דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הכל אודות שמגיע לסאני ביץ’ בולגריה
איזה שדה תעופה מגיע לסאני ביץ בולגריה

שדה התעופה הכל אודות שמגיע לסאני ביץ’ בולגריה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אתר הנופש החוף הגדול ביותר בבולגריה הוא סאני ביץ’. הוא ממוקם לאורך ריביירת הים השחור בדרום בולגריה. משתרע מזרחה לאורך מפרץ חצי עיגול מקסים. רכסי הנופלים של רכס הבלקן סגרו את האזור מצפון, וממזגים בצורה מושלמת את הים וההרים.

על חוף הים השחור המעט ידוע של בולגריה, סאני ביץ’ הוא מיקום הומה. יעד חופשה עכשווי זה נבנה ייעודי פתח מסעדות חדשות לגמרי, פאבים תוססים ומועדוני לילה לאורך קו החוף של רבי הקומות שלו. יש לו גם חוף ארוך ללא רבב. עם זאת, ישנם כמה מבנים ישנים שנבנו ייעודיים בקרבת מקום, לרבות נסבאר שהוגדרה על ידי אונסק”ו.

ליד סאני ביץ’, בולגריה, ישנם 4 שדות תעופה. נמל התעופה של סופיה הוא הרחוק ביותר, ונמל התעופה בורגס הוא הקרוב ביותר. לשדות תעופה מודרניים יש לכולם גישה נוחה לכבישים מהירים, לתחבורה ציבורית ולנתיבים אחרים.

שדה התעופה של בורגס

המרחק בין סאני ביץ’, יעד הקיץ העמוס ביותר, לבין נמל התעופה של בורגס הוא 30 ק”מ בלבד. יש כ-150 טיסות יומיות ממקומות שונים באירופה ולא אירופה. שדה התעופה פועל מסביב לשעון ורואה עומסי קיץ גבוהים. בשל קרבתו לסאני ביץ’, נמל התעופה הזה מועדף על ידי משפחות רבות מבריטניה.

שדה התעופה של ורנה

המרחק מנמל התעופה של ורנה לסאני ביץ’ הוא רק 100 קילומטרים. בדרך כלל, טיסה לוורנה תגרום לעלויות טיסה נמוכות יותר. טיסות סדירות מוינה, לונדון, תל אביב, מוסקבה ומקומות אחרים זמינות כל השנה בשדה התעופה הזה. ניתן להגיע לסאני ביץ’ מנמל התעופה של ורנה בתוך כשעה ו-30 דקות.

שדה התעופה של סופיה

בירת בולגריה היא סופיה. ישנן מספר רב של חברות תעופה זולות, כולל Wizz Air ו-Ryanair, שבהן תוכל להשיג טיסות בעלות של 20 אירו בלבד. נמלי תעופה מעטים בבריטניה ובגרמניה מציעים טיסות ישירות לסופיה תמורת חלק קטן מהעלות של נסיעה רגילה. אנשים שנוסעים לעתים קרובות אוהבים לטוס משדה התעופה הזה מכיוון שזו אפשרות זולה.

נמל התעופה של פלובדיב

כ-250 קילומטרים מפרידים בין סאני ביץ’ לנמל התעופה של פלובדיב, הממוקם במרכז בולגריה. בשל מעט הטיסות מבריטניה ומרוסיה, נמל התעופה אינו עמוס במיוחד.

מונית משדה התעופה בורגס לסאני ביץ

המרחק בין סאני ביץ’ לשדה התעופה של בורגס הוא 15 מייל (25 ק”מ), כך שההגעה לשם קלה ומהירה עם מונית פרטית או מיניבוס שמוריד אותך למלון שלך. הזמנת מושבי בטיחות לילדים מראש אפשרית לחופשות משפחתיות. חלקם מספקים גם שירות הסעות משותף בזול עם נסיעה של 50 דקות לסאני ביץ’.

טיילת סאני ביץ

עיירת המסיבות הבולגרית היא סאני ביץ’. על חוף הים השחור, הוא ממוקם. ללא ספק תטיילו במורד הטיילת בסאני ביץ’, בולגריה. ניתן למצוא חנויות מתנות רבות, חנויות בגדי חוף, מוסדות אוכל, חנויות מזון מהיר וברים על החוף לאורך חוף הים. כפי שציינתי בעבר, סאני ביץ’ היא עיר מסיבות המשרתת לקוחות צעירים יותר; כתוצאה מכך, תמצא כמה מוצרים מוזרים ביותר למכירה. בנוסף, יש הרבה אולפני קעקועים.

סאני ביץ קניות

למי שנהנה מקניות, בולגריה היא ארץ פלאות אמיתית. יש הרבה מותגים מוכרים בינלאומיים זמינים שם במחירים נוחים. בממוצע, המחירים בבולגריה זולים יותר מאלה שבמדינות אחרות באירופה. תיירים יכולים לעשות קניות בקניונים, מרכזי סחר, חנויות נופש זעירות, או לאורך אזורי קניות הליכה בהליכה, שם הם יכולים לרכוש פריטי תיירות רגילים, ביגוד, כובעים, משקפי שמש ומזכרות מבולגריה.

קניון רויאל ביץ’

מתחם מלונות ברצלו רויאל ביץ’ בדירוג 5 כוכבים, הממוקם בלב סאני ביץ’, כולל את קניון רויאל ביץ’. הקניון הגדול והחדש ביותר לאורך הים השחור הוא קניון רויאל ביץ’. בקניון יש 140 חנויות נוספות בנוסף ל-KFC, Coffee Republic, תכשיטי יהלומים, שתי מסעדות נושא, שני ברי קוקטיילים, פסנתר בר, חנות גלידה, מרכז ספא, מכולת, בנק וחניה.

קניון פפהה

קניון PFOHE ממוקם בוורנה, בולגריה, ב-201 “Slivnitsa” Boulevard, ממש ליד קניון Mr. Bricolage, Piccadilly, הגדול. כתוצאה מכך, זהו המיקום הטוב ביותר של בירת הים לעסקים. הקניון הוא ביתם של אולמות תצוגה שונים, עסקים למוצרי ספורט, חנויות תכשיטים, Kenvelo, Mexx, Tom Tailor, Silsley ו-Playlife בין קמעונאי בגדים אחרים.

קניון ורנה

הצומת של שדרות ולדיסלב ורננצ’יק והריסטו סמירנסקי הוא המקום שבו תמצאו את קניון ורנה. ישנן תחנות אוטובוס רבות בקרבת מקום. מרכז העיר נמצא במרחק של 1.5 ק”מ ממסוף האוטובוסים. הקניון מציע מבחר רחב של מותגי לבוש ידועים, בגדי ספורט ומוצרי בית לכל טעם, כמו גם קולקציית תכשיטים ואקססוריז שיקית לסיום הגימור.

סאן סיטי סנטר

הוא ממוקם 500 מטרים מגן הים באזור המושלם של בורגס, מול אחת השדרות המרכזיות של העיר הנקראות “דמוקרטיה”. הקניון נמצא ליד ציר תנועה ראשי המקשר את העיר עם היציאות לסופיה ולורנה. סופרמרקט, חנויות חברות, מעליות, מגוון חנויות מזון מהיר, מרכז כושר וספא נמצאים כולם בקניון.

גלריה בורגס

ממוקם מול Slaveikov Residential Qt לאורך שדרות Yanko Komitov. מתחם הקניות הגדול ביותר בעיירה, גלריה בורגס, יהיה הקניון הראשון שיוקם. 130 חנויות ויותר מ-1400 מקומות חניה זמינים. כל קומת הקניון תתפוס על ידי עשרת התיאטראות של CCI בישראל.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן