דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » מידע מלא על שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה
איזה שדה תעופה הכי קרוב לאגם גארדה

מידע מלא על שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אגם גארדה היא עיירה קטנה בצפון איטליה. הוא מפורסם בזכות אגם גארדה שלו, ששימש כמקום לסרטים ותוכניות טלוויזיה רבות. האגם ממוקם במחוז ורונה, אך יש לו גם ערים נוספות בקרבת מקום כמו ונציה ופאדובה. אגם גארדה שימש גם כתפאורה לסרט “הנערה עם קעקוע הדרקון” בכיכובו של דניאל קרייג.

למי שרוצה לטוס, יש שמונה אפשרויות חלופיות בנסיעה סבירה. שדה התעופה הממוקם מחוץ לורונה בצומת של שני כבישים מהירים משמעותיים הוא זה הקרוב ביותר לאגם גארדה. שדה התעופה בברשיה, שהוא רק מצטמצם מבחינת המרחק, הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לעיירות דרום-מערביות, כמו דסנזאנו דל גארדה, אבל שדה התעופה של ורונה הוא שימושי ביותר עבור אתרי נופש על הגדה הדרום מזרחית של אגם גארדה כמו פסקיירה דל גארדה.

שדה התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את המחוזות האיטלקיים ורונה, ברשיה, מנטובה (מנטובה) וטרנטינו-אלטו אדיג’ה (סודטירול) הוא נמל התעופה ורונה וילפרנקה (IATA: VRN, ICAO: LIPX), הידוע גם בשם נמל התעופה ולריו קטולו או נמל התעופה וילפרנקה.

מאגם גארדה לדולומיטים

בצפון איטליה, בצל הרי הדולומיטים, אגם גארדה הוא יעד תיירותי משמעותי. זהו האגם הגדול ביותר באיטליה באורך של מעט יותר מ-50 ק”מ ועומק מרבי של 350 מ’. רכבות עוברות בין החצי הצפוני והדרומי של האגם. מתחנת Porta Nuova בורונה, לוקח 15 דקות להגיע לפסקיירה דל גארדה, כפר על אגם גארדה.

הדרך הטובה ביותר לנסוע מוורונה להרי הדולומיטים ברכבת היא לקחת את ה- Frecciargento לבולצאנו ולאחר מכן באוטובוס ל-Val Gardena. משם תוכלו להיכנס אל פנים רכס ההרים. גם בעוד סיור הדולומיטים מוורונה יכול להיות מלחיץ, הטיול היה כדאי.

מאגם גארדה, הדולומיטים נמצאים במרחק של כשעה וחצי נסיעה ברכב.

אגם גארדה בחורף

כאשר ערים מתכוננות לארח שווקי חג המולד, סצנות מולד קלאסיות ומשטחי החלקה משעשעים בחורף, במיוחד סביב חופשת חג המולד, אגם גארדה הופך לארץ פלאות של חג המולד עם אורות, צבעים וקישוטים.

חובבי הרים צריכים לנסוע גם לאגם גארדה בחורף. ה-Monte Baldo מציע את ההזדמנות לנצל את העונה הזו הרחק מאתרי נופש מרכזיים צפופים בעת סקי, סנובורד או יציאה לטיול בנעלי שלג תוך כדי נוף עוצר נשימה.

גם המוזיאונים שמסביב לאגם גארדה ובאזור הסמוך כדאי לבקר בחורף. מוזיאון שמן הזית Cisano ממוקם ב-Cisano di Bardolino (Oleificio Cisano). הוא נפתח בסוף שנות ה-80 ולוקח את המבקרים למסע בהיסטוריה של חקלאות הזירה באזור הים התיכון, מימי קדם ועד ימינו. המבקרים יכולים גם לראות ציוד ששימש במאה ה-18 למסיק זיתים והכנת שמן זית.

נסיעה מונציה לאגם גארדה

70 מייל (112 ק”מ) ברכבת ממונזה לאגם גארדה נמשכים בדרך כלל שעתיים ו-23 דקות, בעוד שהרכבות המהירות ביותר יכולות לנסוע את המרחק תוך שעה ו-15 דקות בלבד. רכבות מונזה לאגם גארדה פועלות בדרך כלל 56 פעמים ביום, וכרטיסים ברכישה מוקדמת למסלול זה מתחילים ב-10.50 אירו.

רכבת ממילאנו לאגם גארדה

שניים מהכפרים המשמעותיים ביותר באגם גארדה נמצאים במרחק של פחות משעה נסיעה ברכבת המהירה מהמטרופולין האיטלקי הנודע מילאנו. בנוסף, יש לו קישורי מעבורת, רכבת וכביש טובים לקהילות רבות אחרות על שפת האגם.

הנה דרכים קלות לנסוע ממילאנו לאגם גארדה באיטליה:

מילאנו לאגם גארדה ברכבת

דסנזאנו דל גארדה ופסקיירה דל גארדה נגישות שתיהן בקלות מתחנת הרכבת המרכזית של מילאנו, מילאנו צ’נטראלה, באמצעות רכבות מהירות ואזוריות.

הרכבות המהירות באיטליה מצוינות, אבל הן בדרך כלל יקרות פי שניים וחצי עד פי שלושה מאשר הרכבות האזוריות האיטיות יותר. זכרו שעלות הרכבות המהירות עולה ככל שמתקרב תאריך היציאה. לכן, הגיוני להשיג כרטיסים מראש. עלויות הרכבות האזוריות קבועות, ורכישת כרטיס ביום היציאה פשוטה.

מילאנו לאגם גארדה ברכב

באמצעות רכב, הגעה לאגם גארדה ממילאנו היא תהליך די פשוט ונוח. זמני הנסיעה גם ניתנים לניהול יחסית, למעט שעות העומס. אתה תבלה את רוב זמנך בנסיעה בכביש אגרה עכשווי מהיר.

130 קילומטרים מפרידים בין מילאנו לפסקיירה דל גארדה, ובהתאם לתנועה, הנסיעה אמורה לקחת בין שעה 20 לשעתיים ו-10 דקות.

מילאנו לדסנזאנו דל גארדה נמצאת במרחק של 119 קילומטרים, וצריכה להימשך בין שעה לשעה ו-25 דקות, בהתאם לתנועה;

מילאנו לאגם גארדה ברכבת ובאוטובוס

זה אפשרי לקחת אוטובוס ממילאנו לאגם גארדה, אבל זה לעתים קרובות די לא נוח. שעות נסיעה אפשריות, ייתכן שיהיה עליך להחליף לפחות פעם אחת, ייתכן שחלק ממסלולי האוטובוס יהיו זמינים רק במהלך הקיץ, והעלות למעשה אינה נמוכה בהרבה מנסיעה ברכבת.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן