דף הבית » מידע מקצועי » מהו שדה התעופה הטוב ביותר עבור לונדון: מידע מלא
איזה שדה תעופה הכי טוב ללונדון

מהו שדה התעופה הטוב ביותר עבור לונדון: מידע מלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

לונדון היא עיר עם מספר רב של שכונות שונות, שלכל אחת אופי ותרבות ייחודיים משלה. בעיר יש אוכלוסייה הולכת וגדלה, מה שהופך אותה לאחד המרכזים החשובים באירופה. למעשה, זוהי העיר המאוכלסת ביותר בבריטניה. הסיבה לכך היא שלונדון היא כור היתוך של תרבויות ולאומים.

לונדון היא מקום נהדר לחיות ולעבוד בו. יש לה הרבה דברים מעניינים להציע, וקל להתמצא בעיר.

הית’רו, גטוויק, לונדון סטנסטד, לונדון לוטון ולונדון סיטי הם חמשת שדות התעופה העיקריים המשרתים את לונדון. כשאתה בוחר לאן לטוס, זה קריטי לדעת איזה מהם יתאים לך ביותר בהתחשב בעובדה שכולם שונים מבחינת גודל, מיקום, יעדים המוגשים וחברות תעופה איתן הם שותפים.

כמרכז התעופה העיקרי של בריטניה ואחד משדות התעופה העמוסים ביותר בעולם, המשרת יותר מ-75 מיליון אנשים מדי שנה, ניתן להניח שהיתרו על ידי מבקרים רבים בבריטניה היא שדה התעופה הגדול ביותר לטוס אליו. עם זאת, נמל התעופה גטוויק מגיע ממש מאחורי הית’רו עם יותר מ-40 מיליון נוסעים מדי שנה. סטנסטד ולוטון הן גם אפשרויות מצוינות לטיסות לואו קוסט קבועות בתדירות גבוהה, ולונדון סיטי הוא שדה התעופה היחיד שנמצא ממש באמצע העיר, מה שהופך אותו למושלם עבור נוסעים עסקיים.

נמל התעופה הית’רו (LHR)

המרכז הבינלאומי העיקרי לטיסות לבריטניה הוא נמל התעופה הית’רו, המדורג לעתים קרובות בין 10 שדות התעופה העמוסים ביותר בעולם. למרות ש-British Airways מבוססת שם, היא מהווה בחירה מצוינת עבור מגוון חברות תעופה ויעדים שכן יותר מ-80 חברות תעופה טסות לכאן, ומשרתות יותר מ-200 יעדים ב-85 מדינות. זהו גם שדה תעופה נוח עבור רוב המטיילים, במיוחד אלה השוהים במערב לונדון, שכן הוא נמצא רק 24 קילומטרים מלב לונדון.

נמל התעופה גטוויק (LGW)

שדה התעופה השני בגודלו בבריטניה הוא גטוויק, ולפי גטוויק, הם מציעים יותר טיסות מכל שדה תעופה אחר במדינה. לגטוויק יש מגוון גדול יותר של טיסות מהית’רו, כולל לואו קוסט, צ’רטר וטיסות ארוכות, עם טיסות ליותר מ-200 מיקומים ביותר מ-70 מדינות. גטוויק היא בחירה פנטסטית אם אתם מחפשים אפשרות בעלות נמוכה מכיוון שהיא עובדת עם יותר מ-56 חברות תעופה ומהווה את הבסיס הגדול ביותר עבור איזי ג’ט באירופה. ישנם רק שני טרמינלים, טרמינל צפוני וטרמינל דרומי, ושניהם מציעים חנויות ומסעדות כדי להעסיק את המבקרים, תוך שהם חסרים את המבחר, המגוון והברק והגלאם של הית’רו.

בלונדון, אין שדה תעופה אידיאלי. סביר להניח שתנחת בהית’רו אם אתה בטיסה למרחקים ארוכים ללונדון או אולי לגטוויק.

לונדוניסט

הבלוג Londonist מכסה את כל מה שקשור ללונדון.

זה מתייחס לעבר ולהווה של לונדון, כמו גם חדשות, ביקורות ואירועים. אנו נותנים לך את כל המידע הדרוש לך על בירת העיר, תוך הערכה של המוזרויות, האקסצנטריות והמאפיינים של העולם האחר המרכיבים את הצד האלטרנטיבי שלה.

שווקים בלונדון

יש לך מגוון רחב של אפשרויות בשוקי לונדון. העיר היא ביתם של תרבות שוק מרגשת ומגוונת, מאמפוריית אוכל מקורה ויפה ועד לשוקים שופעי עתיקות ותגליות בשוק הפשפשים.

שוק בורו

לחם טרי אפוי, מוכרי דגים, מוכרי גבינה ומכולות ירקות אורגניים נמצאים בעיקר בבניין השוק הראשי; כולם מספיקים כדי לעורר אותך לארוז את המצרכים שלך ולהתחיל להכין ארוחות במטבח. המקום ללכת אליו למגוון מעדני אוכל רחוב הוא Borough Market Kitchen, שנמצא בסמוך לחלק האחורי של השוק.

שוק כביש קולומביה

שוק יום ראשון של לונדון ב-Columbia Road Flower Market הוא יעד שחובה להגיע אליו. קל להבין מדוע זה מועדף אמיתי מכיוון שהוא אהוב על התושבים והאורחים כאחד. אחרי הכל, ללכת לקניות פרחים ואולי לאסוף כמה צמחים ביתיים היא דרך נפלאה לבלות חלק מסוף השבוע שלך.

שוק קמדן

בעוד ששוק האורוות מציע מבחר יוצא דופן עם נטייה אלטרנטיבית יותר, שוק המנעול משלב יצרנים בודדים ושוק אוכל רחוב זעיר על התעלה.

שוק מאלטבי סטריט

רחוב מאלטבי נחנך לאחרונה ב-2009, מה שהופך אותו לחדש יחסית בשוק הלונדוני. זה לא מנע ממנה לבסס את מעמדה כאחד משווקי אוכל הרחוב האהובים בלונדון. זה בעיקר בגלל שהאיכות של הסוחרים גבוהה באופן עקבי: מהעושר הגביני של משאית הגבינה ועד למתוקים המתוקים המפוארים ב-Waffle On, זה גן עדן של אוכלים.

שוק קובנט גארדן

למרות שיש כאן יותר חנויות שמוכרות תיקים יוקרתיים מאשר מוכרים בשוק, עדיין מדובר במיקום שוק היסטורי בולט בלב לונדון.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן