דף הבית » מידע מקצועי » מדריך אולטימטיבי: שדה תעופה גדול במילאנו
איזה שדה תעופה גדול במילאנו

מדריך אולטימטיבי: שדה תעופה גדול במילאנו

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מילאנו היא אחת הערים הגדולות באיטליה. זהו מרכז תרבותי, מסחרי ופוליטי מרכזי. ההיסטוריה שלה מתוארכת לאימפריה הרומית, כשהיא נודעה בשם מונס מרטיוס.

כתוצאה מההיסטוריה העשירה שלה, מילאנו הפכה ליעד תיירותי מרכזי באירופה. הוא גם הפך למרכז תעשייתי חשוב עם חברות ויצרנים רבים הממוקמים בו. מילאנו ידועה גם בסצנת האמנות והתרבות שלה, כשהעיר זוכה לכינוי “עיר האמנות”.

האדריכלות של העיר משקפת את חשיבותה כמרכז לאמנות ותרבות; הוא ביתם של כמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר בעולם, כגון אלה בגלריה ויטוריו עמנואלה השניה, גלריה פלטינה, פינקוטקה די בררה, גלריה ויטוריו עמנואל השני ופינקוטקה נאציונאל דל תיאטרו אלה סקאלה, מוזיאון דל נ’.

שלושת שדות התעופה העמוסים ביותר של מילאנו:

נמל התעופה מלפנסה

שדה התעופה הגדול ביותר באזור המטרופולין של מילאנו הוא שדה התעופה מלפנסה, הממוקם 50 קילומטרים ממרכז העיר. מיליוני אנשים משתמשים בו מדי שנה, ובשנת 2017 הוא דורג כשדה התעופה השני העמוס ביותר במדינה (אחרי פיומיצ’ינו ברומא). יש לו שני טרמינלים, T1 ו-T2, כאשר T2 מכיל טיסות Low Cost של EasyJet ו-T1 מטפל ברוב הטיסות ממלפנסה וממנה. אתה צריך בערך 15 דקות כדי לנסוע בין הטרמינלים.

נמל התעופה לינטה

נמל התעופה לינטה (LIN), שנמצא רק 7 קילומטרים ממרכז העיר, הוא ככל הנראה הנתיב המעשי ביותר לטוס למילאנו. שדה התעופה החמישי העמוס ביותר באיטליה הוא לינטה, הקרוי על שמו של אנריקו פורלניני, והוא מקבל כ-9.5 מיליון איש מדי שנה. לאורך המאה ה-20 עבר שדה התעופה בנייה; כיום, יש לה טרמינל בן שלוש קומות המטפל בטיסות פנים ובינלאומיות מהאיחוד האירופי. רוב הטיסות לנמל התעופה לינטה מקורן ברומא ובחלקים אחרים של דרום איטליה. חברת התעופה המקומית האיטלקית Alitalia עולה על כל חברות התעופה האחרות המשתמשות בשדה התעופה הזה בפער גדול.

נמל התעופה הבינלאומי אוריו אל סריו / נמל התעופה מילאנו ברגמו

טיסה יכולה להיות מאוד משתלמת, במיוחד אם אתה משתמש בחברת תעופה זולה שטסה משדה תעופה קטן יותר שנמצא רחוק יותר מהעיר הגדולה. שדות תעופה כאלה אולי לא מאוד מפוארים, אבל זה לא אומר שהם לא מושכים מטיילים. במציאות, נמל התעופה הבינלאומי אוריו אל סריו במילאנו משרת כמעט 11 מיליון מטיילים מדי שנה! למרות שזה לא חלק מהתואר הרשמי, מטיילים רבים (ואפילו כמה חברות תעופה!) מתייחסים לנמל התעופה הבינלאומי אוריו אל סריו כאל נמל התעופה של ברגמו או מילאנו. נגיש בקלות באמצעות אוטובוס, מונית או רכב, אוריו אל סריו ממוקמת 45 ק”מ צפונית-מזרחית למילאנו ופחות מ-4 ק”מ מהעיר ברגמו.

למרות היותו הקטן ביותר מבין שלושת שדות התעופה במילאנו, נמל התעופה הוא השלישי העמוס ביותר במדינה ויש לו רק מסוף נוסעים אחד. למרות שטיסות פנים מביאות הרבה מבקרים, הן לא רבות יותר מאלו מלונדון. מדי שנה, יש יותר טיסות מבירת בריטניה; בשנה שעברה היו למעלה מ-400,000 נוסעים.

Airport to Milan

אתה יכול לקחת מונית, רכבת או הסעה משדה התעופה מלפנסה למרכז העיר. הצרכים שלך יקבעו את המחיר. אתה יכול לקחת מונית מלפנסה בעלות של 90 אירו, הזמינה בכל שעות היממה, כדי להגיע למרכז העיר תוך כ-50 דקות.

נסיעה ברכבת מלפנסה, העוברת מטרמינל 1 לפיאצה קרדונה או לתחנה המרכזית, היא אפשרות נוספת. אתה יכול להגיע לפיאצה קרדונה או לתחנה המרכזית תמורת 13 אירו לכיוון, ולוקח 29 או 52 דקות, בהתאמה, להגיע לשם. החל מהשעה 05:26 בבוקר, הרכבת יוצאת כל 30 דקות. בשעה 00.40 בבוקר יוצאת הרכבת האחרונה ממלפנסה לתחנה המרכזית.

לבסוף, אתה יכול לחשוב על שימוש בשאטל משדה התעופה מלפנסה כדי להגיע לאזור מרכז העיר. זוהי בחירה מעשית אם אתה יוצא ממסוף חברת התעופה התקציבית (T2) מכיוון שאתה יכול ללכת ישר למרכז העיר מבלי שתצטרך לקחת את ההסעה של הטרמינל. עלות כרטיס לכיוון אחד עבור ההסעה לשדה התעופה, הפועלת בערך כל 15 דקות, נעה בין 8 ל-10 יורו.

קניות במילאנו

אחד המקומות הטובים ביותר באירופה לחופשה עירונית הוא מילאנו, שנמצאת באיטליה. למילאנו, חסרי השבילים של עיירות איטלקיות רבות אחרות, יש אסתטיקה עכשווית המשקפת את מעמדה כמרכז המסחרי של המדינה. מעצבים, אנשי כספים ופאשניסטות נוסעים למילאנו לעסקים וגם להנאה.

גלריה ויטוריו עמנואל השני

בשנת 1913, הגלריה ראתה את פתיחת החנות הראשונה של פראדה. טיולי ערב בגלריה פופולריים, ומתקיימות בה הפגנות. זוהי אנדרטה ידועה, המיקום של מיטב החנויות והמסעדות, והיא גדלה בפופולריות בכל העולם.

Quadrilatero d’Oro della moda

מאז שנות ה-50, ויה מונטה נפוליאונה זכה למוניטין של אחת מסמטאות הקניות האקסקלוסיביות בעולם. מותגים כמו שאנל ופנדי לאורך הרחוב. גם אם המחיר שאפתי, ישנן תצוגות חלונות אטרקטיביות ששווה לראות.

הוא מכונה גם מלבן הזהב, והוא ממוקם בנוחות מסביב לבתי המלון, ומאפשר לכם לנסוע הלוך ושוב בכל עת שתרצו. כאן תגלו מותגים כמו דולצ’ה וגבאנה, פראדה, גוצ’י, ולנטינו, לואי ויטון, ורסאצ’ה ועוד.

לה רינסנטה

La Rinascente הוא המקום אליו אתה צריך ללכת אם אתה מחפש משהו נוח במילאנו. אתה תקבל ממנו קצת מכל דבר. הוא נועד לשמש חלון ראווה עבור חברות איטלקיות וזרות כאחד. חנות הכלבו משמשת חנות נקודתית לביגוד ומכילה מגוון פריטים, לרבות עיצוב הבית, ביגוד, ספרים, תכשיטים ועוד. כל טווחי המחירים יכולים לקנות שם במילאנו.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן