דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה
איזה שדה תעופה קרוב לאגם גארדה

שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם גארדה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אגם גארדה הוא אגם קטן בהרי האלפים. הוא ממוקם באזור לומברדיה וטוסקנה. לאגם יש היסטוריה מרתקת, שניתן לייחס אליה עד לאימפריה הרומית. אגם גארדה היה ידוע גם בשם אגם איסאו והוא היה מרכז מסחר חשוב עבור הרומאים.

שדה התעופה הממוקם מחוץ לורונה בצומת של שני כבישים מהירים משמעותיים הוא זה הקרוב ביותר לאגם גארדה. שדה התעופה בברשיה, שהוא רק מצטמצם מבחינת המרחק, הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לעיירות דרום-מערביות, כמו דסנזאנו דל גארדה, אבל שדה התעופה של ורונה הוא שימושי ביותר עבור אתרי נופש על הגדה הדרום מזרחית של אגם גארדה כמו פסקיירה דל גארדה.

כל אתרי הנופש בקצה הדרומי של האגם קרובים להפליא לנמל התעופה של ורונה, השוכן מדרום מערב לעיר קרוב לצומת הכבישים המהירים A4 ו-A22.

מאגם גארדה לדולומיטים

הדולומיטים ואגם גארדה אינם מחוברים ישירות. כדי להגיע להרי הדולומיטים, אתה יכול לנסוע אל Domegliara-S. אמברוג, סעו ברכבת ל-Ponte Gardena Laion/Waidbruck Lajen, או סעו ל-Maderno, קחו את המעבורת האוטומטית לטורי. אפשרויות אחרות כוללות נסיעה ל-Maderno, לקחת את המעבורת האוטומטית לטורי, או נסיעה ל-Domegliara-S. אמברוג, לוקח את הרכבת ל-Chiusa Klausen, הולך ל-Chiusa, לוקח את האוטובוס ל-Slva, ואז לוקח מונית להרי הדולומיטים.

אגם גארדה עם ילדים

אגם גארדה, האגם הגדול ביותר באיטליה, הוא מקום נופש אהוד ואזור נהדר למשפחות לשהות בו כמה ימים.

הנה כמה מקומות שתוכלו לבקר באגם גארדה עם הילדים שלכם.

פארקי שעשועים באגם גארדה

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באגם גארדה של איטליה עם ילדים הוא לבקר ב-Gardaland, שהוא רעיון גן העדן של כל ילד. כדאי להקדיש יום שלם כדי לחקור את הפארק כי יש שם רכיבות לאנשים מכל הגילאים, הופעות חיות, אקווריום ועוד הרבה.

פארק CanevaWorld הוא ביתם של פארק מים גדול, הופעות היסטוריות ואולפני Movieland. יותר מ-20 אטרקציות, כולל טרמפים ומופעים על סטים של הפקות הוליוודיות ידועות כמו זורו, טומב ריידר, טרמינטור, אקדמיית המשטרה ורמבו, ניתן למצוא ב- Movieland, שלקח השראה מהפארקים של אולפני יוניברסל בארה”ב .

מונטה באלדו

ניתן להגיע אל מונטה באלדו שנמצאת בגובה 1,800 מטר מעל פני הים בתוך דקות ספורות ברכבל. הבקתות מסתובבות כשאתה צף גבוה יותר, ומספקות לך את הנופים עוצרי הנשימה של האגם. למרות שאני חושש מגבהים, כדאי להמתין לנופים עוצרי הנשימה.

האי איזולה דל גארדה

ה-Contessa Cavazza, שבעת ילדיה הבוגרים ומשפחותיהם ממשיכות להתגורר באי, הכולל גם גנים מדהימים ווילה הבנויה בסגנון ונציאני. בשיא העונה, סיורים מודרכים יוצאים מסלו פעם-פעמיים בשבוע בלבד ונמשכים כשעתיים, אז הקפידו להזמין מקום מראש. ישנם מדריכים זמינים הדוברים אנגלית.

מגדל שעון

על פיאצה III בנובמבר של הכיכר המרכזית משקיף טורה אפונלה בגובה 34 מטר, מגדל שעון מהמאה ה-13. גישה ציבורית למגדל זמינה תמורת דמי כניסה סמליים, והעלייה במעלה 165 המדרגות התלולות של המגדל מתוגמלת בנופים מדהימים של האגם וההרים שמסביב.

התזת מים באגם

מתקני שעשועים וציוד ספורט מים כמו סירות פדלים וגלשני רוח זמינים לעתים קרובות בחופים גדולים יותר. מכיוון שרבים מהחופים סלעיים, זה רעיון חכם לקנות לצעירים זוג נעלי גומי שינעלו בעת החתירה.

מונציה לאגם גארדה

200 מייל מפרידים בין מונזה לאגם גארדה בנסיעה ברכב. זמן הנסיעה ממונזה לאגם גארדה הוא שעתיים ו-7 דקות בסך הכל.

כמה זמן נסיעה ממילאנו לאגם גארדה

מילאנו ואגם גארדה (Lago di Garda) מופרדים ב-119 קילומטרים. זה לוקח רק שעה אחת לנסוע ברכבת ממילאנו לדסנזאנו דל גארדה, או שאתה יכול לצאת למסע משלך על ידי השכרת רכב ברגע שאתה מגיע לאחד משדות התעופה.

ברכבת

רק בערים Peschiera del Garda ו-Desenzano del Garda יש תחנות רכבת לאורך חופי אגם גארדה, אז נמשיך ממקומות אלה. הנסיעה ממילאנו לאגם גארדה תימשך 51 דקות בלבד, ויוצאת שלוש פעמים בכל יום בשעות 8:34, 13:34 ו-16:34.

מחירי כרטיסים במחלקה ב’ נעים בין 12 ל-20 יורו, בעוד שכרטיסים במחלקת עסקים עולים 16 עד 30 יורו. אתה יכול להצליח לרכוש כרטיסים ב-10 יורו בלבד אם מתכננים מראש.

במכונית

קחו נסיעה של שעה וחצי ממילאנו לאגם גארדה. אתה יכול לאסוף רכב שמור ולצאת למסע מיד עם הגעתך. הכינו 9.10 יורו לקטעים הטעונים של 9.10 בכבישים A35 ו-A4.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן