דף הבית » מידע מקצועי » רשימת נמל התעופה הגדול ביותר בניו יורק
איזה שדה תעופה הכי גדול בניו יורק

רשימת נמל התעופה הגדול ביותר בניו יורק

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ניו יורק היא אחת הערים הגדולות והחשובות בעולם. הוא ידוע בגיוון שלו ובתוסס שלו. בניו יורק יש הרבה שכונות שונות, מאמידות ועד גסות. העיר ניו יורק ידועה גם בתור התפוח הגדול.

אחת הערים המשמעותיות ביותר בארה”ב היא ניו יורק. בנוסף, היא בין הערים המאוכלסות ביותר הן במדינה והן בעולם. העיר זוכה לביקור תדיר על ידי מיליוני אנשים מרחבי העולם. אנשים גם נוסעים מניו יורק למדינות אחרות על בסיס קבוע מסיבות עסקים, הנאה ומסיבות אחרות. ניו יורק היא ביתם של יעדים בינלאומיים ומקומיים רבים המשרתים שדות תעופה גדולים. מדי יום עוברים בשדות התעופה אינספור נוסעים.

ודא שאתה מודע לארבעת נמלי התעופה הגדולים הללו בניו יורק אם אתה מתכוון לצאת מהעיר בקרוב. זה יהפוך את הטיול שלך לפחות קשה.

נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי

שדה התעופה הזה בניו יורק, המכונה גם EWR, הוא אופציה נהדרת עבור תושבי הצד המערבי של מנהטן. שדה התעופה ממוקם על החוף הכימי המדהים של ניו ג’רזי. אם מישהו גר במנהטן או מעדיף לראות נופים של פסל החירות והכביש הבין-מדינתי של ג’רזי, הוא יבחר לטוס מנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי. יתכן שכל מי שעושה טיול “סופרנוס” עשוי גם להעדיף להשתמש בשדה התעופה הזה. מיקומו של שדה התעופה בניו ג’רזי הוא המאפיין הטוב ביותר והגרוע ביותר שלו.

נמל התעופה הבינלאומי ג’ון פ קנדי ​​(JFK)

זהו ככל הנראה שדה התעופה הבינלאומי הידוע והאהוב ביותר בניו יורק. Southern Queens הוא המקום שבו הוא ממוקם. רוב המטיילים שטסים לנמל התעופה הבינלאומי ג’ון פ. קנדי ​​מתכננים לבקר בברוקלין הייטס, פארק סלופ, פורט גרין או כל שכונה של רובע אחר כיעדם הסופי.

לאחר זמן הנסיעה, ייתכן שיהיה עליך להמתין בתורים אלה מספר שעות כדי לפנות מהמכס. נמל התעופה הבינלאומי JFK וטיימס סקוור מופרדים על ידי כ-25.7 מיילים. הנסיעה נמשכת בערך שעה, ו-UberX יגרום לך להעלות כ-60 דולר. ממקומות רבים בארה”ב, Air Trans היא דרך נפלאה להגיע לשדה התעופה.

שדה התעופה לה גוארדיה

נמל התעופה לה גוארדיה צריך להיות מוגדר בין שדות התעופה המשמעותיים בניו יורק. Northern Queens הוא המקום בו נמצא שדה התעופה. אנשים משתמשים לעתים קרובות בשדה התעופה הזה כאשר הם נוסעים לאסטוריה, לונג איילנד סיטי, המזרח סייד של מנהטן וויליאמסבורג. אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו אין לך ברירה אלא להיכנס לניו יורק בכל מחיר; במקרה כזה, שדה התעופה הזה יכול לבוא להציל אותך. ביטולי הטיסות והעיכובים המתמידים של שדה התעופה הם החיסרון היחיד שלו.

נמל התעופה הבינלאומי באפלו ניאגרה

ב-Cheektowaga, ניו יורק, נמצא שדה התעופה. אזור המטרופולין באפלו-ניאגרה פולס נבחר כהשראה לשם שדה התעופה. שדה התעופה מספק שירות לדרום אונטריו, ניו יורק, באפלו וקנדה. הוא נחשב לאחד משדות התעופה העמוסים ביותר של אפסטייט ניו יורק. שדה התעופה תופס שטח כולל של כ-1000 דונם. כמעט 30 שדות תעופה בארצות הברית, ג’מייקה, מקסיקו והרפובליקה הדומיניקנית זוכים לשירות ללא הפסקה על ידי כמעט 100 טיסות יומיות מנמל התעופה. חברות תעופה שמטיסות גם נוסעים וגם מטען משתמשות בשדה התעופה.

שדה התעופה קנדי בניו יורק נחיתות

שדה התעופה הגדול ביותר המשרת את אזור המטרופולין של ניו יורק הוא נמל התעופה ג’ון פ. קנדי ​​(JFK). נמל התעופה JFK מארח יותר מ-450,000 המראות ונחיתות מדי שנה. לשדה התעופה הבינלאומי JFK יש עד שישה מסופי נוסעים וארבעה מסלולים כדי לנהל רמת נסיעה כה גבוהה.

איפה כדאי לנחות בניו יורק

באיזה שדה תעופה בניו יורק כדאי לבחור? האם יש שדה תעופה מוביל בניו יורק להשתמש בו?

במרחק של 7 מיילים, לה גוארדיה הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לטיימס סקוור ולמרכז מנהטן. נמל התעופה JFK נמצא במרחק של 24 ק”מ מהטיימס סקוור, ואילו נמל התעופה ניוארק (שנמצא בניו ג’רזי, אז כדאי להתרשם) נמצא במרחק של 28 ק”מ מטיימס סקוור.

JFK הוא שדה תעופה פרודוקטיבי. הוא עצום, יש בו יותר טרמינלים ממה שאני יכול לספור, לא אטרקטיבי במיוחד, אבל הוא מנהל אלפי מטיילים זרים מדי יום ומאות טיסות יומיות.

אלא אם כן אתם נוסעים ללונג איילנד או מבקרים אצל קרובי משפחה או חברים בקווינס, לה גוארדיה קטנה וקרובה יותר למנהטן, בעוד ש-JFK גדול יותר וממוקם בפאתי ניו יורק.

אם אתם כבר שוהים באזורים (או מתגוררים בהם) בצד המערבי של מנהטן, נמל התעופה הבינלאומי ניוארק הוא גם שדה תעופה קל יותר להגיע אליו. הארלם, האפר ווסט סייד, Hell’s Kitchen, קולומבוס סירקל, מידטאון ווסט או צ’לסי הן כמה דוגמאות. אתה יכול פשוט לקחת את הרכבות ACE או 123 מכל אחת מאלה לתחנת NYC Penn, הממוקמת ברחוב 33 ושדרה 7/8, שם תוכל לעלות על רכבות NJ Transit לנמל התעופה ניוארק.

נמל התעופה סטיוארט יכול להיות נוח עבורך בהתאם ליעד שלך מכיוון שהוא קרוב מעט למחוז ווסטצ’סטר (אבל עדיין לא ממש).

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן