דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » מידע מלא על איזה שדה תעופה בפולין קרוב למלון Radisson Blu
איזה שדה תעופה בפולין קרוב למלון רדיסון בלו

מידע מלא על איזה שדה תעופה בפולין קרוב למלון Radisson Blu

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

פולין היא מדינה באירופה שאוכלוסייתה מונה כ-11.5 מיליון איש. זוהי אחת המדינות הצפופות ביותר בעולם, כשמעל 60% משטחה מכוסה במים ויערות.

פולין הצליחה יחסית בפיתוח כלכלתה, אבל היא גם חוותה אתגרים רבים בשנים האחרונות, כולל משבר ההגירה ותסיסה פוליטית אחרת. המדינה הייתה חלק מהאיחוד האירופי במשך עשרות שנים והיא אחת ממדינות אירופה החשובות ביותר. זוהי גם אחת המדינות הגדולות והמשפיעות ביותר באירופה.

שדה התעופה הקרוב ביותר במלון רדיסון בלו הוא שדה התעופה ורשה שופן. אתה יכול לנסוע באוטובוס, רכבת או מונית מתחנת שדה התעופה ורשה שופן ל-Radisson Blu Sobieski, ורשה.

הנסיעה אורכת כ-24 דקות ועוברת מרחק של כ-7 קילומטרים מתחנת נמל התעופה ורשה שופן ל-Radisson Blu Sobieski, ורשה. תחנת נמל התעופה ורשה שופן ל-Radisson Blu Sobieski, Warsaw, מופעל על ידי Warszawski Transport Publiczny ונוסע מטרמינל Autokarowy 02 ל-Radisson Blu Sobieski, ורשה. למרות ששירותי 622 פועלים בדרך כלל בלוח זמנים שבועי, בדוק מראש לגבי לוחות זמנים של סוף שבוע וחגים.

מלונות מומלצים בורשה

ורשה היא עיר בפולין. זוהי בירתו של אחד האזורים העירוניים הגדולים והצפופים במדינה. ורשה הייתה מרכז תרבותי, פוליטי, כלכלי ותעשייתי מרכזי מאז תחילת המאה ה-16. ורשה ידועה בארכיטקטורה, בתרבות ובהיסטוריה שלה.

הוא ממוקם בחלק הדרום מערבי של המדינה. לוורשה היסטוריה ארוכה והיא הייתה מיושבת עוד מימי קדם. ורשה מפורסמת בתעשיית הטקסטיל שלה ובאדריכלות ימי הביניים שהשתמרה היטב. העיר הייתה ידועה בעבר בשם ורשה, אך שמה שונה לאחר מלחמת העולם השנייה כדי למנוע בלבול עם ורשה, עיר פולנית נוספת שנמצאת באותו אזור.

הנה כמה מהמלונות הטובים ביותר שתוכלו לבדוק בזמן שהייה בוורשה:

Raffles Europejski ורשה – אופנתי מאוד, מקורי ובמחיר סביר. Raffles Europejski ורשה המפורסמת קיבלה את פני המבקרים מאז 1857 ונהנית ממיקום מכובד לאורך הכביש המלכותי, במרחק צעדים ספורים מהאופרה הלאומית הפולנית מהמאה ה-19, ומנופים של ארמון הנשיאות. המלון מערבב חזית מסורתית של מלון נהדר עם עיצוב מודרני, יצירות אמנות פולניות והיסטוריה של דמות היסטורית.

Hotel Warszawa – עיצוב פנים מעולה ואופנה נחמדה. מרכז כושר, ספא ומרכז בריאות זמינים במלון ורשה בדירוג 5 כוכבים, המספק גם אינטרנט אלחוטי חינם. כיכר פארדה וכנסיית הצלב הקדוש נמצאות שתיהן במרחק של 700 מטרים משם.

מלון נובו ורשה – עם סביבה רגועה ובמרחק דקות ספורות מהאלה קושיקי, מלון נובו ורשה המהולל ממוקם במרכז העיר, בשכונה אלגנטית המעוטרת במבנים מדהימים לפני המלחמה. האזור לוכד את האישיות הכפולה של העיר, המתאפיינת הן באורח החיים העכשווי שלה והן בעברו המפורסם כמטרופולין אירופאי עתיק.

מלון בוטיק H15 – אווירה יפה ורגועה במלון הבוטיק. בלב ורשה, במבנה מדהים והיסטורי ששיכן בעבר את השגרירות הסובייטית, נמצא מלון הבוטיק H15 בדירוג 5 כוכבים. בשנת 2018 היא קיבלה הכרה מפורבס וממישלן.

PURO Warszawa Centrum – טרנדי, אופנתי, וכולל בר על הגג. החל באפריל 2019. בוורשה, PURO Warszawa Centrum מציע בר, מרכז כושר, אופניים ללא תשלום ומסעדה. למלון יש פארק והוא צמוד למספר אתרים ידועים, ביניהם הגלריה הלאומית לאמנות זאצ’טה, מוזיאון הצבא הפולני והמוזיאון הלאומי של ורשה.

איזה שדה תעופה הכי קרוב לליזענסק

נמל התעופה של ז’שוב הוא הקרוב ביותר ל-Leajsk (RZE). עם זאת, ישנן דרכים מועילות יותר לנסוע לליסק. פעמיים ביום, PKP Intercity מפעילה רכבת מ-Warszawa Centralna ל-Lezajsk. לזאיסק נמצאת במרחק של 32.3 ק”מ מנמל התעופה ז’שוב (RZE). קרקוב (KRK) ושדות תעופה שכנים אחרים כלולים (187.4 ק”מ).

שדה תעופה ורשה

נמל התעופה ורשה שופן (WAW) הוא נמל התעופה הבינלאומי הגדול והעמוס ביותר בפולין הוא נמל התעופה ורשה שופן. שדה התעופה, הנושא את שמו של פרדריק שופן וממוקם 9 קילומטרים דרומית לוורשה, הוא מלחין ידוע.

שני מסלולים מצטלבים בנמל התעופה מאפשרים לו לטפל בכ-300 טיסות ביום ולהוביל כ-40% מתעבורת הנוסעים האווירית במדינה.

יש טיסות מנמל התעופה של פולין Olsztyn-Szymany, ורוצלב, קרקוב, פוזנה, גדסק, שצ’צ’ין, Bydgoszcz, Zielona Góra וערים נוספות.

שדה התעופה מספק מגוון שירותים ושירותים. אתה יכול להשתמש במספר נוחות כדי לשפר את הטיול שלך ולדאוג לעסקים לפני היציאה מנמל התעופה שופן או העברה לטיסה הבאה שלך.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן