דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איזה שדה תעופה קרוב לטורינו איטליה?
כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איזה שדה תעופה קרוב לטורינו איטליה?

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איזה שדה תעופה קרוב לטורינו איטליה?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

 

העיר הרביעית בגודלה באיטליה, טורינו, אליה ניתן להגיע ממילאנו תוך כ-45 דקות ברכבת, הצליחה לשמור על פרופיל נמוך. לאחר ההגעה לבירת פיימונטה, לא לוקח הרבה זמן להכיר בקסמה הייחודי.

אחת הערים האיטלקיות האהובות עלינו היא טורינו. בהשוואה לעיירות איטלקיות רבות אחרות, כמו מילאנו, ונציה ורומא בין היתר, היא מוערכת בחסר משמעותית, אקסצנטרית ופחות מתויירת. מאמר זה יספק לך שבעה נימוקים מדוע טורינו צריכה להיות בלוח הזמנים שלך לאיטליה כדי להתייחס לשאלה “האם טורינו שווה ביקור?”

ברור מדוע הושוותה העיר לפריז בצרפת. כשאתה מטייל בשדרות הרחבות של טורינו ומקבל את הארכיטקטורה ההיסטורית המדהימה, מסלולי החשמלית הוינטג’ים והכנסיות המפורטות ביותר, זה כמעט מרגיש כאילו אתה יכול להיות בצרפת, אבל במובן מאוד איטלקי.

נמל התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את טורינו, צפון איטליה, הוא נמל התעופה הבינלאומי של טורינו (IATA: TRN; ICAO: LIMF). הוא ממוקם ב-Caselle Torinese, 16 ק”מ (10 מייל) צפונית-מערבית לרובע העסקים המרכזי של טורינו.

לכבוד נשיא איטליה לשעבר, שדה התעופה ידוע גם בשם נמל התעופה סנדרו פרטיני. Blue Air משתמשת בשדה התעופה TRN כעיר מיקוד.

נסיעה ממילאנו לטורינו

זהו למעשה תהליך פשוט למדי לעבור ברכבת ממילאנו לטורינו, שתיקח אתכם לאחת הערים המדהימות ביותר של איטליה.

מערכת הרכבות האיטלקית קלה לשימוש באופן מפתיע, ורוב הזמן, הרכבות פועלות לפי לוח הזמנים.

מכיוון שיש הרבה אפשרויות רכבת וזה די סביר, הביקור בטורינו הוא פשוט ואחד מטיולי היום הטובים ביותר ממילאנו.

אם אתם שוהים במילאנו, עליכם להגיע ל-Milano Centrale, התחנה המרכזית של העיר, שאליה משרתים מספר חשמליות, אוטובוסים וקווי המטרו M2 ו-M3 מילאנו.

בגלל הרבדים הרבים של התחנה ופוטנציאל הבלבול, הרשו לעצמכם מספיק זמן ללכת לאיבוד. אתה צריך כרטיס תקף כדי לגשת למיקום שבו יוצאות הרכבות מכיוון שהן יוצאות מהמפלס העליון. למרות שתחנת הרכבת של מילאנו יפה מנקודת מבט ארכיטקטונית, היא עמוסה מאוד ולעתים קרובות מרגישה אי נוחות.

במפלסים הנמוכים יותר של מילאנו צנטרל יש המון חנויות פנטסטיות בהן תוכלו לבזבז זמן וכסף לפני העלייה לרכבת ממילאנו לטורינו. זה גם נגיש לבעלי מוגבלויות.

יציאות משדה התעופה בטורינו

משמעות היציאה משדה התעופה היא ביטוי נפוץ המשמש לתיאור הרגע האחרון לפני העלייה למטוס. זה מתייחס לרגע שבו צוות הטיסה מודיע שהנוסעים ייצאו והם צריכים להשאיר את המטען שלהם בשדה התעופה.

בקר באתר זה כדי לבדוק אם יש יציאות משדה התעופה בטורינו:

https://www.flightstats.com/v2/flight-tracker/departures/TRN

תכנון טיול לאיטליה

איטליה, ללא ספק האומה המושכת ביותר בכל אירופה, שובה את התיירים עם המטבח המהמם, הארכיטקטורה הפנטסטית, הנוף המגוון והאמנות שאין שני לה. למעשה, יש כל כך הרבה הזדמנויות שזה כמעט יכול להיות מכריע.

התחל את הטיול שלך באיטליה, אם יש לך רק שבוע פנוי, עם שלוש הערים הגדולות: רומא, פירנצה, ונציה.

רומא

חקור את הקולוסיאום המפואר, הפנתיאון בן 2000 השנים, חורבות ארמון פלטינו, בזיליקת פטרוס הקדוש הנערצת, ומוזיאוני הוותיקן המעוטרים בעושר. לכו במעלה המדרגות הספרדיות, זרקו מטבע למזרקת טרווי, עשו קניות ברחובות הקטנטנים ותיהנו מכמה מהצופים הטובים ביותר בעולם.

טוסקנה ופירנצה

אתה יכול לבחור את יצירות האמנות האהובות עליך מגלריה אופיצי, ליהנות מציורי הקיר של הדואומו ולחשוב על האנטומיה של דוד של מיכלאנג’לו בגלריה דל’אקדמיה בפירנצה. בנוסף, הוא מאפשר קניות ברחוב ויה דה טורנבוני השופע וכמה אפריטיביים בפיאצה דלה סיניוריה, מקום מפגש מועדף על המקומיים.

ונציה

אפשר כמה ימים ליהנות מוונציה הייחודית, המדהימה לחלוטין. סעו בגונדולה או בוואפורטו במורד התעלה הגדולה, חקרו את ארמון דוקאלה המפואר, צפו בבזיליקת סן מרקו מלאת האוצרות, וצלמו אינספור תמונות של המגוון המדהים של הארכיטקטורה הוונציאנית עד שיגמר המקום למצלמה שלכם. יהיה גם זמן לקניות בשוק ריאלטו עם המקומיים, לאכול צ’יקטי וללכת לאיבוד בין 400 הגשרים ו-150 התעלות.

פומפיי ונאפולי

נאפולי מתחננת שיצפו. בואו לכאן בשביל האנרגיה האנרכית, המרכז ההיסטורי המוכר של אונסק”ו, הבארוק הנפוליטני Certosa e Museo di San Martino, והאוצרות היווניים-רומיים במוזיאון הארכיאולוגי הנאציונל. בקרו בפומפיי על הנופים העירוניים הנטושים ובהר וזוב לתצפיות על הר הגעש הפעיל ומפרץ כחול עצום.

מילאנו

יום שלם במילאנו מציע גישה לדואומו הגותי המפואר, הסעודה האחרונה מאת ליאונרדו דה וינצ’י, ואופרה ברמה עולמית בתיאטרון אלה סקאלה. איי בורומיאן המושכים, פיסות סלע מוכתרות בארמונות משוכללים וגנים שופעים, ממוקמים באגם מאג’ורה בל אפוק, במרחק נסיעה קצרה ברכבת.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן