דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » מדריך אולטימטיבי: איזה שדה תעופה קרוב בהוד
איזה שדה תעופה קרוב בהוד

מדריך אולטימטיבי: איזה שדה תעופה קרוב בהוד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הודו היא אחת מ-10 הכלכלות הגדולות בעולם. בשנים האחרונות, הודו הפכה למרכז מרכזי לטכנולוגיה וחדשנות עם הרבה רעיונות וטכנולוגיות חדשות שפותחו. המדינה היא גם ביתם של אחד מגידולי האוכלוסייה הגדולים בעולם.

עם זאת, להודו יש דרך ארוכה לעבור במונחים של פיתוח כלכלתה. מספר אתגרים עדיין עומדים בפניה כמו עוני ואבטלה, שעדיין גבוה. ישנם אנשים רבים שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש בתים או מכוניות משלהם, מה שמקשה עליהם לצאת מהכפרים שלהם. הממשלה ניסתה דרכים רבות לצמצם את העוני, כמו מתן חינוך חינם ושירותי בריאות, אך הם עדיין לא הצליחו להוריד את שיעורי האבטלה מספיק טוב.

רשמנו כמה משדות התעופה המקומיים הידועים ביותר בהודו מכיוון שמספר שדות התעופה המקומיים בהודו הוא ארוך.

שדה התעופה אגרה

שדה התעופה באגרה, הידוע גם בשם נמל התעופה Kherai ו-Agra Civil Enclaves, כולל שירותים כמו מסעדות, קניות וטיפול רפואי. שדה התעופה הוקם בתחילה במהלך מלחמת העולם השנייה, ועם הזמן ניתנה גם גישה לטיסות מסחריות. לשדה התעופה יש גם מספר טיסות אינדיגו המסיעות נוסעים למספר מקומות מקומיים ידועים, כולל בופאל, אחמדאבאד, בנגלורו ועוד כמה.

שדה התעופה של שילונג

שדה התעופה הרשמי של העיר הוא שדה התעופה של שילונג, הידוע גם בשם נמל התעופה אומרוי. שדה התעופה עבר שיפוצים מסוימים כדי לשפר את השירותים שלו למרות שהוא נבנה לפני שנים רבות. בנמל התעופה של שילונג, מטיילים יכולים להגיע בקלות לאוטובוסים או מוניות כדי להתנייד בעיר ולראות יעדי תיירות פופולריים, כולל אגם וורד, אגם אומיאם, נקודת תצפית של שילונג ועוד. טיסות זמינות ממגוון חברות תעופה, כולל אינדיגו, בנמל התעופה של שילונג.

שדה התעופה מיסורו

המרחק בין העיר הראשית של מייסור לנמל התעופה מיסורו, הידוע בכינויו נמל התעופה מנדאקאלי, הוא בערך 12 קילומטרים. יש רק נמלט אחד בשדה התעופה, והוא יכול להכיל עד 200 נוסעים.

נמל התעופה שימלה

שדה התעופה המקומי המשרת את תושבי הימאצ’ל פראדש ממוקם לא רחוק מאזור ג’בארהטי. בתחילה ניתן היה להגיע לשדה התעופה רק באמצעות מטוסים פרטיים שנחתו בו, אך כעת נוסעים מספר מטוסים לשימלה.

נמל התעופה ג’ודפור

כ-3 קילומטרים מפרידים בין נמל התעופה ג’ודפור למרכז העיר. חיל האוויר ההודי משתמש גם בצד האווירי של שדה התעופה המקומי הזה. המובלעת האזרחית, הכוללת את בסיס האוויר ג’ודפור, מרווחת במיוחד ויכולה להכיל עד 500 נוסעים. חברות התעופה אינדיגו מבצעות גם טיסות מחוץ לשדה התעופה, שבו יש גם מתקן נחיתת לילה. לינה במלון זמינה גם ליד שדה התעופה ג’ודפור למטיילים.

שדה תעופה דרמסלה

כל הטיסות ל-Dharamshala וממנה יוצאות ומגיעות לנמל התעופה קנגרה, שנמצא ברובע הימאצ’ל פראדש בגאגל וקרוב למחוז קנגרה.

שדה תעופה קשמיר

שטח האיחוד של הודו ג’אמו וקשמיר. יש לו קישורים מצוינים לשאר הודו. שדות התעופה משמשים למטרות צבאיות, מסחריות או פרטיות. נמל התעופה סרינגר ונמל התעופה ג’אמו הם שני שדות התעופה החשובים ביותר בג’אמו וקשמיר.

שדה התעופה סרינגר

שדה התעופה בסרינגר משרת מטיילים בינלאומיים. הוא ממוקם בסרינגאר, בירת ג’אמו וקשמיר. חיל האוויר ההודי הוא הבעלים של שדה התעופה. יש שם גם שדה תעופה רגיל וגם בסיס אווירי צבאי. המובלעת האזרחית של נמל התעופה מנוהלת על ידי רשות שדות התעופה של הודו. מנמל התעופה סרינגר, טיסות פנים מופעלות בכל רחבי המדינה. אייר אינדיה מפעילה טיסות בינלאומיות, כולל טיסות לחאג’.

שדה התעופה ג’אמו

שדה תעופה פנים הוא שדה תעופה Jammu. הוא מציע אך ורק טיסות בתוך הודו. מובלעת אזרחית Jammu הוא שמו הרשמי של שדה התעופה בג’אמו. נמל התעופה ג’אמו ידוע גם בשם נמל התעופה סאטווארי. הוא ממוקם במדינת ג’אמו ההודית ובירת קשמיר, ג’אמו. זה משרת גם את הצבא וגם את הציבור הרחב. בגובה של 314 מטר מעל פני הים הממוצע, שדה התעופה מוגבה.

שדה תעופה מנאלי הודו

נמל התעופה קולו מנאלי, הידוע גם בשם נמל התעופה בהונטאר, ממוקם בעיר בהונטאר בהימאצ’ל פראדש. זהו אחד משדות התעופה הכי מסובכים לטייסים מכיוון שהם צריכים לבצע תמרונים ללא רבב על מסלול הנחיתה שנמצא בתוך עמק עמוק מוקף הרים המתנשאים לגובה אלפי מטרים מהמסלול.

טיסות פנים מופעלות רק מטרמינל אחד בנמל התעופה בהונטאר, ששטחו 3,000 מ”ר. לטרמינל זה יש שער עלייה למטוס אחד שיכול להכיל 50 נוסעים הן לכניסות והן ליציאות. בנוסף, הנוסעים יכולים לבצע צ’ק-אין נוח בדלפקי הצ’ק-אין של הטרמינל.

בכל שעות היום והלילה, אוטובוסים ומוניות זמינים מחוץ לבניין שדה התעופה להסיע נוסעים ליעדיהם בעיר או לערים וערים אחרות.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן