דף הבית » מידע מקצועי » שדה התעופה היפה ביותר בעולם
איזה שדה תעופה הכי יפה בעולם

שדה התעופה היפה ביותר בעולם

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שדה התעופה הוא נקודת מעבר מרכזית והמקום אליו אנשים צריכים להגיע, ולכן הוא חשוב לשדה התעופה ולנוסעיו. שדה התעופה הוא גם מקום שבו אנשים צריכים לשהות זמן רב.

שדות התעופה המגניבים ביותר בעולם מודעים לדרישות של נוסעים עכשוויים. אין סיבה אחת מדוע כל שדה תעופה הראוי לשמו לא צריך להיות גם בית למפל גדול, גלריה לאמנות או גינה מקורה. זה צריך, לכל הפחות, להציע מבחר גדול של מזון ומשקאות ולהיות עם צוות מועיל.

שדה התעופה סינגפור צ’אנגי (SIN)

שדה התעופה הזה ידוע בזכות אפשרויות האוכל הרבות שלו, מפלי מים מדהימים, גנים נפלאים, תיאטרון, בריכת גג ופעולות חלקות. אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר של דרום מזרח אסיה, שדה התעופה סינגפור צ’אנגי משמש כמרכז התפעולי של Scoot, Singapore Airlines ו-Singapore Airlines Cargo. נמל התעופה מדורג באופן עקבי בין שדות התעופה המובילים בעולם בשל הניקיון שלו ומגוון רחב של אפשרויות בילוי.

נמל התעופה הבינלאומי חמאד (DOH)

שדה התעופה הבינלאומי של דוחא, המשמש כמטה של ​​קטאר איירווייז, ידוע בעיצוב הייחודי שלו ובשירותים היוקרתיים שלו. חמאד הוא המקום המושלם לחופשות ממושכות מכיוון שיש בו חנויות יוקרתיות, חדרים שקטים ואזורי בילוי ידידותיים לילדים. היא גם הכי נקייה, הכי נוחה ובעלת מערכת התחבורה הטובה בעולם, כולל רכבת שלוקחת נוסעים מטרמינל אחד למשנהו.

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB)

אחד משדות התעופה הגדולים, העמוסים והטובים ביותר בעולם הוא נמל התעופה הבינלאומי של דובאי. זהו ביתו של אחד ממרכזי הקניות הפטורים ממכס הגדולים בעולם והוא משמש כמרכז התפעולי של Emirates Airlines. בזמן שדה התעופה, תוכלו להתפנק עם טיפול קמעונאי, לטעום מאכלים בינלאומיים באחת מהמסעדות הרבות שלהם, או להירגע בספא ובבריכה.

נמל התעופה של ציריך (ZRH)

חברת Swiss International Air Lines והמרכזים העיקריים של Edelweiss Air נמצאים בציריך, שדה התעופה הבינלאומי הגדול והעמוס ביותר במדינה. תהיו מפונקים לבחירה הודות למבחר יוצא הדופן של מסעדות, ברים ובתי קפה. בנוסף, שדה התעופה מציע קניות פטורות ממכס ייחודיות. לאחר מכן, לכו למרפסת התצפית לתצפיות בלתי מוגבלות על הטרמינל העמוס.

נמל התעופה של איסטנבול (IST)

נמל התעופה של איסטנבול נכנס לעתים קרובות לרשימת שדות התעופה הגדולים בעולם למרות שהיה פתוח מאז 2018. אנשים רבים מתעניינים בארכיטקטורה העכשווית של נמל התעופה של איסטנבול. בנוסף, הוא זכה בפרסים רבים על יעילותו וקיימותו. שדה התעופה, המשמש כמרכזה העיקרי של טורקיש איירליינס, הפך בהדרגה להיות נמל התעופה העמוס ביותר באירופה כולה. נמל התעופה של איסטנבול מתגאה ב-201 חנויות קמעונאיות עצומות ו-79 אפשרויות לסעודה.

נמל התעופה הבינלאומי טוקיו נאריטה (NRT)

אזור טוקיו רבתי של יפן משרת על ידי נמל התעופה טוקיו נאריטה, המשמש גם כמרכז התפעולי של All Nippon Airways ו-Japan Airlines. מלון הקפסולות הידוע “9 שעות” ממוקם בשדה התעופה נריטה ומציע לאורחים אזור צ’ק-אין ודלפק קבלה 24 שעות ביממה כדי שיוכלו לנוח או להתקלח במהירות. מסעדות אסייתיות פופולריות, בתי קפה, פאבים וזיכיון מזון מהיר עשויים להימצא כולם לאורך שדה התעופה.

נמל התעופה הבינלאומי סיאול אינצ’און (ICN)

נמל התעופה הבינלאומי אינצ’און בסיאול, שנקרא בעבר שדה התעופה של השנה, הוא שדה התעופה העמוס ביותר בעולם ונמל התעופה הגדול ביותר בדרום קוריאה. לאסיאנה איירליינס, קוריאן אייר, אייר בוסאן ואייר אינצ’ון יש רכזות בנמל התעופה אינצ’און. מוזיאון נמל התעופה אינצ’און, סיפון מצפה הכוכבים של Oseong, The Gateway, העגור הרוקד, מנגינת האור, משטח החלקה מקורה ושדרת תרבות הם רק חלק מהאטרקציות הבולטים בנמל התעופה.

נמל התעופה הית’רו בלונדון (LHR)

מבחינת נפח נוסעים, נמל התעופה הית’רו הוא ככל הנראה אחד משדות התעופה הבינלאומיים העמוסים ביותר בעולם כולו. שדה התעופה משמש כרכזת העיקרית של וירג’ין אטלנטיק איירווייס ובריטיש איירווייס. הוא מגיע ל-180 שדות תעופה ב-90 מדינות, מה שמסתכם כמעט בכל העולם. יש מבחר נפלא של מסעדות בלונדון הית’רו, כך שיש משהו לכל אחד.

שדות התעופה הגדולים בעולם

שדה התעופה המלך פאהד הבינלאומי. שדה התעופה הזה גדול יותר מכל שדה תעופה אחר ברשימה זו ביחד, בגודל עצום של 776 קמ”ר. המטה שלה נמצא בדמאם, ערב הסעודית, ויש לו את קוד שדה התעופה DMM. הוא קיבל את השם פאהד בן עבדולעזיז לכבוד המלך הסעודי המנוח. כל המחוז המזרחי של המדינה משרת אותו. במהלך מלחמת המפרץ, הוא שימש בתחילה כבסיס אווירי אמריקאי לפני שהפך לשדה תעופה מסחרי.

שדה התעופה העמוס ביותר בעולם

בשנת 2021, נמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג’קסון אטלנטה (ATL), באטלנטה, ג’ורג’יה, היה עד לשיא של 75.7 מיליון נוסעים שנסעו בשעריו, עלייה של כמעט 76% משנה לשנה, אך ירידה של למעלה מ-31.5% משנת 2019 והימים. לפני המגיפה.

לפי ACI, תנועת הנוסעים בעשרת הערים המובילות השיגה ביצועים טובים יותר מ-2020 ב-51.8%, אך היא עדיין נמצאת ב-29.1% מאחורי רמות 2019. עם זאת, תחום הנסיעות מתאושש, ולפי חברת השירותים הפיננסיים Cowen, חברות תעופה אמריקאיות כמו אלסקה, סאות’ווסט ו-JetBlue בדרך לעלות על קיבולת 2019 בקיץ הקרוב. התעשייה גם שורית לגבי פוטנציאל ההתאוששות להמשיך ב-2022.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן