דף הבית » מידע מקצועי » איזה שדה תעופה הוא Wizz Air Krakow: המדריך המלא
איזה שדה תעופה וויז אייר קרקוב

איזה שדה תעופה הוא Wizz Air Krakow: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חברת התעופה הפופולרית ביותר בהונגריה היא Wizz Air, חברת לואו-קוסט. ב-35 מדינות שונות, הוא מציע שירות ללא הפסקה לכ-100 שדות תעופה קטנים יותר או משניים. זה כולל מיקומים ברחבי אירופה כמו גם את אלה באסיה, אפריקה והמזרח התיכון. כל הצי של Wizz Air מטיס מטוסים עם מושבים במחלקת תיירים. מקומות ישיבה שמורים ומועדפים, אוכל ושתייה על הסיפון ותוספות אחרות זמינים לנוסעים בתשלום.

נמל התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את קרקוב, פולין, הוא נמל התעופה הבינלאומי קרקוב יוחנן פאולוס השני. הוא נושא את שמו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני, שחי חלק ניכר מחייו בקרקוב.

נמל התעופה של קרקוב (KRK), שדה התעופה השני העמוס ביותר בפולין, ראה 8,410,817 נוסעים בשנת 2019. נמל התעופה של קרקוב מנה 3,100,000 נוסעים בשנת 2021. כרגע משחזרים נתונים מ-COVID.

ל-LOT Polish Airlines, Ryanair, Wizz Air ו-Buzz יש רכזות בנמל התעופה KRK.

וויז אייר אבו דאבי

בנמל התעופה של אבו דאבי, Wizz Air Abu Dhabi עושה שימוש בטרמינל 1. (AUH).

חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, Wizz Air, טסה אל ומשדה התעופה באבו דאבי ומספקת נסיעות זולות למספר יעדים, כולל מצרים, אזרבייג’ן, גאורגיה, ארמניה, ירדן, כווית, ערב הסעודית, המלדיביים. , סרי לנקה, בודפשט, בוקרשט, יוון וסופיה. יש להם קטגוריית שירות יחידה ומבנה תמחור של תשלום לפי נסיעה. מחירים נוחים באמת למושבים בלבד זמינים מ-Wizz Air Abu Dhabi; מזון ומטען אינם כלולים.

טיסות מקרקוב לישראל

זמן הטיסה המשוער של 2364 קילומטרים בין קרקוב, פולין (KRK) לתל אביב, ישראל (TLV) הוא 6 שעות ו-11 דקות. זה כולל תקופת עצירה טיפוסית של שעה ו-28 דקות. Wizz Air, Ryanair, LOT ואחרים הם בין ספקי השירות. 50 טיסות מופעלות בדרך כלל בכל שבוע, אם כי לוחות הזמנים של סוף השבוע והחגים משתנים לפעמים.

פולין שדה תעופה

בלב אירופה, במקום בו מזרח ומערב מתנגשים, יושבת פולין, המדינה שהעניקה לשופן את שמו.

ערים שופעות ארכיטקטורה ותרבות מדהימות.

האגמים המזוריים הגדולים נמצאים בצפון מזרח, והרי הטטרה בדרום מספקים נוף יפהפה וסקי בחורף.

נמל תעופה Bydgoszcz (BZG)

העיר הפולנית ההיסטורית Bydgoszcz, הידועה היסטורית בשם Bromberg, נמצאת 3 קילומטרים דרומית לשדה התעופה Bydgoszcz.

טרמינוס אחד, מבנה עכשווי שהושלם ב-2004, ממוקם ב-Byddgoszcz.

שדה התעופה גדנסק לך ולסה (GDN)

בחוף הצפוני של פולין, 10 קילומטרים מערבית לגדנסק, הנמל הימי הגדול במדינה, תמצאו את נמל התעופה לך ולסה.

טרמינל 2 המודרני, שנפתח באפריל 2012 והכפיל את קיבולת שדה התעופה לטיפול בנוסעים, הוא אחד משני הטרמינלים של נמל התעופה גדנסק.

לקוחות חברת תעופה לא תקציבית יכולים לבדוק את התיקים שלהם עד 24 שעות לפני הנסיעה שלהם ב”טרמינל עירוני” בעיר.

Katowice (Pyrzowice) (KTW)

העיר קטוביץ בדרום פולין היא ביתו של נמל התעופה פירזוביץ’, שנמצא 30 קילומטרים צפונית לקטוביץ.

בנמל התעופה של קטוביץ יש שלושה טרמינלים מחוברים: טרמינלים A ו-B, שניהם נפתחו ב-2007, וטרמינל C, שנפתח ב-2015. השניים הראשונים מיועדים ליציאות, ואילו השלישי מיועד לכניסות.

Kraków-Balice (John PaulI II International) (KRK)

נמל התעופה קרקוב-באליצה, הידוע גם בשם נמל התעופה הבינלאומי יוחנן פאולוס השני, ממוקם 11 קילומטרים (ק”מ) מערבית לקרקוב, עיר שוקקת המהווה את האטרקציה התיירותית המובילה בפולין הודות לארכיטקטורה, לתרבות ולסקי בהרי הטטרה. הדרום.

שני טרמינלים בשדה התעופה בקרקוב מופרדים על ידי רווח מסוים. הטרמינל הראשי, טרמינל 1, מטפל בנסיעות בינלאומיות ואילו טרמינל 2 מטפל בנסיעות פנים. בשנת 2015 הושלם טרמינל 1 חדש לגמרי לצד הקודם. על מנת להפוך לתוספת למבנה הטרמינל החדש, הישן יותר עובר שיפוץ.

נמל התעופה לודז’ לובלינק (LCJ)

העיר השנייה בגודלה בפולין, לודז’, נמצאת 6 קילומטרים מדרום-מערב לשדה התעופה. טרמינל חדש נבנה בשדה התעופה בלודז’ ב-2012.

לובלין (LUZ)

נמל התעופה לובלין במזרח פולין ממוקם 5 ק”מ ממזרח לעיר לובלין ו-150 ק”מ מדרום מזרח לוורשה. למרות שנבנה במקום של שדה תעופה מיושן, שדה תעופה מודרני שיכול להכיל מיליון איש מדי שנה פתח את שעריו בסוף 2012.

Olsztyn – Mazury Airport (SZY)

נמל התעופה אולשטין – מזורי ממוקם בצפון פולין, 60 ק”מ דרומית לאולשטין ו-10 ק”מ דרומית לשצ’יטנו. לקח עד תחילת 2016 עד ששדה התעופה המשופץ הזה, הכולל בניין טרמינל חדש, התחיל לקבל טיסות סדירות.

Poznan Lawica (POZ)

אחת הערים העתיקות ביותר של פולין, פוזנן, נמצאת 7 קילומטרים (מייל) מערבית לשדה התעופה פוזנן לאוויצה.

Rzesów-Jasionka (RZE)

נמל התעופה ז’שוב-יאסיונקה בדרום-מזרח פולין נמצא 10 קילומטרים צפונית למרכז העיר. טרמינל נוסעים עכשווי נפתח בשנת 2012 בנמל התעופה בז’שוב.

נמל התעופה שצ’צ’ין-גולניוב (SZZ)

ליד החוף הצפון מערבי של פולין, נמל התעופה שצ’צ’ין-גולניוב ממוקם 2 ק”מ (ק”מ) צפונית לגולניוב ו-45 ק”מ (ק”מ) צפונית לעיר שצ’צ’ין.

ורשה (פרדריק שופן) (WAW)

לפי Skytrax, לשדה התעופה הזה היה דירוג ממוצע (3/5 כוכבים) עבור תקני בטיחות COVID-19 ו/או ניקיון נמל התעופה.

האגמים המזוריים הגדולים נמצאים מצפון לשדה התעופה של ורשה, הנקרא גם נמל התעופה פרדריק שופן, שנמצא 10 קילומטרים דרומית-מערבית לעיר העתיקה.

ורשה-מודלין (WMI)

נמל התעופה ורשה-מודלין נמצא במרחק של 2 ק”מ (ק”מ) ממודלין ו-30 ק”מ (ק”מ) מוורשה. נמל התעופה הצבאי לשעבר הזה הופך למרכז תעופה זול המשרת את ורשה וצפוי להיפתח לתנועה מסחרית ב-2012.

ורוצלב (קופרניקוס) (WRO)

שדה התעופה של ורוצלב, הידוע גם בשם נמל התעופה קופרניקוס, ממוקם 10 קילומטרים מערבית לוורוצלב, אחת הערים העתיקות והאטרקטיביות בפולין. הטרמינל בשדה התעופה בוורוצלב שופץ ונחנך ב-2012.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן