דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » המדריך המלא: איזה שדה תעופה הכי טוב לנחות בברלין
איזה שדה תעופה הכי ממולץ לנחות בברלין

המדריך המלא: איזה שדה תעופה הכי טוב לנחות בברלין

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ברלין היא אחת הערים החשובות בגרמניה. היא ממוקמת בצפון המדינה והיא אחת הערים הגדולות באירופה.

יש לה היסטוריה מעניינת ויש הרבה תרבויות שונות שחיות כאן. ישנם גם אירועים רבים שמתקיימים מדי שנה שיגרמו לכם לרצות לבקר בעיר הזו שוב ושוב.

בעיר יש הרבה פארקים, אגמים יפים ויערות שאפשר למצוא בכל מקום אבל הם לא גדולים כמו שהם יכולים להיות כי לא נשאר להם הרבה מקום אז צריך לשמור אותם קטנים כדי שאנשים יוכלו ליהנות מהם בלי להיות צפוף מדי או רועש מדי.

פרנקפורט, מרכז התעופה של המדינה, מקבל פחות תנועה משני שדות התעופה של ברלין גם יחד.

ברלין טגל

מבחינת נפח נוסעים, נמל התעופה טגל (TXL) בברלין הוא הגדול מבין שני שדות התעופה המשרתים את העיר. בפועל, ברלין טגל טיפלה ב-22,000,430 נוסעים ב-2018, עלייה של 7.5% מהשנה הקודמת. רק כ-30% מהנוסעים המטופלים בשדה התעופה של פרנקפורט מיוצגים בכך. עם זאת, לנמל התעופה יש חמישה טרמינלים, בניגוד לנמל התעופה של פרנקפורט. שדה התעופה, שהוא כיום הוותיק ביותר בברלין, ייסגר בסופו של דבר כאשר נמל התעופה ברנדנבורג יהפוך לפעולה.

ברלין שונפלד

נמל התעופה ברלין ברנדנבורג נמצא בקרבת נמל התעופה ברלין שונפלד. למרות שפרויקט הבנייה הידוע לשמצה ממוקם שם, שונפלד למעשה רואה פחות תנועה מאשר טגל. שדה התעופה ראה רק 12,725,937 נוסעים בשנת 2018. למרות השירות לבירת המדינה, זה מציב את שדה התעופה כשדה התעופה השביעי העמוס ביותר בגרמניה. לנמל התעופה יש חמישה טרמינלים, בדיוק כמו טגל.

רכבת משדה התעופה בברלין למרכז העיר

יש לך גישה למוניות בשדה התעופה, לרכבות מהירות ולמסלולי אוטובוס שונים בנמל התעופה של ברלין.

מוניות מנמל התעופה ברנדנבורג בברלין הן שיטה נוחה ונוחה להיכנס לעיר. מוניות נמל התעופה של ברלין מציעות שירותי הסעה במחירים נוחים מנמל התעופה BER למרכז העיר ברלין. הם לא זולים, אבל הם במחיר סביר. עמדת המוניות הרשמית של שדה התעופה ממוקמת בנוחות בקומת הקרקע של בניין טרמינל 1 ופתוחה מסביב לשעון בשדה התעופה. עלות הטיול אינה קבועה. אז, מד המונית קובע את התעריף. בכל מקרה, התעריף הסטנדרטי הוא בערך 49€ (49$) גם ביום וגם בלילה, והנסיעה אורכת כ-45 דקות.

הסעות באוטובוסים מנמל התעופה החדש של ברלין לעיר ברלין יעילה. תחנת האוטובוס משרתת את המטיילים מהטרמינלים 1 ו-2 וממוקמת בקומת הגעה של T1. אוטובוס ה-Airport Express החדש X7, הנוסע לתחנת U-Rudow כל חמש דקות, הוא הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד שלך בלב ברלין. משם, סעו בקו U-Bahn מטרו 7 ל-U-Hermannplatz, שם עליכם לעלות על ה-U8 כדי להגיע אל אלכסנדרפלאץ. אתה יכול להגיע לברלין תוך 45 עד 55 דקות על ידי נסיעה של 18 דקות מ-T1 ל-U-Rudow (8 דקות מ-T5), עוד 18 דקות ל-U-Hermannplatz, ו-10 דקות אחרונות לאלכסנדרפלאץ. במקום זאת, קו האוטובוס X71 יוצא מתחנת U-Rudow לאחר שהגיע גם לשם.

רכבות משדה התעופה של ברלין הן הדרך המהירה והנוחה ביותר להיכנס לעיר. תחנת הרכבת ממוקמת מתחת לבניין טרמינל 1 במפלס U2 עבור נוסעים המגיעים לטרמינלים 1 ו-2, בעוד לתחנת הרכבת טרמינל 5 מגיעים דרך שביל מקורה. כל אזור הגעה ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מתחנות הרכבת המתאימות. רכבות אזוריות, לעומת זאת, עוצרות רק בתחנת T1, ואילו רכבות S-Bahn משרתות את שני הארמינלים.

אם נוחות ונוחות הן המטרות העיקריות שלך, הסעות פרטיות משדה התעופה משדה התעופה ברלין ברנדנבורג הן האפשרות הטובה ביותר. הנהג הפרטי שלך יהיה שם כדי לאסוף אותך ביציאה מהשער וייקח אותך ישירות ליעד שלך ללא כל טרחה או הפסקות ביניים. העברות פרטיות מנמל התעופה ברלין ברנדנבורג יכולות לעלות קצת יותר מנסיעה במונית רגילה.

שדה תעופה ברלין חנויות

רכישות פטורות ממכס ופטורות ממס אינן מותרות בדרך כלל בנמלי תעופה של האיחוד האירופי עבור הגעות או יציאות מתוך האיחוד האירופי, וגם לא מותרות בדרך כלל לנוסעים המגיעים מחוץ לאיחוד האירופי. זוהי מדינה חברה באיחוד האירופי.

בשדות תעופה ברחבי האיחוד האירופי יש “חנויות טיולים”, שמוכרות פריטים במחירים סבירים ללקוחות; מכירות אלו מכונות לעתים קרובות “קניות במחיר נסיעות”.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן