דף הבית » מידע מקצועי » הנה משהו שלא ידעת על איזה שדה תעופה קרוב לוונציה?
הנה משהו שלא ידעת על איזה שדה תעופה קרוב לוונציה?

הנה משהו שלא ידעת על איזה שדה תעופה קרוב לוונציה?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

העיר המקסימה ונציה ממוקמת במדינה הצפונית ביותר של איטליה, אזור ונטו. היסוד של העיר ההיסטורית הזו נבנה בתחילה על 100 איים קטנים בים האדריאטי. ונציה משתמשת ברשת של תעלות ודרכי מים במקום כבישים.

התעלה הגדולה, שדרה בולטת הידועה ברחבי העולם, היא אחד המקומות הידועים ביותר בעיר והייתה מרכז רנסנס משמעותי. פיאצה סן מרקו, אשר ממוקמת בלב ונציה, היא מיקום נוסף שניתן לזהות בקלות. ניתן למצוא כאן מגוון של פסיפסים ביזנטיים, פעמון הקמפניל ובזיליקת סן מרקו המפוארת.

נמל התעופה של ונציה מרקו פולו ונמל התעופה טרוויזו הם שני שדות התעופה הקרובים ביותר לונציה, איטליה.

נמל התעופה של ונציה

אחד משני שדות התעופה הטובים ביותר מהם ניתן לטוס לונציה, איטליה, הוא נמל התעופה של ונציה. שדה התעופה ההומה והיוקרתי הזה מקבל מטוסים רבים מכל רחבי העולם לאורך כל היום. נמל התעופה של ונציה הוא פשוט למעבר ומתגאה בהמון שירותים, חנויות, בתי קפה ומסעדות.

זה כל כך ייחודי ומקסים להפליא. ניתן לזהות בבירור היכן יושבת ונציה ביחס לשאר האיים בלגונה. זה היה מעט לפני השקיעה, והסצנה הייתה לירית ומעוררת השראה להפליא עם השמים הוורודים והסגולים, האופק הכתום הלוהט, מי הלגונה הצהבהבים ואיי ונציה שהיו ביתם של כמה מהמבנים המשובחים ביותר בעולם כולו.

נמל התעופה של טרוויזו

שדה התעופה השני הטוב ביותר ממנו ניתן לטוס לוונציה, איטליה, הוא שדה התעופה טרוויזו. למרות היותו קטן, נמל התעופה הזה נמצא בשימוש תדיר על ידי חברות זולות בגלל קרבתו לוונציה. שדה התעופה של טרוויזו הוא די פשוט למעבר, אולם אין הרבה מקומות לאכול או לקנות. בתיאוריה, זו לא בעיה מכיוון שכאשר אתה מגיע לכאן, אתה לעתים קרובות רק רוצה להגיע לוונציה כמה שיותר מהר.

נמל התעופה טרוויזו ממוקם מחוץ לעיר המקסימה טרוויזו במחוז ונטו שבצפון איטליה. מסטרה ו-ונציה נמצאות שניהם במרחק של כ-30 ק”מ ו-40 ק”מ, בהתאמה, מנמל התעופה טרוויזו. זה הופך אותה לנקודת התחלה נפלאה לחופשה שלך בוונציה.

תחבורה ציבורית בונציה

אמצעי התחבורה הפופולרי ביותר בוונציה הוא סירת הוואפורטו (תחבורה ציבורית על המים). כלי שיט אלה נוסעים סביב התעלה הגדולה ויכולים להעביר אותך לטורצ’לו, לידו, מוראנו ובוראנו. קו הוואפורטו 1 של התעלה גרנדה עוצר בכל תחנה. ספינת הקרוזים מושלמת לחקר ונציה.

אופן התחבורה הציבורית בוונציה הוא הוואפורטו. אוטובוסי המים נוסעים במעלה ובמורד האיים ליד התעלה הגדולה. כאשר אתה צריך להגיע ממקום אחד למשנהו בוונציה, המעבר מושלם.

סירת הוואפורטו היא קו מספר 1, והיא עוצרת בכל תחנת גראנד קאנאל. התעלה העיקרית שעוברת דרך ונציה היא התעלה הגדולה. על סירה, זה המסע המדהים ביותר בעולם כולו. לוקח בערך 45 דקות לנסוע בוואפורטו מפיאצה רומא לפיאצה סן מרקו. אתה יכול להיכנס ולצאת מוונציה באמצעות כל אחד מ-20 קווים. במכונת הכרטיסים, כרטיס אוטובוס מים בודד הוא 9,50 אירו, הכולל את עלות המזוודות עד 150 ס”מ. תוקף הכרטיס הוא 75 דקות. אתה יכול להחליף קווי וופורטו ברגע זה.

מסע בגונדולה של כ-85 אירו נמשך 40 דקות. עם קיבולת מקסימלית של 6 נוסעים. זה 125 אירו – בערב ובלילה. לא תהיה סרנדה במהלך מסע הגונדולה הזה.

גונדולה ציבורית המכונה “טרגטו” נוסעת לאורך התעלה הגדולה. משקל קל לחצות. זה עולה בערך 2.00 אירו לפעם לתיירים. ניתן לגלות את התעלה הגדולה ואת הפנסיונים בטרגטו שבע פעמים.

המחיר למונית מים הוא 9 אירו, בתוספת 1.80 אירו לדקה. אם הם צריכים לאסוף אותך למלון שלך בשעת לילה מאוחרת עם מזוודות, הם יגבו ממך 6 אירו נוספים.

שימוש באופניים כאמצעי תחבורה. מחיר סיור אופניים בעיר הוא 39 אירו + p.p. אתה מסתובב על אופניים ברחבי האי לידו ובמקומות אחרים עם מדריך. יפה ומיוחד!

הופכים את ונציה להרפתקה בהליכה! אל תתנהג כמו רוב התיירים. גלה את הרחובות הנסתרים תוך כדי סיור בוונציה. האמצעי האידיאלי ללכת לאיבוד!

ונציה הגעה עם רכב

את גשר Ponte della Libertà הארוך, המחבר את היבשת עם עיר הלגונה, כדאי לחצות אם הגעתם לונציה ברכב. אבל זכור שאינך יכול לנסוע לתוך ונציה, אז אם כן, השאר את הרכב מחוץ לעיר והמשיך ברגל.

השיטה המהירה והקלה ביותר להגיע לוונציה היא ברכבת, שתוריד אתכם בתחנת הרכבת סנטה לוצ’יה ממש באמצע העיר.

ישנם שני שדות תעופה קרובים לונציה למטיילים המגיעים בטיסה: מרקו פולו בטסרה וסנט אנג’לו בטרוויזו, שלשניהם יש קישורים ישירים לוונציה.

ונציה למטייל

למרות שנציה יפה כל השנה, חודשי הקיץ יוני עד אוגוסט יכולים להיות חמים מדי וצפופים. אחד המקומות שבהם מספר התיירים המבקרים יכול להשפיע באופן משמעותי על חווית הסיור הוא ונציה. אז תתרחקו משעות הקיץ ומחגים כמו חג הפסחא.

תחנת הרכבת ונציה סנטה לוצ’יה, המרכז באיים, משמשת ככניסה שנייה לעיר בנוסף לשדה התעופה.

זה די יקר. אבל עבור הרבה אנשים, ביקור בוונציה לא יהיה שלם בלי לקחת שייט בגונדולה! דמי היום הסטנדרטיים הם 80 אירו עבור 40 הדקות הראשונות, ולאחר מכן 40 אירו עבור כל 20 דקות נוספות. לאחר השעה שבע בערב, המחיר עולה ל-100 אירו ל-40 דקות + 50 אירו לכל 20 דקות עוקבות. עד 6 אנשים יכולים לנסוע בכל גונדולה.

עוד חובה לעשות בוונציה. אנו ממליצים לחקור את העיר ברגל כדי לתפוס את המיקומים המסקרנים והמזוהים ביותר שלה תוך כדי למידה על העבר שלהם. ה-Palazzo Contarini del Bovolo, Libreria Acqua Alta, וכמה חנויות מסיכות הן רק חלק מהתחנות הנוספות בטיולי הליכה מסוימים.

ארמון הדוג’ה שימש הן כמעונו הרשמי של הדוג’ה והן כמקום ניהול העיר. המדינה הארכיטקטורה, הפריסה הפנימית ואוסף החפצים של הבניין מציעים תובנות על איך התנהלה ונציה ואיך חיו שליטיה.

בזיליקת סן מרקו, המוקד של פיאצה סן מרקו, מחוברת לארמון הדוג’ה ועד 1807 שימשה כקפלה של הדוג’ה. זהו איור מעולה של עיצוב איטלקי-ביזנטי. קשה שלא להציץ בחזית שלו.

תאכלו דרך האוכל הגדול ביותר של ונציה במשך כמעט שעתיים. התחילו את הערב עם כוס יין מקומי וצ’יקטו, ואז תדגמו מאכלים ונציאניים צלויים על הגריל, תאכלו כמה קרוטונים, ותסיימו את הערב עם כמה קינוחים מענגים.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן