דף הבית » מידע מקצועי » מדריך למתחילים: איזה שדה תעופה stn
איזה שדה תעופה stn

מדריך למתחילים: איזה שדה תעופה stn

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

רוב האנשים מכירים את נמל התעופה לונדון סטנסטד כשדה תעופה בינלאומי מרכזי המשרת את בריטניה ואירופה. אבל הם לא יודעים שזהו גם אחד מנמלי התעופה הגדולים באירופה עם למעלה מ-20 מיליון נוסעים בכל שנה.

טיסות לואו קוסט זמינות מנמל התעופה הסואן בלונדון של סטנסטד למיקומים ברחבי אירופה והים התיכון. כמעט 40 מיילים מלב לונדון, נמל התעופה סטנסטד מציע טיסות בעלות נמוכה ליותר מ-130 מקומות וטס ליותר מ-160 מקומות באירופה, אפריקה ואסיה.

אחד משדות התעופה הבודדים עם רשת קווים אירופאית, נמל התעופה סטנסטד משרת כ-27 מיליון איש מדי שנה. Jet2, Ryanair ו-TUI Airways הן כמה מהחברות הידועות שמציעות טיסות למספר מקומות זרים. טיסות עונתיות מסופקות על ידי מספר חברות תעופה, כמו פגסוס איירליינס, בריטיש איירווייס ואנאדולוג’ט.

אחת הדרכים המהירות ביותר להגיע למרכז לונדון היא דרך נמל התעופה סטנסטד, שיש לו חיבורים שונים לתחבורה ציבורית, לרבות שירותי אוטובוס, שירותי מוניות, שירותי רכבת ורכבת תחתית ומיני-אוטובוסים. אתה יכול לגלות חנויות, מסעדות, סוכנויות להשכרת רכב ומתקני המרת מט”ח בהגעות לנמל התעופה סטנסטד.

ליד נמל התעופה לונדון סטנסטד נמצאים רבים מיעדי התיירות הטובים ביותר של לונדון. אתה יכול ללכת למצודת לונדון, קובנט גארדן, גשר המגדל, טייט מודרן, טייט בריטניה וקתדרלת סנט פול. עבור אפשרויות לינה, אוכל ובילוי קרוב לשדה התעופה, יש הרבה בתי מלון ומסעדות.

שדה התעופה הית רו למרכז לונדון

ישנן ארבע דרכים להגיע מנמל התעופה הית’רו (LHR) לרובע העסקים המרכזי של לונדון: מונית, רכבת, רכבת תחתית ואוטובוס. למרות שתמיד נוח יותר לקחת מונית משדה התעופה הית’רו, אפשרות זו גם יקרה מאוד. ניתן להגיע לעיר לונדון במונית תוך כ-45 דקות. נסיעה ברכבת היא הדרך המהירה ביותר להגיע מנמל התעופה הית’רו למרכז העיר. להגיע לתחנת פדינגטון של לונדון באמצעות הית’רו אקספרס לוקח בערך 15 דקות. עם זמן נסיעה של כ-45 דקות, הרכבת התחתית של לונדון היא אפשרות פחות יקרה לרכבת. נסיעה באוטובוס המקומי של National Express או TfL, שאורך כ-50 דקות, היא החלופה האחרונה והרביעית.

מוניות מנמל התעופה הית’רו למרכז לונדון עולות בדרך כלל 105 אירו (90 פאונד). השימוש במוניות עשוי לעלות יותר בחגים או בשעות הקטנות של הבוקר. נסיעות במונית עשויות להיות יקרות, אבל הן ללא ספק אמצעי התחבורה המעשי והבטוח ביותר. אם תגיעו מאוחר בלילה, מונית תמיד תהיה מוכנה עבורכם כי היא פועלת מסביב לשעון, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי סחיבת התיקים שלכם או תחבורה ציבורית.

רכבות מציעות את אפשרויות התחבורה המהירות ביותר בין נמל התעופה הית’רו למרכז העיר לונדון. ההגעה לתחנת לונדון פדינגטון ב-Heathrow Express נמשכת רק 15 דקות ומתרחשת עד ארבע פעמים בכל שעה. כרטיסי רכבת לנסיעות מחוץ לשיא עולים 25 אירו (22 פאונד) וניתן לשלם עבורם באמצעות מזומן, אשראי או כרטיסי אויסטר.

רכבת הית’רו אקספרס היא אפשרות העברה מהירה ונוחה מאוד, אם כי היא מעט על הצד היקר. תוכלו לנסוע בפאר למרכז העיר לונדון הודות לטלוויזיה בחינם ולאינטרנט אלחוטי הזמינים בכל רכבות ההית’רו אקספרס.

נמל התעופה הית’רו מחובר מיד למערכת הרכבת התחתית של לונדון. כל שעליך לעשות הוא לעלות על קו פיקדילי בהית’רו כדי להגיע למספר מיקומים אסטרטגיים חשובים במרכז העיר לונדון. זמן הנסיעה משדה התעופה הית’רו לתחנת פיקדילי סירקוס הוא כ-45 דקות, וכרטיסים לכיוון אחד הם רק 6.80 אירו (6 פאונד). רכבות התחתית עלולות להיות צפופות וחמות במיוחד בשעות העומס.

שירות אוטובוס ישיר מנמל התעופה הית’רו לתחנת האוטובוסים ויקטוריה מוצע על ידי נשיונל אקספרס. כאשר התנועה זורמת כרגיל, האוטובוסים הללו יוצאים כל 30 דקות, והנסיעה הטיפוסית אורכת 50 דקות. בנוסף, ישנם אוטובוסים מקומיים של TfL שנוסעים לרוב התחנות המשמעותיות במערב לונדון וניתן לקחת אותם תמורת 1.70 אירו (1.50 ליש”ט) עם כרטיס אויסטר בתשלום לפי נסיעה. אם אתם בתקציב מצומצם, נסיעה באוטובוס National Express או TfL Local משדה התעופה הית’רו היא אפשרות העברה משתלמת מאוד, אך הנסיעה עשויה להימשך זמן רב מאוד.

שדה התעופה לוטון למרכז לונדון

35 מייל (55 ק”מ) מפרידים בין מרכז לונדון לשדה התעופה לונדון לוטון. יחד עם מוניות פרטיות ורכבים שכורים, ישנן חלופות רבות של תחבורה ציבורית זמינות להביא אותך אל ומשדה התעופה לוטון. השיטה המהירה ביותר היא באמצעות רכבת, שלוקח 25 דקות להגיע לתחנת St. Pancras בלב לונדון.

כקילומטר משדה התעופה, בתחנת Luton Parkway, יוצאות רכבות. בין השעות 5:00 ל-0:00, אוטובוס הסעות פועל בין הטרמינל לתחנה בערך כל עשר דקות. ישנן רכבות ישירות מתחנת לוטון פארקוויי לסנט פנקראס, התחנה המרכזית של העיר, אשר להגיע אליהן לוקח 25 דקות.

הדרך הזולה ביותר להגיע מנמל התעופה לוטון ללונדון היא באמצעות העברה באוטובוס. הנסיעה מלוטון למרכז לונדון אורכת בין 60 ל-90 דקות, אולם לעיתים קרובות היא עשויה להימשך זמן רב יותר בהתאם לתנועה. לוטון ממוקמת כ-35 מיילים (55 ק”מ) ממרכז העיר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן