דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הקרוב ביותר לטיבאט – כל מה שחשוב לדעת
איזה שדה תעופה הכי קרוב לטיווט

שדה התעופה הקרוב ביותר לטיבאט – כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

טיבאט היא עיירת חוף בדרום מערב מונטנגרו היא אי קטן בים האדריאטי. יש בה כ-1000 תושבים והיא ממוקמת בסמוך לחוף הקרואטי.

האי ידוע בחופים היפים שלו, המושלמים לשחייה, שיזוף ופעילויות פנאי אחרות. יש בו גם תעשיית דיג טובה, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לחיות ולעבוד בו.

לטיווט יש את שדה התעופה הקרוב ביותר אליו (TIV). מדי יום, Royal Travel Cetinje מפעיל אוטובוס מדוברובניק לטיבאט. במרחק של 4 קילומטרים מדרום למרכז טיבת תמצאו את שדה התעופה. ממרכז העיר לוקח בערך 10 דקות להגיע לשדה התעופה.

אתה יכול לתכנן העברה פרטית או לקחת מונית כדי להגיע למרכז העיר. מחוץ לטרמינל של שדה התעופה יש תחנת מוניות.

יש גם אוטובוסי הסעות ואוטובוסים ציבוריים זמינים.

טיסות עונתיות מטופלות בדרך כלל על ידי הטרמינל הקומפקטי של נמל התעופה (TIV). יש להגיע מוקדם מכיוון שמטיילים מזהירים לגבי נהלי אבטחה קדחתניים ואיטיים. עומס קשה בקיץ, מחסור במקומות ישיבה ומחסור במזגן הם גם בעיות. יש רק בית קפה, שתי חנויות ואינטרנט אלחוטי חינם. לנוסעים במחלקת תיירים תהיה גישה לטרקלין בשדה התעופה.

כמה זמן טיסה מישראל למונטנגרו

זמן הטיסה המשוער של 1875 קילומטר מתל אביב, ישראל (TLV) לדוברובניק, מונטנגרו (DBV) הוא 9 שעות ו-37 דקות. זה כולל עצירת ביניים של כ-4 שעות 20 מ’ בממוצע. טורקיש איירליינס, אוסטריאן איירליינס, LOT וחברות תעופה אחרות מספקות שירות. 83 טיסות פועלות בדרך כלל בכל שבוע; עם זאת, לוחות זמנים של סוף שבוע וחגים עשויים להשתנות, אז בדוק מראש.

מונטנגרו קורונה

מאז תחילת המגיפה, היו 244,903 מחלות ו-2,730 הרוגים במדינה המיוחסים לנגיף הקורונה.

עד כה, מונטנגרו חילקה לפחות 675,840 מנות של חיסון ה-COVID. אם כל אדם זקוק לשתי מנות, אז 54.3% מהאוכלוסייה היו מחוסנים בכמות החיסונים הזו.

לא חלות הגבלות כניסה של COVID-19 למונטנגרו. מומלץ להשתמש במסכות פנים. מסיכות פנים עדיין נדרשות במסגרות בריאות.

מונטנגרו עדיין בסכנה ל-COVID-19.

מתקנים רפואיים באיכות ירודה. אם אתה פצוע קשה או חולה, ייתכן שיהיה עליך לפנות אותך. ביערות ובשדות, דלקת מוח מקרציות היא אפשרות.

מדי פעם יש התפרצויות של מחלות זיהומיות, כולל כאלו הנישאות במזון.

מונטנגרו אטרקציות

נקיקים עמוקים, נהרות גועשים, אגמים קרחונים וחורש עתיק נמצאים כולם בעורף ההררי והם נהדרים לפעילויות הרפתקניות. מטיבאט, נמל סופר יאכטות אופנתי, ועד פרסט, נמל מעוטר ארמון במפרץ קוטור, המוגן על ידי אונסק”ו, קו החוף הנחשוש גובל בנמלים נוצצים.

בודווה

באתר הנופש התיירותי הפופולרי ביותר במונטנגרו, חופים, זוהר והיסטוריה מתקיימים כולם בשיעור שווה. ריביירת בודווה היא גן עדן ליאכטות סופר נוצצות וחיי לילה אנרגטיים. החופים זוהרים לאורך כל היום. במהלך פסטיבל ריקוד הים בקיץ, חוף ג’אז תוסס.

הרצג נובי

מפרץ קוטור של אונסק”ו נשמר על ידי העיר המבוצרת, המשמשת כיהלום בכתר מונטנגרו. בתי קפה, מסעדות וברים תוססים מפיחים חיים חדשים במחזה מעורר הנשמה של כנסיות מדהימות וביצורים בני מאות שנים המרכיבים את סטארי גראד.

אגם סקאדאר

סקאדאר, המשתרעת על פני מונטנגרו ואלבניה ומהווה פנינה מונטנגרית אמיתית, יוצרת את אגם המים המתוקים הגדול ביותר בבלקן. עם הרי קארסט הירוקים המתגלגלים, המישורים הפורחים וחופי האגמים המכוסים בחבצלות, בית הקיץ לשעבר של משפחת המלוכה המונטנגרית הוא שממה של חיות בר וגן עדן לצפרים.

דורמיטור

נסיעה מרתקת על פני מעברים ופיתולים מסמרות שיער לוקחת אותך על פני אגמים קרחונים ומחשופי סלע, ​​כולל Bobotov Kuk, ההר הגבוה ביותר במונטנגרו בגובה 2,523 מטרים. שמורת הביוספרה של אגן נהר טרה מכילה אגמים קרחונים וכן חורשות מוגנים המספקים מפלט לדובים בחלק זה של האלפים הדינריים.

מאוזוליאום נגוס

המאוזוליאום של המלך הקודם של מונטנגרו, Petar II Petrovi-Njego, שוכן בפארק, אשר ממוקם על הפסגה השנייה בגובהה באלפים הסלעיים של דינארה, בגובה 1,675 מטר מעל פני הים. ניתן למצוא נשר גרניט מכונף הנושא את שרידיו בתוך קפלת שיש, 461 מדרגות למעלה. מעליו נוצר גג זהב נוצץ עם 200,000 רעפים מוזהבים. הנופים מדהימים אך מבולבלים מכאן.

סווטי סטפן

שערי מגזינים בינלאומיים מציגים את האי סווטי סטפן. למה ברור לראות. מזח מחבר בין מקבץ בעל גג אדום של בקתות אבן מסוידות לבן בצורה לא סדירה לחוף חול ורוד, התלוי מעל מים כחולים.

כנסיות האי, קוטור

נהוג לחשוב שהמקומיים הניחו אבנים סביב הופעת סלע של המדונה והילד על מנת לבנות את הכנסייה. פנים הכנסייה הקטנה משנת 1630 מעוטר בציורים, תרומות כסף שנתרמו, ודמות מדונה וילד שלא יסולא בפז העשויה משיער אדם ארוג. השיטה הטובה ביותר להתקרב היא לטייל בסירה תכופות.

Cetinje

Cetinje מפואר מבחינה היסטורית מבלי להיות נוצץ, נוטף מורשת המעוררת את תהילתו. הדרך הקלה ביותר לראות את האתרים בעיר הקטנה הזו היא בסיור רגלי. במנזר נשמרים שרידים של פטרוס הקדוש מצטיניה, בישוף שזכה לזכותו בהגנה על האומה מפני פולשים.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן