דף הבית » מידע מקצועי » המדריך האולטימטיבי: איזה שדה תעופה עדיף בברלין
איזה שדה תעופה קרוב לונציה? כל מה שחשוב לדעת

המדריך האולטימטיבי: איזה שדה תעופה עדיף בברלין

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

שדה התעופה של ברלין הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר באירופה. יש לו הרבה היסטוריה והוא יעד חשוב מאוד למטיילים.

שדה התעופה בברלין, גרמניה הוא אחד המוקדים החשובים ביותר לנסיעות אוויריות ויש לו מספר רב של טיסות בינלאומיות. זהו גם יעד תיירותי פופולרי עם למעלה מ-17 מיליון מבקרים מדי שנה.

שדה התעופה ברלין טגל הוא שדה התעופה החשוב ביותר בעיר. זהו גם המרכז הראשי של לופטהנזה ומשרת את נמל התעופה ברלין-טגל, שהוא שדה תעופה קטן המשרת את העיר.

נמל התעופה ברלין טגל הוא נמל התעופה הבינלאומי הראשי המשרת את ברלין, גרמניה. שדה התעופה מאפשר שילוב של טיסות פנים בתוך גרמניה וטיסות בינלאומיות ממדינות ברחבי העולם.

שדה התעופה הוא מרכז מרכזי של סאנדייר ומרכז משני עבור איזי ג’ט, יורוווינגס ו-Ryanair.

נמל התעופה טגל, שנבנה בשנות ה-50, עבר מספר שיפוצים והרחבות במהלך השנים, כשהבולט ביותר הוא בניין הטרמינל המפורסם בצורת משושה שנבנה בשנות ה-60.

הקטן מבין שני שדות התעופה המשרתים את עיר הבירה של ברלין, נמל התעופה ברלין טגל (TXL) ממוקם 11 קילומטרים דרומית מזרחית למרכז העיר ברלין.

זהו המרכז של קונדור ואיזיג’ט, ומשמש כ-20 חברות תעופה, כולל Germanwings, Norwegian Air Shuttle, Ryanair ו-WOW Air.

כ-6.7 מיליון נוסעים השתמשו בשדה התעופה בשנת 2013. נמל התעופה שונפלד מורכב ממסלול אחד וארבעה טרמינלים: טרמינל A, B, C ו-D. שירותי נמל התעופה ושירותי הנוסעים כוללים חנויות קמעונאיות, מסעדות לשבת ומזון מהיר, ברים, כספומטים ו המרת מטבע. שדה התעופה מוגש על ידי חברות תחבורה יבשתיות מקומיות ובין עירוניות, כולל מוניות, לימוזינות, אוטובוסים ורכבות.

ישנם שני שדות תעופה לבחירה בעת טיסה לברלין או ממנה – טגל ושונפלד. בעוד ששונפלד היא הבחירה הטובה ביותר עבור חברות תעופה תקציביות, שני שדות התעופה הם בחירה דומה.

תגל קצת יותר קרוב לעיר, אבל לשניהם יש תחבורה טובה וזולה זמינה 24 שעות ביממה. זוהי עיר אחת שבה אתה באמת יכול לבחור על סמך בחירת הטיסה והמחיר שלך!

שדה תעופה ברלין חנויות

חנויות שדה התעופה של שדה התעופה בברלין הן החנויות הפופולריות ביותר בעולם. הם מוכרים מאוד ומהווים חלק מסצנת התיירות והפנאי של העיר במשך עשרות שנים.

החנויות של שדה התעופה הזה הן לא רק מקום לחנות, הם גם מספקים שירות ללקוחות שלהם. לחנויות יש מוצרים רבים ושונים שהם מציעים, כמו מזכרות, מתנות וביגוד. הם מציעים גם שירותים כמו קייטרינג, ניקיון ושירותי אבטחה.

קניות בשדה התעופה הבינלאומי טגל ברלין

פטור ממכס

אזור הקניות הפטור ממכס נגיש דרך חדרי ההמתנה של טבעת היציאות של שדה התעופה.

חנות מתנות

כל החנויות והאאוטלטים ממוקמים בשדרות טגל של האולם המרכזי בטרמינל הנוסעים. החנויות נגישות הן לנוסעי הטיסה והן לקהל הרחב.

מסעדות וברים

רוב המסעדות והברים בנמל התעופה טגל ברלין (TXP) ממוקמים באולם הראשי של מסוף הנוסעים. מספר מסעדות וברים ממוקמים גם בסמוך לשערי העלייה למטוס, מה שמספקים נוחות נוספת לנוסעים היוצאים.

שדה התעופה שונפלד

נמל התעופה ברלין-שונפלד (SXF) הוא אחד משני שדות התעופה המסחריים הבינלאומיים של ברלין. הוא ממוקם בדרום מזרח העיר, ליד הגבול עם מדינת ברנדנבורג.בשני העשורים שלאחר נפילת מסך הברזל, היא הפכה ליעד פופולרי עבור חברות תעופה בתקציב נמוך. בשנת 2018 לבדה טיפל שדה התעופה ב-12.7 מיליון נוסעים.

שונפלד היה השני בגודלו והמרוחק ביותר מבין שלושת שדות התעופה של ברלין, והיה השער הראשי של חברות הלואו-קוסט ששרתו את האזור, עם מפעילים מרכזיים של איזי ג’ט ו-Ryanair בנמל התעופה.

נמל התעופה הבינלאומי ברלין-ברנדנבורג פותח באתר שונפלד, והחליף את מערכת שדות התעופה הנוכחית בברלין. לברלין-ברנדנבורג אינטרנשיונל תהיה קיבולת של 27 מיליון נוסעים בשנה, והוא צפוי להכיל בקלות את 22 מיליון הנוסעים הנוכחיים שנוסעים במערכת נמל התעופה הנוכחית של ברלין מדי שנה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן