דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » איזה שדה תעופה עבור ליז’נסק: מידע מלא
איזה שדה תעופה קרוב להרי הדולומיטים? דברים שחשוב לדעת

איזה שדה תעופה עבור ליז’נסק: מידע מלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ליז’נסק הוא כפר זעיר בפולין הקטנה עם אוכלוסייה של כ-5,000–6,000 נפשות. הוא ממוקם בערך באמצע הדרך בין קרקוב ללבוב. ז’שוב היא העיר הסמוכה הגדולה ביותר. למרות שליז’נסק היה כפר קטן, יהודים עדיין מכירים בו כמקום מנוחתו של רבי אלימלך. הגרמנים חיללו את הקבר באכזריות אדירה כפי שהיה מקובל אצלם. היהודים בעולם של היום מכירים את ליז’נסק. יהודים מסלובקיה והונגריה נהגו להגיע בהמוניהם לליז’נסק לחלוק כבוד בקברו של הצדיק המפורסם.

ליז’נסק הייתה עיירה מקסימה עם הרבה צמחייה. שלוש קבוצות היוו את האוכלוסייה: יהודים, פולנים ואוקראינים. למרות שהיו כמה יהודים בודדים שחיו במגזר הפולני או האוקראיני או להיפך, לכל אחד מהעדות הללו הייתה שכונה משלה.

נמל התעופה של ז’שוב הוא הקרוב ביותר ל-Leajsk (RZE). עם זאת, ישנן דרכים מועילות יותר לנסוע לליסק. פעמיים ביום, PKP Intercity מפעילה רכבת מ-Warszawa Centralna ל-Lezajsk.

שדה תעופה קרואטיה

לפני הכרזת העצמאות של 1991, קרואטיה הייתה חברה ביוגוסלביה לשעבר. קרואטיה נהנית ממיקום גיאוגרפי נוח, מה שהופך אותה ליעד מבוקש מאוד לטיולים. הם מגיעים לאומה בעיקר כדי לנצל את האיים המדהימים ואת קו החוף שלה. עיר הבירה של קרואטיה, זאגרב, היא ביתם של 800,000 איש. שדה התעופה העמוס ביותר במדינה הוא שדה התעופה של זאגרב. נמל התעופה ספליט ונמל התעופה של דוברובניק הם שני שדות תעופה ידועים נוספים.

נמל התעופה של זאגרב

עם יותר משלושה מיליון נוסעים בשנה, נמל התעופה של זאגרב משמש כמרכז האוויר הבינלאומי העיקרי של קרואטיה. למרות שהיא משמשת כבסיס של קרואטיה איירליינס, אין טיסות משם לארה”ב. בעוד נוסעים מבריטניה יכולים לקחת טיסה ישירה בקרואטיה איירליינס או איזיג’ט מלונדון הית’רו או גטוויק, נוסעים מצפון אמריקה יצטרכו להחליף מטוס בעיר אירופאית גדולה כמו לונדון, פריז או אמסטרדם. בנוסף, ישנן טיסות פנים משדה התעופה לדוברובניק, ספליט, פולה וזאדאר.

נמל התעופה הבינלאומי של דוברובניק

נמל התעופה הבינלאומי של דוברובניק, שדה התעופה השני בגודלו בקרואטיה, כולל טרמינל אחד חדשני המשרת את העיר וסביבתה. אין טיסות ישירות לארה”ב, והרוב המכריע של הטיסות הן עונתיות. Jet2 מציעה שירותים עונתיים מערים חשובות בבריטניה כמו מנצ’סטר, בלפסט ואדינבורו בנוסף לטיסות של British Airways ואיזיג’ט מלונדון גטוויק. בנוסף, צ’רטרים של תומסון יוצאים ממנצ’סטר, גטוויק וברמינגהם.

שדה התעופה של ספליט

בקיץ, יותר ממיליון אנשים משתמשים בשדה התעופה הקטן בעיירה קסטלה, שנמצאת במרחק מה מספליט. עבור קרואטיה איירליינס, היא משמשת כמרכז לטיסות ללונדון, פריז, אמסטרדם, רומא ופרנקפורט. אין טיסות ישירות לארצות הברית, וכמעט כל הקווים שלה הם עונתיים.

שדות תעופה בשוויץ

שבעה משדות התעופה העמוסים ביותר בשוויץ הם שדות תעופה בינלאומיים. בשוויץ ישנם שבעה שדות תעופה בינלאומיים עיקריים.

נמל התעופה ברן

שדה התעופה בלפ, שנמצא בערך 10 קילומטרים ממרכז העיר ברן, נחשב לנמל תעופה בינלאומי בגודל בינוני. הם טסים בתדירות הגבוהה ביותר לאירופה, שם יש לה קשרים פנטסטיים. כולל אנטליה, טורקיה; כרתים, יוון; אלבה, איטליה; Heringsdorf, גרמניה; ירז, ספרד; קוס, יוון; לרנקה, קפריסין; ליבק, גרמניה; אולביה, איטליה; פלמה, ספרד; פורטורוז, סלובניה; ורודוס, יוון, הם מספקים טיסות ישירות ל-12 מקומות באירופה.

EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg

נמל תעופה זה ממוקם בעיירה הצרפתית סן לואיז, והוא מספק שירות לערים באזל, מולהאוס ופרייבורג. הוא ממוקם 46 קילומטרים דרומית-דרום-מזרחית לפרייבורג, גרמניה, 20 קילומטרים דרומית-מזרחית למולהאוס, צרפת, ו-3.5 קילומטרים צפונית-מערבית לבאזל, שוויץ.

נמל התעופה של ז’נבה

שדה התעופה השני בגודלו בשוויץ הוא שדה התעופה של ז’נבה. הוא ממוקם 4 קילומטרים צפונית-מערבית למרכז העיר ז’נבה על גבול שווייץ-צרפת. שתי המדינות עשויות לגשת אליו מכיוון שיש לו שני מסופים (T1 ו-T2). הטרמינל הראשי, או T1, מנוצל על ידי נוסעים שטסים אל או יוצאים ממקומות צרפתיים. T2, המכונה גם המגזר הצרפתי, מועסק רק מדי פעם.

שדה התעופה של לוגאנו

הוא ממוקם 30 ק”מ מהגבול האיטלקי ו-6 ק”מ מערבית לעיר לוגאנו. מגיפת Covid-19 אילצה את שדה התעופה הקטן אך השימושי להשליך את עצמו לחיסול, מה שהביא לאובדן 72 משרות לצוות שלו. הבניין יובא לפירוק רגיל תוך המתנה לפתרון מהמגזר הפרטי.

נמל התעופה שיאון

הוא ממוקם בעמק הרון, 2.5 קילומטרים דרומית-מערבית לעיר שיון. במהלך השנים ראו בשדה התעופה קרוב ל-25,000 נוסעים. מיקומו של שדה התעופה הזה אידיאלי עבור חובבי סקי מכיוון שהוא מציע גישה נוחה לאתרי סקי כמו ורבייר, צרמט, קראנס-מונטנה, וויסון. באוטובוס, קל לנסוע לשדה התעופה מציון.

נמל התעופה סנט גאלן-אלטנריין

באזור הצפוני של שוויץ, יש שדה תעופה עסקים קטן. אתה לא צריך להמתין בתורי נוסעים, וזה אחד המאפיינים הטובים ביותר של נמל התעופה הזה. תוכל לקצר את זמן הנהיגה שלך ב-71% ואת זמן הנסיעה שלך ב-29% בעזרתו. ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לשדה התעופה ומספקת קישורים לערים סמוכות לרבות רורשאך וריינק.

נמל התעופה של ציריך

נמל התעופה הראשי של שוויץ, נמל התעופה של ציריך, הוא גם נמל התעופה הבינלאומי הגדול ביותר שלה. בהתחשב בכך שהוא מספק כל סוג של שירות שניתן להעלות על הדעת, הוא נחשב לאחד מנמלי התעופה המובילים בכל אירופה. הוא שוכן 13 קילומטרים מצפון למרכז העיר ציריך. נסיעה ברכבת או ברכב מהעיר אורכת 11 דקות בלבד.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן