דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » איזה שדה תעופה קרוב לאנטוורפן: כל מה שחשוב לדעת
איזה שדה תעופה קרוב לאנטוורפן

איזה שדה תעופה קרוב לאנטוורפן: כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אנטוורפן היא עיר בבלגיה. זוהי בירת מחוז פלנדריה והייתה גם אחד הנמלים החשובים באירופה. העיר הייתה מרכז תרבותי, כלכלי ופוליטי במשך מאות שנים. ההיסטוריה שלה מתחילה בימי הביניים כשהיא נודעה בשם אנטוורפן.

אנטוורפן נודעה כ”ונציה של הצפון” בשל תעלותיה ודרכי המים הרבים המחברים אותה עם כל פינות אירופה. תעלה כזו היא נהר Scheldt המחבר את אנטוורפן עם רוטרדם ואמסטרדם. נתיב המים נבנה במהלך המאה ה-16 על ידי סוחרים ספרדים שהשתמשו בו כדרך להובלת סחורות מספרד לנמל אנטוורפן בגנט (גנט-ברוז’). הוא נקרא על שם האי אנטוורפן בו הוא נמצא, ומכאן שמו “שלדט”.

נמל התעופה הבינלאומי של אנטוורפן (ANR / EBAW) הוא שדה התעופה הגדול ביותר. המרחק בין שדה התעופה לאנטוורפן, מרכז העיר של בלגיה, הוא 6 קילומטרים.

TUI fly Belgium משתמשת בעיקר בשדה התעופה של אנטוורפן, שדה תעופה קטן הסמוך למרכז העיר. TUI fly Belgium מפעילה כמעט את כל הטיסות של שדה התעופה. נמל התעופה של אנטוורפן נמצא בבעלות האזור הפלמי ומנוהל על ידי החברה הצרפתית Egis Group.

דרומית מזרחית לליבה של העיר, שדה התעופה ממוקם בפאתי האזור. ברכב, קל להגיע לשדה התעופה של אנטוורפן. צאו ביציאה Borgerhout של כביש הטבעת (R1) של אנטוורפן, ואז צאו ברחובות Binnensingel (R10), Borsbeekbrug ו-Diksmuidelaan ליעדכם. אולם היציאות בטרמינל הבודד והקומפקטי של נמל התעופה של אנטוורפן עבר שיפוץ ב-2017.

שדות תעופה בבלגיה

היעד הבינלאומי של בלגיה, הידועה באמנות ותרבותה העשירה ומושפעת מאוד מסגנון הבנייה הרנסנס, ראוי לכל הערכה. ישנם בסך הכל חמישה שדות תעופה מסחריים בבלגיה. על מנת להקל על נסיעות הנוסעים אל וממנה, שדות התעופה של בלגיה פתוחים ביום ובלילה.

שדה התעופה של בריסל

נמל התעופה Luchthaven Zaventem ונמל התעופה הלאומי בריסל הם שמות נוספים לשדה התעופה של בריסל. שדה התעופה, המחבר את בריסל למקומות רבים ולעיירות אירופאיות, נמצא במרחק של 12 קילומטרים ממרכז העיר בריסל. אפילו יותר מרשים, שדה התעופה זכה בתואר שדה התעופה ה-24 העמוס ביותר באירופה. טיסות לנמל התעופה של בריסל זמינות מחברות תעופה רבות ברחבי העולם.

נמל התעופה הבינלאומי של אנטוורפן

נמל התעופה הבינלאומי של אנטוורפן הוא שדה תעופה מרכזי נוסף בבלגיה. נמל התעופה הבינלאומי של אנטוורפן, המשרת את האזור הפלמי של בלגיה, ממוקם 6 קילומטרים ממרכז העיר אנטוורפן. שדה התעופה נפתח ב-1930 ואף היה בשימוש לאורך מלחמת העולם השנייה. קבוצת Egis מפקחת ומנהלת אותו.

נמל התעופה הבינלאומי אוסטנד-ברוז’

הערים הבלגיות ברוז’ ואוסטנד מחוברות בנמל התעופה הבינלאומי של אוסטנד-ברוז. הוא ממוקם במרחק של 5 קילומטרים מאוסטנד ומכונה גם נמל התעופה של אוסטנד. חברות תעופה רבות, כמו גם טיסות שכר וטיסות פרטיות, משתמשות בשדה התעופה. ה-Zeilschip Mercator, כנסיית פטרוס וסנט פול, פארק לאופולד ואתרים ידועים אחרים באוסטנד, כולם נגישים למטיילים המגיעים לנמל התעופה הבינלאומי של אוסטנד-ברוז’.

שדה התעופה בריסל דרום שרלרואה

שדה תעופה זה, המכונה גם נמל התעופה בריסל-שרלרואה, מספק שירות לשרלרואה והסביבה של בריסל. לצד היותו שדה התעופה השני העמוס ביותר בבלגיה, יש לו גם שלושה בתי ספר בלגיים לטיסה בשטחו. לשדה התעופה שני טרמינלים ומסלול אחד כיום לאחר שנים רבות של פיתוח. בשדה התעופה ניתן לטפל בקיבולת שנתית של 5 מיליון נוסעים.

שדה התעופה של ליאז’

שדה התעופה בליאז’ מכונה גם נמל התעופה ליאז’-בירסט. שדה התעופה, המשרת את אזור ליאז’ שבבלגיה, מתמחה בעיקר בהובלה תעופה. הוא דורג במקום השביעי באירופה ובמקום ה-22 הכולל עבור קיבולת שדות התעופה. ניתן לבקר ב-Quai de Maestricht, Parc Bouverie, המוזיאון לחיים הוולוניים ומקומות רבים אחרים באזור ליאז’.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן