דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שצריך לדעת על: איזה שדה תעופה בברלין
איזה שדה תעופה ברלין

כל מה שצריך לדעת על: איזה שדה תעופה בברלין

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ברלין היא אחת הערים הפופולריות ביותר ברלין היא אחת הערים הדינמיות באירופה. יש בו מגוון גדול של אטרקציות תרבותיות והיסטוריות. העיר ידועה גם בהישגיה האמנותיים, הפוליטיים והמדעיים.

ברלין היא מקום מרגש לחיות ולעבוד בו. יש לו הרבה מה להציע לאנשים שרוצים להפוך את זה לביתם. יש הרבה דברים לעשות בברלין ואנחנו לא יכולים לקבל מספיק מזה! יש לה היסטוריה עשירה, תרבות מגוונת וחיי לילה תוססים.

לברלין, גרמניה, יש שני שדות תעופה עיקריים. גם נמל התעופה ברלין שונפלד (SXF) וגם נמל התעופה ברלין טגל (TXL) ממוקמים בברלין.

נמל התעופה טגל בברלין

שדה התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את ברלין הוא שדה התעופה ברלין טגל (Flughafen Berlin-Tegel – TXL). הוא ממוקם בטגל, במערב ברלין הישנה, ​​5 ק”מ (8 ק”מ) צפונית-מערבית לליבה של העיר.

הוא שימש לראשונה בשנת 1948 והיה ידוע בעבר כשדה התעופה אוטו לילינטל. היא משמשת כמרכז הראשי של רוב חברות התעופה הגדולות של ברלין וטסה למקומות מקומיים וזרים. עם טרמינלים המסתעפים מהחלק העיקרי בתצורה משושה כדי לענות על זרם הנוסעים, הוא צנוע יחסית ולעתים קרובות עמוס.

נמל התעופה טגל נפתח כל יום בארבע לפנות בוקר. עד חצות שדה התעופה נשאר פתוח אם טיסה נוחתת מחוץ לשעות אלו.

ב-Tegel יש את כל החנויות החיוניות, המסעדות ומרכזי המידע לתיירים.

שדה התעופה שונפלד בברלין

נמל התעופה שונפלד (Flughafen Schönefeld – SXF) הוא נמל התעופה המשמעותי הנוסף של ברלין. למרות שהוא גם נבנה בשנת 1946 והוא מרוכז, הוא עבר כמה שדרוגים נדרשים ומשמש כאתר של שדה התעופה החדש הקרוב.

הוא ממוקם במזרח ברלין הישנה, ​​גובל בגבולה הדרומי של ברלין, 18 קילומטרים דרומית מזרחית לברלין, קרוב לעיר שונפלד. חברות התעופה הלואו קוסט הגדולות Ryanair ו-EasyJet מבוססות שם. ארבעה טרמינלים מפוזרים ברחבי שדה התעופה מכיוון שהוא לא ממש קטן כמו טגל. השתמש במפת הטרמינל כדי למצוא את עצמך. כדי להפוך את הניווט לפשוט יותר, זה עתה נוסף מידע נוסף, יחד עם קווי כיוון.

שונפלד נגיש 24 שעות ביממה, אולם לאחר 22:00, רק מי שיש לו מסמכי נסיעה לגיטימיים רשאים להישאר.

לשונפלד יש משרד מידע לתיירים, כמו גם מסעדות וחנויות פשוטות. בנוסף למכונות הקופה ומכונות הכרטיסים של BVG (תחבורה ציבורית), יש חלפני כספים.

שדה תעופה ברלין חנויות

בנמל התעופה ווילי ברנדט מוצגים מותגים מקומיים, לאומיים ובינלאומיים ומספקים ללקוחות מבחר גדול של ביגוד, אוכל, מזכרות, ספרים, גאדג’טים, תכשיטים וצרכי ​​נסיעות.

הנה כמה חנויות הממוקמות בנמל התעופה ברלין-ברנדנבורג (BER0):

בית המרקחת מטרופוליטן מציע הדרכה בקיא בכל הנושאים הרפואיים בנוסף לכל מה שאתה יכול להזדקק לערכת עזרה ראשונה.

קניות פטורות ממכס היא תענוג לטייל. בשמים, קוסמטיקה, משקאות אלכוהוליים, חדרי טעימות ואביזרים מכל רחבי העולם זמינים כאן. ניתן למצוא את חנויות הדיוטי פרי של Heinemann הן בתוך ומחוץ לאזורי האבטחה של טרמינלים 1, 2 ו-5, והן מפוזרות ברחבי שדה התעופה.

חנות הלגו היא משיכה פנטסטית לתיירים צעירים ומבוגרים כאחד. הוא נגיש רק בתוך אזור האבטחה ומרשים עם מבחר גדול של מוצרי לגו.

באזור האבטחה של טרמינל 1 מוצעים שעונים משובחים של חברת Swatch השוויצרית. Swatch מקדמת את עצמה באמצעות עיצובים מקוריים, חומרים מובחרים, תנועה וקלילות.

אתה יכול לרכוש היסטוריה פרוסיה ב-MuseumShop. האוסף כולל מזכרות ותזכורות להיסטוריה בת 400 השנים של מלכי ומלכות פרוסיה, כמו גם לאתרים היסטוריים חשובים, גנים ואנשים הקשורים אליהם.

Sweet Capital, חנות מעדניות וממתקים, מספקת לתיירים את מיטב המטבח של ברלין. המוצרים הזמינים הם בעיקר מיוחדים ממפעלי שוקולד של יצרנים וספקים מקומיים.

חטיפים קטנים, התמחויות קפה שונות, משקאות קלים, ממתקים, מזכרות וצרכי ​​נסיעות כולם זמינים ב-Quicker’s.

את כל רשימת החנויות תוכלו לראות כאן:

https://www.berlin.de/tourismus/infos/flughafen-ber

שדה התעופה שונפלד

אחד משני שדות התעופה המסחריים הבינלאומיים בברלין רבתי הוא ברלין-שונפלד (SXF), הממוקם בדרום מזרח העיר. נמל התעופה שונפלד שימש שדה התעופה העיקרי של הרפובליקה הדמוקרטית הגרמנית משנת 1945 ועד קריסת חומת ברלין, וחיבר אותה לגוש המזרחי. היא הפכה ליעד טיול אהוב על חברות תעופה זולות בשני העשורים שלאחר נפילת מסך הברזל. שדה התעופה שירת 12.7 מיליון נוסעים ב-2018 בלבד.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן