דף הבית » מידע מקצועי » נמל תעופה מוביל בניו יורק עם ילדים
איזה שדה תעופה עדיף בניו יורק עם ילדים

נמל תעופה מוביל בניו יורק עם ילדים

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ניו יורק היא עיר עמוסה מאוד. זהו מרכז לתעשיית הבידור, הטכנולוגיה והמדיה. ניו יורק היא מרכז תשומת הלב העולמית כבר עשרות שנים. העיר השתנתה ממקום שבו אנשים יכולים ללכת כדי להירגע למקום שבו הם הולכים לעבוד ולגור.

ישנם שלושה שדות תעופה עיקריים בתפוח הגדול שבהם אתה יכול להשתמש. נמל התעופה לה גווארדיה בקווינס, ניו יורק, מגיע ראשון. נמל התעופה הבינלאומי ניוארק, הממוקם מדרום-מערב למרכז מנהטן, הוא השני. נמל התעופה ג’ון פ. קנדי, המכונה בדרך כלל שדה התעופה JFK, הוא נמל התעופה הבינלאומי השלישי הגדול וממוקם באופן דומה בקווינס, אך נמצא במרחק של כ-12 מיילים מטהרת מנהטן. רק שדות התעופה JFK ולה-גווארדיה נלקחו בחשבון. יש אזור משחקים לילדים בשני שדות התעופה האלה בניו יורק.

שדה התעופה JFK

במשחק האינטראקטיבי Jetblue Junior, ילדים משתתפים בכל המשימות הקשורות להטסת מטוס, תכנון מסלולים, סיוע לנוסעים וחקר שטח לא מוכר. נוצר כדי לאכלס ילדים בין הגילאים 2 עד 12 בזמן שמשפחותיהם ממתינות לעלות לטיסה.

נמל התעופה לה גוארדיה

יש שם קיר מעופף אינטראקטיבי גדול שבו ילדים יכולים לראות את סוגי המטוסים השונים. היכולת לבנות מטוס משלך, לצפות בו ממריא ולטייל בין ציוני הדרך המפורסמים של ניו יורק היא המאפיין המשמעותי ביותר.

מעבר בין שדות תעופה בניו יורק

נוסעים יכולים לנסוע מנמל התעופה JFK לשדות תעופה סמוכים כמו EWR או LGA אם הם צריכים ליצור חיבור.

נמל התעופה JFK לנמל התעופה ניוארק ליברטי (EWR)

ישנן אפשרויות רבות זמינות עבור מטיילים שצריכים להתחבר בנמל התעופה ניוארק (EWR), כולל העברה, מונית ואוטובוס הסעות מזורז משדה התעופה של ניו יורק.

נמל התעופה JFK לנמל התעופה לגארדיה (LGA)

ה-NYC Airporter, מוניות או העברות זמינות לנוסעים.

איך מגיעים ממנהטן לניוארק

מידטאון מנהטן ממוקמת 28 קילומטרים מנמל התעופה ניוארק, והנסיעות במונית לעיר מניו ג’רזי הן בדרך כלל יקרות יותר מאלה מנמלי התעופה JFK או לה גוארדיה. האפשרות המהירה והנוחה ביותר, לדעת תיירים רבים, היא לקחת את הרכבת משדה התעופה לתחנת פן בניו יורק. זה עולה פחות מ-$30 ולוקח פחות מ-30 דקות.

אתה יכול לנסוע ברכבת, אוטובוס, רכב או שאטל.

הדרך הזולה ביותר לנסוע לניו יורק היא ברכבת NJ Transit מנמל התעופה ניוארק למנהטן. במובנים רבים, נסיעה ברכבות אלה מנמלי התעופה JFK או לה-גווארדיה היא אפילו נוחה יותר משימוש בתחבורה ציבורית, בגלל לוח הזמנים הקבוע, המהירות והנוחות.

נהיגה או לקיחת מונית לרוב יהיו המסלול המהיר ביותר, אם כי זה יכול להשתנות בהתאם לאן בעיר שאליו אתם נוסעים ואיזו שעה ביום אתם נוסעים.

אוטובוס אוטובוס בשם ניוארק איירפורט אקספרס אוסף נוסעים מכל הטרמינלים של שדה התעופה ומעביר אותם בפורט אוטוריטי (טיימס סקוור), בראיינט פארק או בגראנד סנטרל טרמינל. מספר התחנות עשויות להיות שימושיות יותר אם אתה צריך לנוע במנהטן לאחר ההגעה, אבל זה עולה רק כמה דולרים יותר מאשר לקחת את הרכבת.

הגעה מניוארק למנהטן

מידטאון מנהטן ממוקמת כ-27 מיילים מנמל התעופה ניוארק (EWR).

אין ספק, הדרך הפשוטה ביותר להגיע משדה התעופה ניוארק לעיר היא במונית או ברכב פרטי. כל טרמינל בנמל התעופה ניוארק כולל תחנת מוניות, ויש שלטים שיכוונו אותך. מוניות מניוארק למנהטן יכולות לעלות בכל מקום בין 50 ל-75 דולר, תלוי לאן אתה מועד, מבלי להוסיף אגרה או כל תוספת עבור מזוודות מוגזמות.

מכיוון שאתה חולק את ההסעה עם נוסעים אחרים, נסיעה בין EWR לניו יורק באמצעות שאטל היא גם חסכונית וגם אחראית לסביבה.

ניתן להזמין הסעות מראש, ואם יהיו עיכובים, הנהג שלך יפקח על הטיסה שלך וימתין. לא משנה באיזו שעה תגיעו, אתם עשויים לקחת שאטל מדלת לדלת מנמל התעופה ניוארק למלון שלכם במנהטן מכיוון שהוא פועל ברציפות.

כל 15-20 דקות, אוטובוסים יוצאים מכל 3 הטרמינלים כדי לקחת נוסעים מנמל התעופה ניוארק לעיר ניו יורק. שעות הפעילות הן 4 בבוקר עד 1 לפנות בוקר. יש ללא ספק עליות ומורדות בשירות האוטובוס המהיר ובחוויה הכוללת. האוטובוס המהיר אינו מקבל הזמנות, לכן אתה תלוי בכמה מקום יש בו למספר הנוסעים שמחכים לעלות.

ה-AirTrain, היוצאת מכל אחד משלושת הטרמינלים של נמל התעופה של ניוארק (A, B ו-C), היא הרכבת הראשונה שנוסעת משדה התעופה למנהטן.

החל מהשעה 5 בבוקר, AirTrain פועל ללא הפסקה במשך כל השנה, מגיע ויוצא כל שלוש דקות. עד חצות ובערך כל 15 דקות מאז ועד חמש בבוקר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן