דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » המדריך המלא: איזה שדה תעופה נמצא בלה קוסטה דל סול
איזה שדה תעופה נמצא בלה קוסטה דל סול

המדריך המלא: איזה שדה תעופה נמצא בלה קוסטה דל סול

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

קוסטה דל סול היא יעד נופש פופולרי בספרד. הוא מציע מגוון רחב של פעילויות, כגון גלישה, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים. תיירים רבים מגיעים לכאן כדי ליהנות מהחוף, המסעדות והברים.

המכונה רשמית Aeropuerto de Málaga Costa del Sol, נמל התעופה של מלגה. אחרי מדריד-בראחס, ברצלונה ופלמה דה מיורקה, זהו שדה התעופה הרביעי העמוס ביותר בספרד. כנמל התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את קוסטה דל סול, זהו שדה תעופה משמעותי לתיירות ספרדית. הוא ממוקם 5 ק”מ צפונית לטורמולינוס ו-8 ק”מ דרומית מערבית לעיר מלאגה. עם קישורים ליותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, נמל התעופה ראה יותר מ-12.5 מיליון מבקרים בלבד בשנה שעברה.

עם 85% מהתנועה הזרה של האזור עוברת דרך נמל התעופה של מאלגה, זהו שדה התעופה העמוס ביותר באנדלוסיה. הוא מספק מבחר עצום של מיקומים בחו”ל. לנמל התעופה, שנמצא בסמוך לקוסטה דל סול, יש קשרים יומיים לעשרים ערים ספרדיות ולמעלה ממאה מיקומים ברחבי אירופה.

משדה התעופה של מלאגה לקוסטה דל סול

ישנן מספר דרכים להגיע לשדה התעופה של מלאגה, אך זכור כי התחבורה הציבורית מסתיימת בחצות בעת ביצוע הזמנות טיסות.

השכרת רכב משדה התעופה של מלאגה

האפשרות הטובה ביותר היא ללא ספק לשכור רכב אם אתם שוהים באזור כפרי של קוסטה דל סול או מתכוונים לחקור את האזור בזמן שאתם כאן. לא רק שלעתים קרובות מתברר שזו האפשרות הזולה ביותר, אלא שהיא גם מספקת לך את ההזדמנות לצאת מתי שתרצה, להתרחק מהשביל ולגלות כמה חופים מבודדים וכפרים מרוחקים.

העברות פרטיות לנמל התעופה של מלאגה

מבחינתנו, העברות פרטיות הן האופציה היחידה להסעה. הזמנת העברה פרטית עולה לא הרבה יותר משימוש במונית, והיתרונות עולים בהרבה על ההוצאה הנוספת. ניתן לתזמן את ההעברה הפרטית שלך מראש ולשלם עבורה.

העברות משותפות

תוכל גם לבחור העברה משותפת, בהתאם ליעד הסופי שלך. זה פנטסטי אם אתה נוסע לבד למקום שקשה להגיע אליו ברכבת או באוטובוס או אם אתה נוסע מאוחר בלילה לאחר סיום התחבורה הציבורית. המחירים מייצגים לפעמים תמורה מצוינת. למרות שאולי זה לא המסלול הקצר ביותר, תגיעו בשלום ולא תצטרכו לדאוג לשלם כי הכל הוזמן מראש.

מוניות בשדה התעופה של מלאגה

למרות שאולי תצטרכו לחכות הרבה בקיץ, תמיד יש הרבה מוניות בתחנות המוניות של נמל התעופה של מלאגה. ודא שהמונים מופעלים לפני שהם עוזבים את שדה התעופה מכיוון שהם הוצבו לאחרונה. רשימת תמחור עם התייחסות משוערת של עלויות לאורך קוסטה דל סול רשומה גם היא על הלוח.

אוטובוסים

ישנם אוטובוסים הנוסעים לאורך קוסטה דל סול, אוטובוסים הנוסעים לאזורים אחרים של אנדלוסיה וספרד, ולאחר מכן אוטובוסים מקומיים – המכונים לעתים קרובות כאורבניות – פועלים בתוך כל אזור.

רכבות

אתה יכול להגיע לתחנת הרכבת Renfe Malaga Airport על ידי הליכה ישר קדימה כשאתה יוצא מאולם הנגיעות של טרמינל 3. קו מלאגה צ’רקניאס, הידוע גם בתור הקו המקומי, עובר ממלאגה לפואנג’ירולה, ועוצר לאורך הדרך בבנאלמדנה, לוס בוליצ’ס, טורמולינוס ועד פנימה לורה.

מלונות בקוסטה דל סול

הפופולריות של קוסטה דל סול כיעד לחופשת קיץ מעידה רבות על כמה היא נהדרת. מדי שנה יוצאות לכאן קבוצות מכל רחבי אירופה כדי ליהנות מהחופים הנקיים של האזור ומקו החוף עוצר הנשימה.

הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר לשהות בהם בזמן ביקור בקוסטה דל סול:

Finca Cortesin Hotel Golf & Spa

Finca Cortesn הוא אחד המלונות המפוארים והמבוקשים של אנדלוקה (וספרד). זהו מקום מפלט שליו עם פטיו עם עצי דקל וגנים ים תיכוניים ריחניים. יש ארבע בריכות, ספא יפהפה וסוויטות יוקרתיות באלגנטיות.

אתר הנופש בחוף פואנטה רומנו

פואנטה רומנו היה אחד הבניינים המפוארים הראשונים במארבלה, שנפתח את שעריו בשנת 1979. הוא שומר על אווירה תוססת, עדכנית ומבוקשת מאוד הודות לשירות ללא דופי, מיקומו הנוצץ על חוף הים, עיצוב הכפר האנדלוסי. , ומגוון מאכלים מעולה, הכולל כוכבי מישלן.

מלון קלוד

מקלט בוטיק מפואר, נינוח ומשופץ להפליא זה, בן שבעה חדרים, שוכן בווילה בעיר העתיקה מהמאה ה-17 במרבלה, שהייתה בעבר בית הקיץ של אשתו של נפוליאון השלישי, ולאחר מכן הפכה למוקד משיכה לאמני מחתרת. השירות יוצא דופן, העיצוב מעודן לעילא, והחדרים האלגנטיים פרטיים לחלוטין.

Anantara Villa Padierna Palace

כשאתם נכנסים למבואה בניחוח שושן של מלון ארמון-ורוד מאובק זה בסגנון טוסקני, שקיבל את פני מישל אובמה, אווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית יורדת. Anantara, מותג יוקרה, השתלט עליו והוסיף לבריכה מסעדות מהשורה הראשונה באווירה רומנטית, מגרש גולף עטור פרסים, ספא יפהפה ועוד.

מלון מרבלה קלאב

מלון חמישה כוכבים מכובד עם וילות ובריכות הפזורות ברחבי גנים סובטרופיים המחוברים בטיולים מרוצפים, מועדון חוף אהוד, מועדון ילדים וספא Thalasso מול האוקיינוס ​​המועדף על ידוענים ומשפחות כאחד.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן