דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » מידע מלא על: איזה שדה תעופה קרוב ליער השחור
איזה שדה תעופה קרוב ליער השחור

מידע מלא על: איזה שדה תעופה קרוב ליער השחור

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

היער השחור נמצא בדרום מערב גרמניה, למרגלות רכס ההרים הנמוך והנמוך לשמו ושפלה חמימה ושטופה שמש. הוא ידוע כאחד היעדים היפים והאהובים בגרמניה, הממוקם באמצע יבשת אירופה, ובזכות תנאי אקלים ייחודיים. יחד עם זאת, זהו אחד המקומות הקרים ביותר בגרמניה, עם כמה מהטמפרטורות החמות ביותר בגרמניה.

שדה התעופה הקרוב ליער השחור נקרא נמל התעופה פרנקפורט (FRA). נמל התעופה של פרנקפורט נפתח בשנת 1965. הוא הורחב מספר פעמים במהלך השנים: תחילה ל-2 מיליון נוסעים, לאחר מכן ל-3 מיליון נוסעים ולבסוף ל-7 מיליון נוסעים בשנה.

אם אתם מגיעים מחוץ לאירופה, פרנקפורט היא הקלה ביותר בגלל מספר החיבורים הבינלאומיים, משם יש נסיעה של 1.5 שעה ברכבת דרומה כדי להגיע לחלקים הצפוניים והאמצעיים של היער השחור.

באדן-באדן והסביבה הם קטע יפהפה של אזור היער השחור בצמוד לחלק נחמד של עמק הריין וקרוב לגבול גרמניה-צרפת.

יש שדה תעופה אזורי בקרבת מקום (Karlsruhe-Baden) ומספר חברות תעופה אירופיות זולות טסות ליער השחור, אך אלו אינן מחוץ לאירופה.

ישנם אזורים יפים נוספים שכדאי ללכת דרומה יותר ועמוק יותר לתוך היער השחור, כמובן, למרות שבאדן-באדן היא נקודת התחלה טובה.

איפה ישנים ביער השחור

היער השחור, השוכן בדרום גרמניה, הוא מקום נופש פופולרי בכל ימות השנה. ביער השחור יש פעילויות מהנות כמעט לכל אחד מבני המשפחה שלך, כולל שחייה, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים וסקי ברמה עולמית בקיץ ובשווקי חג המולד, נסיעה בנעלי שלג ורכיבה על אופנועי שלג בחורף.

בהשוואה לרבים מהעיירות והכפרים הקטנים והמקסימים, הלינה באזורי התיירות הגדולים עשויה להיות זולה יותר. חפשו גסטהאוס בניהול פרטי, שיכול להיות ממוקם בכפרים בכל האזור, לבקתה נפלאה במחיר הוגן.

יש הרבה הפתעות נחמדות בחנות, לעתים קרובות כולל אוכל ביתי טעים ושירות ייחודי מהמשפחה שחיה שם בדרך כלל במשך דורות רבים. לקבלת רשימה, לעתים קרובות עם עלויות, שאל את מרכז המידע המקומי לתיירים. לשכת התיירות עשויה מדי פעם אפילו להתקשר לבדיקת זמינות.

ישנם חדרי גסטהאוס זמינים במחיר של 20 אירו ליחיד ועד 70 אירו לחדר זוגי/שני אנשים. בקיץ או במהלך אירועים ליד יעדי תיירות, ייתכן שיהיה צורך בהזמנות. מלונות בטווח התמחור הבינוני מתחילים בין 50 ל-100 אירו ללילה לחדר זוגי, ויש זמינות בשפע בטווחי המחירים הללו.

עם שבילים ומפות מסומנים היטב הנגישים ממשרדי התיירות, אזור היער השחור מציע כמה מהזדמנויות ההליכה הטובות ביותר. חלק מהגרמנים אפילו מרחיקים לכת ומעבירים שבוע או שבועיים בתרמילאים בזמן שהם שוהים בבקתות פשוטות ליד השבילים.

היער השחור עם ילדים

היער השחור, הממוקם בדרום מערב גרמניה, הוא רכס הרים מיוער גדול עם הרבה מה להציע.

הנה כמה מקומות ביער השחור שתוכלו לבקר בהם עם הילדים שלכם:

מפלי טודנאו

אחד המפלים הגבוהים בגרמניה, מפל טודנאו צולל במורד 97 מ’ לתוך העמק.

הילדים שלכם יהנו להתרוצץ, למצוא ציפורים ולהשליך מקלות ובלוטים. הייתי ממליץ בחום לראות את המקום הזה.

טיטיזי

אסור לפספס את טיטיזי, אחד מהאתרים הידועים ביותר במרכז היער השחור. האגם הטבעי הגדול ביותר ביער השחור הוא באורך של יותר מ-2 ק”מ (כמעט 1 מייל) ומספק מפלט שליו מוקף בהרים נמוכים ויער.

עם הרבה פעילויות חוצות, זהו אזור נופש אהוד. אתם זכאים לטיול חינם של 25 דקות באגם עם מעבר הוכשוורצוואלד.

אם אתם רוצים לקנות שעון קוקיה לקחת הביתה, ברחוב הראשי יש מבחר בלתי מוגבל של מסעדות, בתי קפה וחנויות מתנות. כשאנחנו מגיעים לכאן, אנחנו תמיד רוכשים גלידה, שהילדים היו נהנים ללגום תוך כדי השלכת סלעים לתוך האגם.

מרקלין-World Titisee

מוזיאון רכבות קטנטן זה הוא ביקור חובה לכל חובב רכבות. תופתעו מהמורכבויות הדקות של כל מה שמוצג, המשתרע על פני יותר מ-450 מטרים רבועים של חלל תצוגה.

Tannenmühle

Tannenmühle, בעמק Schlüchttal הציורי של פארק הטבע הדרומי של היער השחור, היא כבר מזמן יעד מועדף על ילדינו. יש פינת ליטוף עם מתחם בעלי חיים בו תוכלו לצפות בעזים, לאמות, כבשים, חמורים, ינשופים, דגים וחזירי ים.

פארק אירופה

פארק אירופה, פארק השעשועים הגדול ביותר בגרמניה והשני בפופולרי באירופה אחרי דיסנילנד בפריז, הוא מקום נפלא למשפחות לבקר ביער השחור. כדי להימנע מהתורים, הקפידו להגיע מוקדם, ולתכנן להישאר כל היום. במיוחד בהתחשב בכך שזה 52 אירו למבוגרים ו-44.50 אירו לילדים בגילאי 4 עד 11 (חינם ביום ההולדת שלהם!).

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן