דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » מידע מלא על נמל התעופה משרת את קיוטו
איזה שדה תעופה משרת את קיוטו

מידע מלא על נמל התעופה משרת את קיוטו

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

קיוטו היא עיר עתיקה ביפן. זהו מרכז תרבותי והיסטורי של יפן. זו עיר שנקראה “עיר התרבות”.

העיר הייתה ידועה בעבר בגנים היפים שלה, שנשמרים עד היום. הגנים נבנו על ידי הקיסר ג’ימו במאה ה-8, שהיה ידוע גם בשם Jikuu-tennō (“נסיך הגנים”). הקיסר הורה כי כל קיוטו תהיה פרוסה בצורה זו. הוא גם הורה שלכל אזור יהיה שם אחר ושאין לחבר שני אזורים זה לזה. זה איפשר לכל אזור להיות בעל זהות וייחודיות משלו, וזו הסיבה שהם נקראים “jūnen” (草原).

נמל התעופה קנסאי (KIX), נמל התעופה Centrair (NGO) ונמל התעופה איטמי הם שלושת שדות התעופה הקרובים ביותר לקיוטו, יפן (ITM). בעוד ש-Centrair ממוקמת בנגויה, איטאמי וקנסאי נמצאים שניהם באוסקה.

אם יש לכם טיסת המשך, סביר להניח ששדה התעופה איטמי יהיה היעד הסופי שלכם. בנוסף להיותו הבחירה הנגישה והסמוכה ביותר, נמל התעופה איטמי. יש לקחת בחשבון את זמן ההעברה כי איטמי נמצא במרחק של 50 דקות נסיעה ברכב.

נמל התעופה קנסאי הוא נקודת יציאה נוספת למטיילים. עם זאת, קנסאי לא נמצאת במרחק קצר מקיוטו. בין שדות תעופה יש צורך בנסיעה של 70 דקות ברכבת.

שדה תעופה סמוך נוסף לקיוטו הוא נמל התעופה Centrair. קנסאי ואיטמי שניהם קרובים יותר לקיוטו ממה שהיא. עם זאת, עדיין ניתן להגיע אל Centrair ברכבת תוך 90 דקות.

נמל התעופה איטמי: אוסקה (ITM)

נמל התעופה הבינלאומי של אוסקה, הידוע גם בשם שדה התעופה איטאמי, משמש שדה התעופה האזורי העיקרי של חבל קנסאי ביפן, הכולל את הערים המשמעותיות אוסקה, קיוטו וקובה. הוא שוכן 35 מייל דרומית מערבית לתחנת קיוטו ונחשב לשדה תעופה ממדרגה ראשונה. זהו שדה התעופה הקרוב ביותר לקיוטו.

נמל התעופה הבינלאומי של קנסאי: אוסקה (KIX)

שדה התעופה הבינלאומי הראשי המשרת את אוסקה, קיוטו וקובה נקרא קנסאי, והוא ממוקם באזור אוסקה רבתי של יפן. לנמל התעופה הבינלאומי המקורי של אוסקה היה לחץ מצפיפות ומספרי טיסות עד שנמל התעופה הבינלאומי של קנסאי נפתח ב-1994.

נמל תעופה Centrair: Nagoya (NGO)

שדה התעופה השלישי הקרוב ביותר לקיוטו הוא נמל התעופה הבינלאומי Centrair, אשר ממוקם על אי מעשה ידי אדם במפרץ Ise 22 מייל דרומית לנגויה, יפן. נקודת הכניסה הבינלאומית העיקרית לאזור המרכזי של יפן היא Centrair, שדה תעופה מהשורה הראשונה.

קוד שדה תעופה קזבלנקה

בניית נמל התעופה הבינלאומי מוחמד החמישי החלה בשנת 1943. קוד IATA של שדה התעופה הוא CMN. הטיסות הפנימיות והבינלאומיות הגדולות מקזבלנקה מופיעות ב-Cleartrip, יחד עם פרטים על חברות התעופה השונות הטסות משדה התעופה.

שדות תעופה במרוקו

מרוקו היא יעד פופולרי לטיולים בגלל נופיה המגוונים ותרבותה המיוחדת. מיקומו בפינה הצפון-מזרחית העליונה של יבשת אפריקה וקרבה לאירופה. למעלה מ-100 יעדים משרתים בשבעת נמלי התעופה המרכזיים של מרוקו, כולל אלו בעיירות חשובות כמו קזבלנקה, מרקש וטנג’יר.

נמל התעופה הבינלאומי מוחמד החמישי

שדה התעופה הגדול ביותר במרוקו, המשרת יותר מ-87 יעדים עם למעלה מ-27 חברות תעופה. בנואסור, שכונה 30 קילומטרים דרומית מזרחית לקזבלנקה. עם יותר מ-10,000 נוסעים, הוא נחשב לאחד מחמשת נמלי התעופה העמוסים ביותר ביבשת אפריקה בשנת 2019. קזבלנקה מציעה כמה מהטיולים הטובים ביותר למדבר סהרה הפראי ולערים אימפריאליות באזור נפרד של מרוקו.

שדה התעופה מנרה

ישנן 18 חברות תעופה המשרתות 49 יעדים באחד מנמלי התעופה הבינלאומיים הגדולים במרוקו. בשל האטרקציות התיירותיות המשמעותיות שלו, נמל התעופה של מרקש הופך להיות העמוס ביותר. בשנת 2019, שדה התעופה מרקש מנרה טיפל ביותר מ-6.3 מיליון נוסעים. הודות למדינה התוססת, הסוקים, המטבח והאמנות שלה, מרקש התגלתה כנקודת הכניסה המרכזית לחקר התרבות והמסורות המרוקאיות.

נמל התעופה אל מאסירה

אחד משדות התעופה המרכזיים של מרוקו ממוקם 25 קילומטרים מחוץ לעיר בעיריית טמסיה. אחד מנמלי התעופה הגדולים של מרוקו, המשרת למעלה מ-20 יעדים עם למעלה מ-12 חברות תעופה, זה שרת למעלה מ-1,500,000 אנשים ב-2007.

נדור אינטרנשיונל

נמל התעופה הבינלאומי הזה במרוקו, שנמצא 24 קילומטרים מהעיר נאדור, הוא חיוני לכלכלת אזור הריף צפון. בהשוואה לשדה התעופה הקודם, זה קטנטן. עדיין יש לה יותר מ-6 חברות תעופה והיא משרתת 12 מיקומים שונים, בכל זאת.

נמל התעופה אבן באטוטה

שמו של נמל התעופה הבינלאומי החשוב הזה במרוקו מכבד נוסע מרוקאי יליד טנג’יר בשם אבן באטוטה. שדה התעופה הזה משרת את אזורי ריף וטנג’יר, שיש לו 12 יעדים ושש חברות תעופה. זה הכי קרוב לאירופה. ישנם מספר רב של קישורים לנמל התעופה הזה בטנג’יר עם רויאל אייר מרוק, אייר ערביה מרוק ו-Ryanair. כ-1,070,000 אנשים השתמשו בשדה התעופה אבן באטוטה של ​​טנג’יר ב-2019.

שדה התעופה של סאיס

אחד מנמלי התעופה הבינלאומיים המרכזיים במרוקו, נמל התעופה סאיס, משרת את פס, אחת הערים האימפריאליות של מרוקו עם אוכלוסייה של 1.15 מיליון תושבים. יותר ממיליון מטיילים נסעו ליותר מ-16 יעדים משדה התעופה המרוקאי הזה ב-2017.

רבאט-סאלה

אחד משבעת נמלי התעופה המרכזיים של מרוקו, נמל התעופה רבאט-סאלה ממוקם בסאלה. 8 קילומטרים מרבאט, בירת מרוקו. הוא משמש כשדה תעופה ציבורי וצבאי שבו נמצא גם הבסיס הראשוני של חיל האוויר המלכותי המרוקאי.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן