דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הקרוב ליער השחור: המדריך המלא
איזה שדה תעופה הכי קרוב ליער השחור

שדה התעופה הקרוב ליער השחור: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

היער השחור הוא אזור יפהפה בגרמניה, השוכן בדרום המדינה. היא מפורסמת ביערות היפים שלה, שהם ביתם של כמה מהמינים המעניינים ביותר של בעלי חיים וצמחים. השם בא מהצבע הכהה שיש להם, שניתן לראות ביום שמש. זוהי קבוצה של כפרים קטנים החבויים בהרים.

שדה התעופה הקרוב ביותר של היער השחור הוא בשטרסבורג (SXB). עם זאת, קיימות דרכים טובות יותר לנסוע ליער השחור. אתה יכול לקחת רכבת דרך ציריך Hb, Singen, Donaueschingen Bahnhof, ו-Donauesch כדי להגיע ליער השחור מציריך (ZRH). בתוך כ-5 שעות ו-24 דקות, תוכלו לנסוע מבוסבאנהוף להאמרייזנבך אורט.

ליד הגבול המשולש בין צרפת, שוויץ וגרמניה, EuroAirport Basel Mulhouse Freiburg ממוקם בפינה הדרום מערבית של היער השחור של צרפת.

הוא נמצא במרחק של פחות מ-50 ק”מ מפרייבורג אם ברייסגאו בגרמניה, 20 ק”מ ממולהאוס ושלושה ק”מ צפונית-מערבית לבאזל. המסלול המהיר ביותר משדה התעופה ליער השחור הוא דרך Lörrach בגרמניה.

בקצה המערבי של היער השחור, יש שדה תעופה קטן נוסף בשם באדן-באדן. שדה התעופה ממוקם 40 קילומטרים דרומית לקרלסרוהה ו-12 קילומטרים מערבית לבאדן-באדן.

מספר מצומצם של יעדים זמין דרך שדה התעופה, כולל תוכנית Ryanair המכסה את לונדון סטנסטד.

שדה התעופה העיקרי של אזור דרום היער השחור הוא שדה התעופה של ציריך. שדה התעופה העמוס ביותר בשוויץ, הוא ממוקם בצפון העיר ומספק מגוון טיסות, חלקן מגיעות ליעדים בצפון אמריקה.

איפה ישנים ביער השחור

אנו ממליצים בחום להישאר ביער השחור בזמן שאתה בדרום גרמניה. אזור זה מלא בכפרים היסטוריים, יערות עבותים וגבעות מתגלגלות, והוא שימש השראה לרבים מהאגדות של האחים גרים.

המיקום הטוב ביותר לביקור באטרקציות של היער השחור נמצא בקרבת מקום. בנוסף, עליך להחליט אם אתה רוצה להישאר בכפר, עיירה או אזור מבודד בהרים.

וולפאך

יישוב קטן בשם וולפאך נמצא ביער השחור. גם אם אתם לא מתכננים להישאר ללילה, וולפאך שווה ביקור בגלל העיר העתיקה והמקסימה שלה.

הדברים הטובים ביותר לעשות ביער השחור נמצאים בקרבת מקום אם תבחרו מלון באזור אסטרטגי זה. תוכלו לצאת לטיול יום לעיירה באדן-באדן, הרשומה על ידי אונסק”ו, לנסוע לטריברג כדי לחוות את המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה, או לנסוע אפילו יותר דרומה לנסיעה עוצרת נשימה דרך דרום היער השחור.

טריברג

אם אתם רוצים להיות קרובים למספר אטרקציות ביער השחור, טריברג הוא עוד אזור נהדר לשהות בו. הכפר הזה, שנמצא כ-30 דקות דרומית לוולפאך, הוא מיקומם של המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה, מפלי טריברג.

הקמעונאית המובילה של שעוני קוקייה ביער השחור היא טריברג. שעון הקוקיה הגדול בעולם ממוקם בשולי האזור בו יוצרו השעונים הללו לראשונה. באחת מהחנויות הרבות בעיר תוכלו לרכוש גם מזכרות.

רוטווייל

אם תרצו להישאר בעיר, רוטווייל היא ללא ספק אחת הערים הטובות ביותר ביער השחור.

המבקרים נמשכים למרכז המקסים והקומפקטי של העיר על ידי הבתים המצוירים ואזור המדרחוב הרחב. מראה הרחוב הראשי לא השתנה הרבה מאז המאה ה-16, ורבים מהמבנים שניתן לראות מתוארכים למאות שנים אחורה.

טיטיזי-נוישטדט

אחד המקומות האהובים והמעולים ביותר ביער השחור הוא טיטיזי-נוישטדט. הוא מושך אליו מבקרים כל השנה בשל מיקומו על חוף אגם.

ביער השחור הסמוך יש כמה מהטיולים הטובים ביותר. בקרו בהר פלדברג הסמוך כדי לחקור את מסלולי ההליכה הרבים שם. טיול רגלי סביב אגם פלדזי המקסים הוא אפשרות פנטסטית, אבל אתה יכול גם לעלות להר או לשוטט ביערות.

מטיילים ביער השחור

היער השחור הופך לפופולרי יותר ויותר בקרב תיירים שבאים לחקור ולהתרשם מהיופי הטבעי עוצר הנשימה שלו ברגל, באופניים או באופני הרים. העניין של מטיילים דוברי אנגלית ביער השחור מתמקד בעיקר במגזר הטיולים באוטובוסים, עם סיורים המדגישים סיור בחווה מסורתית, צפייה בשעון קוקיה ונהנה משער היער השחור לאורך הדרך.

Herrenwiesersee, Badener Höhe und Seekopf Rundweg

טיול אהוב ומגוון בפארק הלאומי של היער השחור בבאדן-בלאק וירטמברג. במסלול זה, הכביש הגבוה של היער השחור עובר בלב הפארק הלאומי של היער השחור. המסלול עובר דרך יערות אשוח עמוקים ולאורך שבילים מוגבלים ל-Badener Höhe ולפסגת Seekopf בגובה 1002 מטר לפני ההגעה לשמורת הטבע Herrenwieser See. מכאן, אולי יש לך נוף נפלא של היער השחור.

מפל כל הקדושים

ביער השחור יש כמה מהמפלים עוצרי הנשימה. טיילו דרך ערוצי ותצורות סלע מדהימות תוך כדי נסיעה בדרכים כמעט טבעיות ובגשרים להולכי רגל. מפלי כל הקדושים ומנזר כל הקדושים הם שניים משיאי הטיול.

לותרפפאד

לאחר סופת ההוריקן “לוטאר” שנחתה באזור ב-1999, מסלול הלותר הוא שביל הרפתקאות מרתק. בסביבות תחילת המילניום, סערה הפילה חלקים ניכרים של יער על השליפקופף ביער השחור. המבקרים עשויים לראות כיצד הטבע מתאושש ופורח לאחר אירוע כזה במסלול הרפתקאות באורך של כמעט 900 מטר. אין דמי כניסה להליכה זו, אולם ישנה קופסת תרומות בסיום.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן