דף הבית » עובדות שדה התעופה » מידע מלא על: איזה שדה תעופה קרוב לדאבוס
איזה שדה תעופה קרוב לדאבוס

מידע מלא על: איזה שדה תעופה קרוב לדאבוס

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הכנס השנתי המשפיע ביותר בעולם בנושא עסקים ופוליטיקה. הכנס מתקיים בהרי האלפים השוויצרים מדי שנה מאז 1954.

תיאור האירוע: הפורום הכלכלי העולמי הוא מפגש של האליטה העולמית, מנהיגים עסקיים, מנהיגים פוליטיים וסלבריטאים שמתקיים מדי שנה בדאבוס, שוויץ. זה הפך לאירוע שנתי עם למעלה מאלף משתתפים מרחבי העולם שמתאספים כדי לדון כיצד ליצור עתיד טוב יותר לכולם.

הפורום הכלכלי העולמי (WEF) הוא ארגון שהוקם בשנת 1973 על ידי קלאוס שוואב, יו”ר הוועד הפועל של הפורום הכלכלי העולמי, כדי לספק מידע על מצב העניינים העולמיים ולקדם דיון בנושאים כמו גלובליזציה, פיתוח כלכלי וטכנולוגיה. . ה-WEF גדל לאחד הארגונים הציבוריים חוצי הגבולות הגדולים בעולם (עם יותר מ-50 מדינות חברות). היא הוקמה רשמית כארגון ללא מטרות רווח על פי החוק השוויצרי בשנת 1977.

שדה התעופה השוויצרי הקרוב ביותר לדאבוס הוא שדה התעופה של ציריך. דאבוס ממוקמת 160 ק”מ (100 מייל) מנמל התעופה של ציריך (ZRH), שאליו ניתן להגיע ברכב תוך שעתיים.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול ביותר בשוויץ והמרכז המרכזי של חברת התעופה הבינלאומית של Swiss International Air Lines הוא נמל התעופה של ציריך. היא משרתת את ציריך, העיר הגדולה ביותר בשוויץ, כמו גם את רוב שאר העולם בגלל קשרי התחבורה שלה.

מילאנו לדאבוס

עם תנועה אופיינית, הנסיעה הישירה של 148 מייל (238 ק”מ) ממילאנו לדאבוס צריכה להימשך 3 שעות ו-5 דקות.

ז’נבה לדאבוס

נסיעה של 419 קילומטרים מז’נבה לדאבוס אורכת כ-5 שעות ו-51 דקות. זה כולל עצירת ביניים של 51 דקות בממוצע. שירות הרכבות של ז’נבה לדאבוס יוצא מג’נבה ומגיע לדאבוס פלאץ. היא מנוהלת בין היתר על ידי רכבות שוויץ (SBB/CFF/FFS), Südostbahn, Deutsche Bahn Intercity-Express. 130 רכבות נוסעות בדרך כלל בכל שבוע, אם כי לוחות הזמנים של סוף שבוע וחגים עשויים להשתנות.

קוד שדה התעופה בדאבוס

נמל התעופה Thal St Gallen-Altenrhein (ACH) הוא שדה התעופה הקרוב ביותר (78.75 מייל). ציריך (ZRH), פרידריכסהאפן (FDH) ולוגאנו (LUG) הם שדות תעופה נוספים שנמצאים בקרבת מקום (75.24 מייל).

ציריך לדאבוס

אחת מערי הנופש השוויצריות בהרים, דאבוס נגישה בקלות ברכבת מציריך. הנסיעה המהירה ביותר אורכת שעתיים ו-13 דקות. בממוצע, 13 רכבות נוסעות מדי יום בין ציריך לדאבוס.

מלונות בדאבוס

במזרח מחוז גראובונדן של שוויץ נמצאת עיירת הנופש דאבוס הפועלת כל השנה. הפורום הכלכלי העולמי, מפגש חורף שנתי של מנהיגים ואנשי כספים עולמיים שייצגו אליטה טרנס-לאומית, הפך את דאבוס למוניטין בתחילת שנות ה-90. לדאבוס, יחד עם העיירה השכנה קלוסטרס, יש שפע של הזדמנויות לספורט חורף, כמו גם שבילי הליכה בקיץ בתוך נוף אלפיני עוצר נשימה.

הנה כמה מלונות שתוכלו לשהות בהם בזמן ביקור בעיירה דאבוס.

Grischa – Das Hotel Davos

מלון פרימיום גרישה בדירוג 4 כוכבים, הממוקם במרחק של 200 מטרים ממרכז דאבוס ובמרחק של 100 מטרים בלבד מרכבל Jakobshorn, כולל 5 מסעדות. מרכז הקונגרסים נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת דאבוס-פלאץ, הממוקמת ממש מעבר לרחוב.

שטייגנברגר גרנדהוטל בלוודר

מרכז הכנסים נמצא במרחק של 3 דקות הליכה בלבד מ-Steigenberger Grandhotel Belvedere בדירוג 5 כוכבים, אשר ממוקם בנוחות במרכז דאבוס. במלון גרנד הוטל דאבוס, שפתח את שעריו לראשונה בשנת 1875, יש מרכז פנאי ששופץ לאחרונה עם בריכה, ג’קוזי, כסאות עיסוי, ציוד כושר, סאונות וחדרי אדים.

AMERON Davos Swiss Mountain Resort

רק 200 מטרים ממרכז הקונגרסים, אתר הנופש AMERON Davos Swiss Mountain Resort מספק בריכה מקורה, ציוד כושר וספא גדול. יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

מלון הארד רוק דאבוס

מאה מטרים מרכבל Schatzalpbahn, 400 מטרים מאצטדיון ההוקי קרח Vaillant Arena, ועשר דקות הליכה מתחנת הרכבת Davos-Platz ורכבל Jakobshorn נמצאים כולם במרחק הליכה ממלון הארד רוק דאבוס. בנוסף לאירוח עכשווי עם אינטרנט אלחוטי חינם, יש בו בר ומסעדה.

מלון Waldhuus

מלון Waldhuus מציע חדרי אירוח בסגנון גריסונים, אוכל מעולה ואזור ספא גדול. הוא ממוקם קרוב למסלול גולף בן 18 גומות בקצה יער. מסעדת Waldhuus שלה, המתמחה במטבח שוויצרי, נחשבת לאחת הטובות בדאבוס.

מורוסני שוויצרהוף

תוכלו ליהנות מפטיו שמש ומרפסות עם נוף הררי מדהים במלון Morosani Schweizerhof בניהול משפחתי במרכז דאבוס, בסמוך לרכבלים. סולריום, סאונה פינית, סאונה ביו קרה יותר, חדר אדים ואזורי מנוחה כלולים כולם באזור הספא החדש.

מלון Kongress Davos

מלון Kongress Hotel Davos, הממוקם במרכז דאבוס בסמוך ישירות למרכז הכנסים, כולל שתי מסעדות, אינטרנט אלחוטי חינם, סאונה פינית קטנה וחדר ילדים ייעודי. האוטובוס המקומי עוצר ממש בחוץ ועשוי לקחת אתכם בתוך 5 דקות לרכבלים פארסן ויקובסורן.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן