דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הקרוב ביותר לפורטוגל
איזה שדה תעופה הכי קרוב לפורטוגל

שדה התעופה הקרוב ביותר לפורטוגל

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

לפורטוגל שני ארכיפלגים באוקיינוס ​​האטלנטי והיא ממוקמת בקצה המערבי של חצי האי האיברי. בין חוף האוקיינוס ​​האטלנטי לרמות הגבוהות, הוא כולל מגוון רחב של נופים ואקלים למרות גודלו הזעיר.

ניתן למצוא אתרים פרהיסטוריים רבים בפורטוגל, לצד שרידים מהאימפריה הרומית ועידן הגילויים, כאשר מגלי ארצות פורטוגל גילו את דרך הכף מסביב לאפריקה וביצעו את ההקפת הראשונה של כדור הארץ. פורטוגל היא מדינה מתוחכמת ומפותחת, ובכל זאת היא שומרת על הרבה מהאומנויות והמלאכות המסורתיות שלה, האוכל, המוזיקה והריקודים שלה. 17 WV-Unesco-icon-small.svg ניתן למצוא אתרי מורשת עולמית של אונסק”ו בפורטוגל.

שדה התעופה הקרוב ביותר לפורטוגל הוא ליסבון (LIS)

מטבע הדברים, בערים הגדולות, ליסבון ופורטו, יש את שדות התעופה העמוסים ביותר. אלו הם יעדים פופולריים כמו גם עצירות פופולריות בטיסות מאזורים אחרים, מרוחקים יותר של פורטוגל, כמו מדיירה והאיים האזוריים, לאומות אחרות.

ניתן להגיע אל ליבת העיר מנמל התעופה הומברטו דלגדו של ליסבון, הידוע גם בשם נמל התעופה ליסבון פורטלה, תוך 15 דקות בלבד במונית. הגיעו מוקדם כדי למנוע החמצת טיסה מכיוון ששדה התעופה עמוס ויכול להיות מועד לעומסים וצפיפות, במיוחד בטרמינל 2.

שדה התעופה בפארו צנוע ופשוט למצוא אותו. שוב, המונים יכולים להדאיג בשדות תעופה זעירים, אז תן לעצמך מספיק זמן לעבור את ביקורת הדרכונים והאבטחה.

בהשוואה לליסבון או פארו, נמל התעופה של פורטו קצת יותר מאורגן. הקיבולת הוגדלה לאחרונה, ואמצעי האבטחה תוגברו, כך ששדה התעופה הזה עשוי להיות קצת יותר קרוב למה שאתה רגיל אליו כזר עם שדות תעופה. שדה התעופה נוטה פחות לעומס מאשר ליסבון ופארו, אך הוא מציע את כל שירותי שדה התעופה הסטנדרטיים.

מעיינות חמים פורטוגל

במיוחד בסתיו ובחורף, המעיינות החמים, המרחצאות התרמיים והספא של פורטוגל הם מקומות נפלאים להירגע בהם.

טרמס דה וידגו

ספא תרמי מפואר הוא חלק מאתר הנופש Vidago Palace בדירוג חמישה כוכבים, בעל עיצוב בל אפוק. ביקור במתקנים אלו הוא חוויה מרגיעה ובלתי נשכחת מכיוון שהם מוקפים בעצים ירוקים מדהימים ובאווירה מינימליסטית.

הספא של אתר נופש זה בעל חמישה כוכבים ידוע היטב בטיפול במיגרנות, אלרגיות, אסטמה ובעיות קיבה, והוא זכה לשבחים רבים, כולל “ספא היעד היוקרתי הטוב ביותר” בתחרות World of Luxury Spa Awards.

טרמס דו לוסו

העיצוב העכשווי, האלגנטי והמינימליסטי של הספא הזה הם אידיאליים עבור אלה שרוצים לטפל בגופם גם מבפנים וגם מבחוץ.

ספא המעיינות החמים ומרכז רפואי שיקומי, Malo Clinic Spa Luso, הם שניהם חלק ממתחם Grande Hotel do Luso, בו שוכן גם המלון הישן והמדהים.

Termas do Gêres

הספא התרמי Gêres בפורטוגל מקדם את השימוש במים מינרליים כסוג של טיפול, המסייע להתחדשות תאית ובמקרים של השמנת יתר, גאוט וסוכרת, וכן שימוש בהם כדי למנוע זיהומים. בנוסף, המתקן מספק שירותי ספא “קונבנציונליים” יותר, כולל עיסויים זוגיים, טיפולי יופי וטיפולי פנים.

Termas de Unhais da Serra

אחד מהגדולים באירופה, ספא זה היה ספא ההרים הראשון בפורטוגל. המרכז מופרד ל-AquaTermas, המתמחה בתנאי נשימה, AquaFisio, המתהדר במתקן אוסטאופתי ופיזיותרפיה משוכלל, AquaCorpus, המשלב טיפולים קוסמטיים מתקדמים מזרח ומערב, ו-AquaLudic, שיש לו בריכות שחייה לפי נושא. ללא ספק תהיה לכם חוויה מדהימה באחד מבתי הספא הגדולים בפורטוגל אם תצאו לחופשה מרגיעה כאן.

פורנאס, האיים האזוריים

Furnas הוא אחד המופעים הטובים ביותר של בריכות מהבילות עשירות בברזל המוקפות בעלווה שופעת ועצים טרופיים. בגלל המקורות הוולקניים של האי, האזור הוא גן עדן תרמי.

בעוד שישנן בריכות תרמיות רבות ומעיינות חמים בפורנאס ובאיים האזוריים, הבריכה התרמית בפורנאס בטוח תשאיר אתכם פעורי פה. נצלו את ההזדמנות לשחות במים חמים בעודכם מוקפים בעצי דקל, שרכים ועצי מחט ביער אטלנטי סובטרופי, ותיהנו מחוויה של פעם בחיים.

פורטוגל אטרקציות

ככל שיותר תיירים הופכים מודעים לאיכויות העולם הישן של פורטוגל, המדינה שורדת בסצנת החופשות האירופית. הרשימה כוללת גם ארכיטקטורה מנואלנית ייחודית, מטבח מהשורה הראשונה ויינות עטורי פרסים. מפסגות גרניט וגבעות מיוערות בצפון ועד לחופים שטופי השמש של דרום אלגרבה, לפורטוגל יש מגוון נופים.

סינטרה

אחד ממקומות התיירות המדהימים ביותר של פורטוגל, סינטרה ידועה בגנים שלה, בתי רעפים, טירות תוססות ומבנים ניאו-גותיים. הבניינים האלה מוקפים כולם בגבעות שופעות שנופלות אל האוקיינוס ​​האטלנטי.

מגדל בלם

אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של ליסבון הוא מגדל בלם. הוא הוקם בתחילת המאה ה-16 והוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, יחד עם מנזר ז’רונימוס (Mosteiro dos Jeronimos) הסמוך, המשמש תזכורת מתמדת להיסטוריה הימית של פורטוגל.

גשר דום לואיס

בזמן בנייתו, פונטה דה דום לואיס הראשון ייצג התקדמות גדולה בפיתוח המסחרי של פורטו; לפני כן, הדרכים היחידות לחצות את הנהר היו סירות קשורות זו לזו.

אלפאמה

עם רחובות אבן מפותלים וים של גגות טרקוטה, אלפאמה היא השכונה העתיקה והנופית ביותר של הבירה. כדי לראות את המראות, לעיין בשוק הפשפשים ולנסוע בחשמלית וינטג’, סעו לשם במהלך היום.

קאבו דה רוקה

ממוקם ממש צפונית לליסבון, קאבו דה רוקה ידוע בנופים עוצרי הנשימה ובטיילת המפותלת על ראש הצוק. הנקודה המערבית ביותר של יבשת אירופה, שבאופן מסורתי נחשבת לקצה העולם על ידי האירופים, מכילה כיום מגדלור מגן שנבנה במאה ה-16.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן