דף הבית » מידע מקצועי » מידע מלא אודות: שדה התעופה הצפוני ביותר בישראל
איזה שדה תעופה הכי צפוני בישראל

מידע מלא אודות: שדה התעופה הצפוני ביותר בישראל

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ישראל היא מדינה קטנה השוכנת במזרח התיכון. זוהי אחת המדינות החשובות בעולם והיא שחקן מרכזי בפוליטיקה, תרבות וכלכלה כבר למעלה מאלפיים שנה. ישראל היא מדינת אי עם כ-8 מיליון תושבים. הוא מורכב משלושה איים עיקריים: אילת, עכו ותל אביב. עיר הבירה של המדינה היא ירושלים, המכונה גם “עיר דוד”.

נמל התעופה חיפה ממוקם בחלק הצפוני ביותר של ישראל.

שדה תעופה חשוב נוסף בישראל הוא שדה התעופה חיפה, המכונה לעיתים שדה התעופה U Michaeli. רוב הטיסות לתל אביב ולאילת מטופלות בשדה התעופה הבינלאומי הצנוע. בנוסף למטוסים אזרחיים, שדה התעופה מועיל למטרות מסחריות וצבאיות בשל קרבתו למספנות ישראל ולנמל הקישון. אורי מיכאלי, חלוץ בעסקי התעופה היהודיים, זכה בשם נמל התעופה אורי מיכאלי.

שדה התעופה נבנה בשנת 1934 עבור אזרחים בריטים על מנת לשרת את הצבא הבריטי ואת חברת הנפט APS, שבסיסה בעיראק. Cyprus Airways ניהלה את הטיסות כאשר היא נפתחה מחדש ב-1948 לשימוש אזרחי. לשדה התעופה בחיפה מסלול יחיד וקצר שאורכו 1,318 מטר. יש תוכניות להוסיף לו עוד 300 מטר. למרות היותם שדה תעופה בינלאומי, תל אביב ואליאת מקבלים את רוב הטיסות הפנימיות. אז אתה יכול לטוס לחיפה אם אתה צריך חיבור מקשר לחלק אחר של ישראל. הוא שירת 119,113 נוסעים בשנת 2016. קיים בסיס צבאי בשדה התעופה בחיפה בנוסף למטוסים מסחריים.

מנחת בר יהודה

מסלול מדבר קטן על שם ישראל בר יהודה נמצא בין ערד לעין גדי, ממערב לים המלח, בדרום מדבר יהודה. הוא הוקם בשנת 1963 ונמצא במרחק של כ-4.2 ק”מ (2+58 מייל) מהכניסה למבצר מצדה. ירושלים, ישראל, נמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה משם. הזיכיון הציבורי, המשמש בעיקר שדה תעופה גיבוי לטיסות שכר ותיירות, הוא שדה התעופה.

שדה התעופה ראש פינה

שדה התעופה של ראש פינה

בשל קרבתו למחניים, נמל התעופה ראש פינה, הידוע גם בשם נמל התעופה מחניים, הוא שדה תעופה בישראל השוכן בראש פינה, בסמוך לפארק התעשייה צפת-חצור-ראש פינה. צפת, טבריה וקריית שמונה נמצאות כולן 16 ק”מ, 29 ק”מ ו-30 ק”מ משדה התעופה בהתאמה.

During the British Mandate for Palestine, the airfield was constructed in 1943 and later renamed RAF Station Machanaim. רב סרן רונלד ג’ון ג’רוויס הורטון בנה את היסודות עם 400 פרדות וחיילים הודים. לאחר מכן הוא נסע יבשתי להודו ולבורמה עם פרדותיו ומרכבות העץ שלו, שם עסק ביפנים בקוהימה. מחניים נלחם בסוריה עם הצבא הבריטי נגד וישי צרפת.

כעת אין טיסות סדירות בשדה התעופה עקב השבתת תל אביב-שדה דב, שהייתה היעד היחיד ששירתה מראש פינה עית תעופה ותיירות.

מספר המטיילים המשתמשים בשדה התעופה ירד מאז תחילת המאה. הירידה בתנועת הנוסעים נקשרה לשיפורים משמעותיים שנעשו בתשתית הכבישים של האזור מתחילת שנות ה-2000, אשר היוו אלטרנטיבה מעשית לשירות אווירי.

שדה תעופה רמלה

נמל התעופה בן גוריון הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לרמלה (TLV). נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק של 9.4 קילומטרים מרמלה.

נמל התעופה העיקרי המשרת את רוב תעבורת התעופה בישראל הוא נמל התעופה בן גוריון. אחרי הכל, תל אביב, בירת המדינה, וירושלים משרתות שתיהן על ידי שדה התעופה הבינלאומי העיקרי של ישראל. זה רק 45 מייל מירושלים ו-20 ק”מ דרומית לתל אביב. לכן, גם אם אתה רוצה לנסוע לאזור הקדוש, עליך לעבור דרך ישראל. בגלל חווית הנוסעים המצוינת ורמת האבטחה הגבוהה שלו, נמל התעופה תל אביב נחשב לאחד מחמשת נמלי התעופה המובילים במזרח התיכון.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן