דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדות התעופה הקרובים ביותר לבשטנקה באוקראינה
איזה שדה תעופה הכי קרוב לבשטנקה באוקראינה

שדות התעופה הקרובים ביותר לבשטנקה באוקראינה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מומלץ מאוד לבקר בבשטנקה, שהיא יעד תיירותי פופולרי במחוז מיקולאיב, אוקראינה. בשטנקה, היא עיר במחוז מיקולאיב. המרכז האדמיניסטרטיבי של הבשטנקה ראיון נמצא שם. אחת מההרומדות באוקראינה, Bashtanka urban hromada, מנוהלת בבשטנקה.

שדה התעופה הקרוב ביותר של בשטנקה הוא נמל התעופה הבינלאומי חרסון (KHE). המרחק במיילים או בקילומטרים בין נמל התעופה הבינלאומי חרסון לבשטנקה הוא 51.2.

נמל תעופה אזרחי וצבאי, נמל התעופה הבינלאומי חרסון משרת את העיר חרסון שבאוקראינה. בפאתי הצפון-מערביים של העיר חרסון, במחוז חרסון, יושבת צ’ורנובאיבקה, שם היא נמצאת. ב-27 בפברואר 2022, במהלך הפלישה הרוסית לאוקראינה, הוא נלקח על ידי חיילים רוסים.

מלחמה באוקראינה 2022

פלישת רוסיה לאוקראינה החלה ב-24 בפברואר 2022. הערים הגדולות באוקראינה, כולל ברדיאנסק, צ’רניהיב, חרקוב, אודסה, סומי והבירה קייב, חוו כולן התקפות צבאיות רוסיות. לדברי גורמים במערב, ייתכן שהסכסוך היה הגדול ביותר באירופה מאז 1945 במונחים של קנה מידה. נכון לאוקטובר 2022, משרד הנציב העליון של האו”ם לזכויות אדם (OHCHR) אישר כ-6,000 מקרי מוות של אזרחים באוקראינה במהלך הסכסוך. משבר הומניטרי נגרם על ידי המלחמה כאשר אלפי אוקראינים ברחו למערב מדינתם ולחו”ל. נכון לספטמבר 2022, שכנתה של פולין ראתה יותר מ-6.1 מיליון מעברי גבול מאוקראינה, ואחריה רוסיה, הונגריה ורומניה.

כיבוש קייב

למרות שנראה שהצבא הרוסי מתמקם מחדש כדי לזכות בסוג של הצלחה בדונבאס בגבולה המזרחי של אוקראינה, הלחימה באוקראינה נמשכת, גם אם זה אומר לוותר על ניצחון מכריע בשערי קייב.

יחד עם ממשלת אוקראינה, ארגונים לא ממשלתיים בינלאומיים לזכויות אדם מאשימים כעת את הרוסים בהריגת אזרחים לא חמושים בעודם מחזיקים את ידיהם מאחורי גבם, יורים באזרחים חפים מפשע אחרים בזמן שהם נמלטו מהפצצות, קברו את ההוצאה להורג בקברי אחים, ובביצוע פשעים חמורים אחרים כמו אונס. וביזה בלתי מבוקרת, בעיקר בעיירה בוקה.

מול עולם נדהם, האוקראינים החזיקו מעמד מול הפולשים ונתנו לרוסים משהו הדומה לאף דמים בשדה הקרב במספר בתי קולנוע של המלחמה. נראה שהצבא הרוסי נסוג מעמדותיו הקדמיות כאשר מאמר זה נכתב על הגישות המערביות והצפון-מזרחיות לקייב, בירת אוקראינה, כולל, לאחרונה, החורבה ההרוסה של נמל התעופה אנטונוב והכפר בוקה.

המלחמה באוקראינה

המערכת הבינלאומית והסדר הבינלאומי צפויים לעבור שינויים מהותיים כתוצאה מהפלישה של רוסיה לאוקראינה. הבחירה של ולדימיר פוטין להכריז מלחמה תוך הצגתה כאתגר ביטחוני הייתה תגובה גרועה לדאגותיה של רוסיה לגבי האינטרסים שלה. המתקפה הצבאית של פוטין שנמשכה חודש הראתה שגיאות חמורות בשיפוט ונקודות מבט מעוותות ברמות רבות על ידי הקרמלין.

המטרה העיקרית של המנהיג הרוסי הייתה לפלוש לאוקראינה, להפיל את ממשלתה ולשים קץ לשאיפותיה של אוקראינה להצטרף לנאט”ו, ברית הגנה מערבית. לאחר חודש של כישלונות, הוא נטש את מסע כיבוש הבירה קייב והעביר את מטרותיו למזרח ולדרום אוקראינה.

הוא הצהיר על כוונתו “לפרוץ ולבטל את הנאציציה של אוקראינה” כשהחל בפלישה ב-24 בפברואר. מטרתו המוצהרת הייתה להגן על אלו שלטענתו היו היעדים לשמונה שנות הפחדה ורצח עם של ממשלת אוקראינה. הבטחת הנייטרליות של אוקראינה נוספה תוך זמן קצר כמטרה חדשה.

והקהילה העולמית האשימה כעת את רוסיה בביצוע פשעי מלחמה. כמה מדינות, כמו ארה”ב וקנדה, הולכים אפילו רחוק יותר ומתייגים את זה רצח עם.

דבריו של המנהיג הרוסי, “זו לא המטרה שלנו לכבוש את השטח האוקראיני; אנחנו לא מבקשים לכפות שום דבר על אף אחד בכוח”, מצלצלים די חלולים כעת לאחר כל כך הרבה הרס.

איוונקיב

תושבי איוונקיב, עיירה באוקראינה שנפגעה קשות מהפצצות רוסיות, ממתינים לסיוע כדי שיוכלו לשקם את חייהם.

העיירה, שנמצאת כ-90 ק”מ (56 מייל) מבירת אוקראינה קייב, הייתה היעד לפלישה הראשונית של חיילים רוסים לאוקראינה ב-24 בפברואר.

גשר הכניסה ניזוק קשות מהפצצות רוסיות, ובתים רבים הפכו לבלתי ראויים למגורים.

תושבי העיירה, שכוחות רוסים ניצלו כאזור היערכות לתגבורת בהתקדמותם לקייב, שוחחו עם סוכנות אנאדולו הן על התנאים שספגו במהלך הכיבוש הרוסי והן על הקשיים העומדים בפניהם כיום.

קרב מריופול

מריופול, שבעבר היו בה 400,000 תושבים, נמצאת במרחק של 30 מייל בלבד מהגבול הרוסי והייתה המטרה הראשונה של הפלישה. למרות הפצצות רוסיות מתמדות ומצור שלטענת קייב הביא למותם של עשרות אלפי אזרחים, הצבא האוקראיני החזיק מעמד, וכיום חלק גדול מהעיר החשובה מבחינה אסטרטגית נמצא בהריסות.

כוחות רוסים כיתרו את מפעל הפלדה האדיר של אזובסטל, שם מאות חיילים אוקראינים ניהלו התנגדות נואשת במשך יותר מחודשיים שעצרה את הדחיפה המזרחית של רוסיה למרות שניתנה הוראה להיכנע.

עם הכניעה לכאורה של אוקראינה, המצור בן שמונה השבועות שנמשך הסתיים כעת. תושבים שאין להם בתים הרוסים נאלצו לחיות ללא מזון, מים, חום, חשמל או ציוד רפואי.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן