דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע על איזה שדה תעופה הוא cgn
איזה שדה תעופה זה cgn

כל המידע על איזה שדה תעופה הוא cgn

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שדה התעופה בקלן-בון, הנושא את שמו של קונרד אדנאואר, ממוקם בצפון ריין-וסטפאליה, המדינה המאוכלסת ביותר במדינה. שדה התעופה משמש כמרכז מטען משמעותי תוך שהוא גם אהוד על המטיילים. עם ארבע מסלולים וגישה ישירה לטרמינלים T1B, T1C ו-T2D, ניתן למצוא את תחנת הרכבת של נמל התעופה קלן בון ברמה 1.

בין הערים קלן ובון, מדרום-מזרח לקלן ומצפון לבון, תמצאו את נמל התעופה קלן-בון. בין קלן לבון יש שני כבישים מהירים (Bundesautobahn A555 ו-A59). שדה התעופה קרוב לכביש A59; השתמש ביציאה 34 Flughafen מהכביש המהיר הזה כדי להגיע לשם.

טרמינל 1 הישן וטרמינל 2 המודרני הם שני הטרמינלים של נמל התעופה קלן-בון. T1B, T1C ו-T2D הם שמות המסופים. טרמינל 1 משמש את אוסטריאן איירליינס, יורוווינגס, Ryanair ולופטהנזה, בעוד שטרמינל 2 משמש חברות תעופה אחרות. שני שבילים מחברים את הטרמינלים T1 ו-T2. כניסות ממוקמות בקומת הקרקע של טרמינל 2, Reisemarkt ממוקמת בקומה הראשונה, והיציאות ממוקמות בקומה השנייה.

שדה התעופה עטרות

בין ירושלים לרמאללה נמצא שדה התעופה האזורי המכונה נמל התעופה הבינלאומי של ירושלים, שכרגע אינו פועל. זה היה שדה התעופה הראשון במנדט הבריטי על פלסטין כשנפתח ב-1924.

לפני 1967, כשהממשל הירדני הסתיים, היה ידוע שרויאל ג’ורדניאן ו-Middle East Airlines הפעילו טיסות מסחריות יומיות אל ומשדה התעופה עטרות. במהלך מלחמת ששת הימים 1967 כבשה ישראל את הגדה המערבית והביאה לכיבושה. בהתאם לחוק ירושלים, הוא סופח על ידי ישראל בשנת 1981. בין השנים 1967 עד 2001 שירתו שדה התעופה טיסות מסחריות יומיות של חברת ארקיע וחברת אל על. עם זאת, מרגע שפרצה האינתיפאדה השנייה בשנת 2000, נמל התעופה כבר לא היה פתוח לתנועת נוסעים.

לפני שנסגר לצמיתות בעקבות האינתיפאדה השנייה בשנת 2000, ניצלה ישראל את שדה התעופה בעטרות, הסמוך לכפר הפלסטיני קלנדיה. ממשלת בריטניה הפכה את הארץ לנמל התעופה הבינלאומי של ירושלים בשנת 1924, מרכז התעופה האזרחית הראשונה והיחידה בפאתי עיר הקודש.

שדה תעופה אוסטריה

היופי השמימי של אוסטריה, החבוי בהרי האלפים הנישאים, מהפנט מכל הבחינות. תיירים לא יכולים לסרב לטיול לאוסטריה מכיוון שהיא מארחת הרבה ערים יפות ויש לה כל כך הרבה מקומות מעניינים לגלות.

נמל התעופה הבינלאומי של וינה

אחד משדות התעופה המשמעותיים ביותר באזור הוא נמל התעופה הבינלאומי של וינה, אשר ממוקם בעיר הבירה של אוסטריה. שדה התעופה, שנחשב לגדול ביותר במדינה האירופית הזו, ממוקם 16 קילומטרים מאוסטריה. מספר חברות תעופה מציעות אליו טיסות, מה שהופך אותו לאחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר באירופה כולה. אוסטריה מטופלת על ידי אינדיגו בסיוע טורקיש איירליינס.

נמל התעופה של זלצבורג

נמל התעופה של זלצבורג, המשרת את זלצבורג, הוא נמל התעופה השני בגודלו באוסטריה. וולפגנג אמדאוס מוצרט, מלחין אוסטרי ידוע, זוכה לכבוד בכך ששדה התעופה נושא את שמו. נמל התעופה של זלצבורג סיפק שירותים במהלך מלחמת העולם השנייה ומאוחר יותר הרחיב את שטחו כדי להכיל פעולות מסחריות.

שדה התעופה של גראץ

שדה התעופה השני בגודלו באוסטריה הוא שדה התעופה גראץ. היא מספקת טיסות פנים ובינלאומיות כאחד, המשרתת את אזור גראץ. בהתחשב בכך שהטיסה הראשונה יצאה מנמל התעופה בשנת 1914, זהו אחד משדות התעופה העתיקים ביותר באוסטריה. שדה התעופה של גראץ מציע מגוון שירותים, לרבות שירותי בנקאות, מסעדות, חללי ישיבות ועוד.

נמל התעופה של אינסברוק

נמל התעופה של אינסברוק הוא שדה תעופה מרכזי באוסטריה ונמצא במרחק של 4 קילומטרים ממרכז העיר אינסברוק. רכס הרי האלפים, רכס ההרים הגבוה באירופה, נמצא מסביב לשדה התעופה. נמל התעופה של אינסברוק מושך מספר לא מבוטל של מטיילים מכל רחבי העולם כתוצאה ממיקומו. חשוב לציין שמכיוון ששדה התעופה ממוקם קרוב לרכסי הרים, נחיתות עשויות להתברר מדי פעם כקשות.

נמל התעופה של לינץ

נמל התעופה לינץ הוא שדה תעופה בינלאומי קטן באוסטריה. לחילופין הוא נקרא גם נמל התעופה של הדנובה הכחולה. Flughafen Linz Gesmbh אחראית על הפעילות של שדה התעופה בלינץ. שדה התעופה ממוקם במרחק של 13 ק”מ ממרכז העיר לינץ. תיירים המזמינים טיסות לנמל התעופה של לינץ יכולים גם לגלות את מוזיאון Lentos לאמנות, טירת לינץ, כנסיית סנט מרטין ועוד בלינץ.

נמל התעופה קלגנפורט

שדה תעופה בינלאומי המשרת את אזור קלגנפורט באוסטריה נקרא נמל התעופה קלגנפורט. נמל התעופה קלגנפורט מחובר היטב למדינות אחרות, יש לו מסלול המראה אחד ומסוף יחיד. הפעולות האזרחיות בנמל התעופה החלו ב-1925, והוא שימש כשדה תעופה צבאי לאורך שתי מלחמות העולם הראשונה והשנייה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן