוס ביותר באיטליה, נמל התעופה לאונרדו דה וינצ’י פיומיצ’ינו, משמש כמרכז תעופה בינלאומי משמעותי. זו הייתה בחירה נבונה לקרוא לשדה התעופה על שם ליאונרדו דה וינצ’י, שכן גאון הרנסנס היה אחד הראשונים שתאר מכונת מעופפת מעשית. כיום, יותר מ-40 מיליון מטיילים משתמשים בשדה התעופה מדי שנה, בעקבות לאונרדו.

המתקנים בשדה התעופה ליאונרדו דה וינצ’י פיומיצ’ינו ברומא תואמים את גודלו ובולטותו של שדה התעופה כמרכז בינלאומי מרכזי. מותגים גדולים כמו זארה והרמס מיוצגים בבגדים, פריטים פטורים ממכס, צרכי נסיעות, כתבי עת ותכשיטים שהנוסעים יכולים לרכוש. ישנן מסעדות אלגנטיות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר בינלאומיות כאפשרויות לסעודה. הנוסעים יכולים להירגע במגוון טרקליני נוסעים. רוב הטרקלינים, המספקים בדרך כלל מקלחות, כיבוד, טלוויזיה וחומר קריאה, ממוקמים בטרמינל 3. רשת “נמל תעופה חינם Wi-Fi”, לעומת זאת, מאפשרת גישה ל-Wi-Fi בחינם לכל מטייל המשתמש בשדה התעופה.

הגעה משדה התעופה ברומא לעיר

לאונרדו אקספרס היא אפשרות מצוינת להגיע ממרכז העיר לשדה התעופה. מושבים מיוחדים, שירותים וירידה נוחה למטוס מסופקים בקרונותיו לאנשים עם מוגבלויות. ניתן ליצור קשר עם חברת התעופה איתה הם מזמינים 48 שעות לפני ההמראה אם ​​נוסע זקוק לסיוע בשדה התעופה. בנוסף, כל חברות התעופה המשתמשות ב-Fiumicino מספקות תכונה של “Care to Fly” שניתן לתזמן. זה כולל איסוף מבתי מגורים או לינה וסיוע בעלייה לטיסה.

שדה התעופה ממוקם 32 קילומטרים מדרום-מערב למרכז העיר רומא, אם המטיילים תוהים כמה רחוק הוא משם. המשמעות היא שכאשר מתכננים את ההעברות שלהם, נהגי נהיגה עצמית ונהגי מוניות ימצאו את זה בזהירות לאפשר לפחות 40 עד 50 דקות. אם מגיעים ממרכז רומא, מבקרים צריכים לאפשר 15-20 דקות כדי להימנע מהתנועה בעיר.

נמל התעופה לאונרדו דה וינצ’י פיומיצ’ינו ברומא קל הרבה יותר להגיע מדרום וממערב, לעתים קרובות תוך 20 עד 30 דקות. לרכבות האקספרס שנוסעות במהירות המהירה ביותר יש את זמני ההעברה הקצרים ביותר, ולוקח רק 30 דקות להגיע לשדה התעופה לאונרדו דה וינצ’י. זה גם ייקח בערך 30 דקות לנסוע מקומית מאוסטיינס.

רכבת שדה תעופה רומא

רכבת לאונרדו אקספרס לנמל התעופה היא רכבת ייעודית לנמל התעופה שנוסעת כל 15 דקות ולוקח 30 דקות להגיע לתחנת טרמיני בלב רומא.

העלות היא הגורם המרתיע היחיד לשימוש בשירות; הוא יקר בערך פי שניים מחלופות אוטובוס ורכבת מקומיות. בין נמל התעופה פיומיצ’ינו למרכז רומא, לאונרדו אקספרס היא ללא ספק אפשרות התחבורה הציבורית הגדולה (המהירה והנוחה ביותר) (תחנת טרמיני).

ה-Terravision Bus, אחד מארבעת שירותי האוטובוס המתחרים לנמל התעופה שעוצרים גם בתחנת טרמיני, הוא הדרך הזולה ביותר להגיע משדה התעופה של רומא למרכז העיר. זה עולה בערך שליש מהלאונרדו אקספרס, אבל זה לוקח הרבה יותר זמן והוא פחות שכיח.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן