דף הבית » כללי » שייט זוגי על יאכטה בהרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

שייט זוגי על יאכטה בהרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

זוגות המחפשים דרך מקורית ורומנטית לחגוג אירוע מיוחד, כמו יום נישואין, יום הולדת או יום האהבה, יש לנו רעיון מלהיב בשבילכם: שייט זוגי על יאכטה בהרצליה, רק שניכם, הים והסקיפר (אבל יש פרטיות ממנו כי הוא די רחוק).

שייט זוגי על יאכטה בהרצליה הוא מסוג הדברים שכנראה עוד לא עשיתם, בדיוק כמו שלא יצאתם לצניחה חופשית זוגית או כל ספורט אקסטרים מלהיב אחר. חברת גל ונעמה השכרת יאכטות אומרים שההבדל בין כל פעילויות האקסטרים ובין שייט זוגי רגוע על יאכטה, הוא ששייט זוגי מתאים לכולם, מבוגרים, צעירים ואפילו קשישים. זו הסיבה שלא משנה בני כמה אתם, אתם יכולים לפרגן לעצמכם שייט זוגי על יאכטה בהרצליה וליהנות מכמה שעות של צלילי הגלים, השחפים, והרעש הנעים של חרטום הסיפון הנע בתוך המים.

שייט זוגי על יאכטה בהרצליה זו הזדמנות נהדרת לצאת מהשגרה, ליהנות מהנוף המרהיב של הים ולבלות זמן איכות ביחד.

מה צריך לדעת לפני שיוצאים לשייט זוגי, המלצות חברת גל ונעמה השכרת יאכטות?

לפני שיוצאים לשייט זוגי, יש שתי נקודות שכדאי לקחת בחשבון, כי הן יהפכו את השייט שלכם מחוויה כיפית לחוויה מושלמת.

בחירת יאכטה: כשאתם בוחרים בבילוי של שייט זוגי על יאכטה, יש לכם אפשרות לבחור את היאכטה שתארח אתכם. ישנן מספר חברות המציעות שירותי שייט זוגי, וזה עלול להיות מבלבל. ההמלצה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות היא קודם כל להחליט מאיזו מרינה אתם רוצים לצאת, ולאחר מכן לבחור בחברה שמחזיקה יאכטה מטופחת ושתתאים לזוג. חברת גל ונעמה השכרת יאכטות מונים את היתרונות של מרינה הרצליה על פני מרינות אחרות בארץ: במרינה הרצליה תמצאו מספר חברות המשכירות יאכטה לזוג, וזה יתרון ופתרון מצוין, כי הרצליה היא עיר יחסית מרכזית ויש בה הרבה מה לעשות לפני השייט וגם אחריו. בקניון של מרינה הרצליה יש חניון חיצוני וחניון תת קרקעי, הקניון מפואר ובו מספר מסעדות ובתי קפה, לאורך החוף ועל שובר הגלים של המרינה יש טיילת ארוכה ויפה, כך שתוכלו להעביר שם כמה שעות בכיף.

גל ונעמה השכרת יאכטות ממליצים על בחירת תאריך ושעה לשייט הזוגי: אם אתם רוצים לצפות בשקיעה, מומלץ להזמין שייט בשעות אחר הצהריים המאוחרות. אם אתם רוצים להשתזף, מומלץ להזמין שייט בשעות הבוקר או אחר הצהריים. אם תכננתם לקפוץ למים ולשחות קצת על אבוב, כמובן שתרצו להזמין יאכטה בשעות היום. אגב, אין ספק ששקיעה בלב ים, היא חווית אקסטרים מדהימה, יש לא מעט יתרונות לשייט זוגי בשעות היום – במיוחד אם אתם הורים צעירים שרוצים “לגנוב” כמה שעות כשהילדים נמצאים במסגרות. כך אחרי שאתם מכניסים את הילדים למסגרת, אתם יכולים לצאת לבילוי מסעיר, מלא אדרנלין וכיף של שייט זוגי על יאכטה בהרצליה, ותספיקו לחזור בזמן להוציא אותם מהמסגרות רגועים ומאושרים.

חברת גל ונעמה השכרת יאכטות אומרים שיש חשיבות לתקופה בה אתם בוחרים לשוט: אם אתם לא אוהבים את הקיץ ומתחילים להיות עצבניים כשחם ולח, עדיף למצוא זמן טוב יותר כמו סתיו, אביב או אפילו בחורף (לא הרבה יודעים שבימים היפים בחורף הים שקט יותר מהקיץ), בישראל יש לא מעט ימים חמימים גם בשיא החורף, רק צריך לוודא עם גל ונעמה השכרת יאכטות תחזית ושהים טוב ולא סוער.

עם תכנון מוקדם וקצת השקעה, תוכלו להפוך את החוויה של שייט זוגי על יאכטה בהרצליה לזיכרון בלתי נשכח.

שייט זוגי על יאכטה בהרצליה עם גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן