דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » איזה שדה תעופה קרוב להרי הדולומיטים? דברים שחשוב לדעת
איזה שדה תעופה קרוב להרי הדולומיטים? דברים שחשוב לדעת

איזה שדה תעופה קרוב להרי הדולומיטים? דברים שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הרי הדולומיטים הם יעד מועדף על מטיילים מאירופה, אבל הם עדיין קצת סוד בקרב האמריקאים. שמחתי לטובה למצוא את הטיולים מרווחים ולא צפופים למרות שהלכתי בתקופת הנסיעה העמוסה ביותר. למרבה המזל, ניתן להגיע אל הדולומיטים בקלות מערים איטלקיות חשובות כמו ונציה ומילאנו. המשך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על ביקור בדולומיטים האיטלקיים.

שתי עונות שיא תיירות נחוות בהרי הדולומיטים. האזור ידוע בסקי בחורף ובטיולי הליכה, אופני הרים וטיפוס צוקים בקיץ. מאז יולי הוא החודש העמוס ביותר בשנה, אנשים רבים המליצו לי להימנע מהאזור, ובכל זאת הרגשתי שיש מקום לנשום בשבילים. אני מציע ללכת במהלך עונת הכתפיים אם אתה רוצה להימנע לחלוטין מההמונים, אבל היה מוכן למזג אוויר קריר יותר וסגירת שבילים אפשרית.

נמל התעופה ונציה מרקו פולו ונמל התעופה טרוויזו של ונציה הם שדות התעופה הקרובים ביותר להרי הדולומיטים. חברות תעופה גדולות כמו יונייטד ודלתא, כמו גם חברות תעופה אזוריות כמו אליטליה ואיזיג’ט, מציעות טיסות יומיות ישירות לוונציה מארצות הברית ואירופה. טיסות מניו יורק לונציה נמשכות 8.5 שעות ללא הפסקה. הנסיעה להרי הדולומיטים מוונציה אורכת כשעתיים. בשדה התעופה, ישנן מספר רב של חברות השכרת רכב שניתן לבחור מהן.

שדה תעופה איטליה

זה לא צריך להתפלא שלאיטליה יש שדות תעופה בינלאומיים משמעותיים כמעט בכל עיר גדולה בהתחשב בכך שזהו היעד התיירותי שמקבל הכי הרבה מבקרים בינלאומיים. ישנם 77 שדות תעופה במדינה המקסימה. מספר המטיילים שמשתמשים בשדות תעופה איטלקיים בשנת 2019 היה יותר מ-191 מיליון! כפי שניתן לראות, טיסה היא האמצעי הנפוץ ביותר להגיע לגן העדן בשמש, אז בואו נסתכל לעומק על שדות התעופה של איטליה.

• שדות תעופה ברומא

נמל התעופה לאונרדו דה וינצ’י פיומיצ’ינו, המשרת את רומא ואת כל איטליה, ממוקם מחוץ לבירת המדינה. תחבורה ציבורית זמינה כדי להביא אותך לשדה התעופה, כולל אוטובוסים ורכבות שיכולים להביא אותך לתחנת הרכבת רומא טרמיני בתוך כ-40 דקות.

• שדות תעופה במילאנו

נמל התעופה מלפנסה הוא אחד מנמלי התעופה הגדולים של צפון איטליה. ה-MXP מציע הסעות נוחות בהסעות שונות ויש לו קישור רכבת ישיר עם תחנת מילאנו קדורנה המחברת אותו לעיר בתוך כ-30 עד 40 דקות.

• שדות התעופה של ונציה

שני שדות תעופה קרובים לוונציה, איטליה. שדה התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את ונציה, איטליה, ידוע בשם מרקו פולו, וזה המקום שבו נוחתות רוב הטיסות ארוכות הטווח.

• שדות התעופה של פירנצה

פרטולה הוא שמו של שדה התעופה בפירנצה, איטליה. נמל התעופה הבינלאומי גלילאו גליליי, הממוקם בפיזה, הוא השני. למעשה, הוא גדול יותר משדה התעופה של פירנצה.

שדה תעופה ליד ורונה

ורונה היא ביתו של שדה התעופה הקרוב ביותר (VRN). כל 30 דקות, אוטובוס מופעל על ידי Azienda Trasporti Verona Srl מנמל התעופה של ורונה ל-Verona Porta Nuova. הנסיעה לשדה התעופה של ורונה (VRN) מוורונה אורכת 15 דקות.

סאן דור

עם בסיס בנמל התעופה בן גוריון בתל אביב, סאן ד’אור היא חברת תעופה ותעופה לשעבר מישראל. היא חברה בת בבעלות מלאה של אל על ומנצלת את המותג בעיקר לשירותי לוח זמנים וצ’רטר עונתיים, בעיקר למיקומים באירופה. אל על מפעילה את כל הטיסות שלה מאז נשלל רישיונו של סאן ד’אור ב-2011.

כתוצאה מכך, לקוחותיה של חברת התעופה הבינלאומית סאן דור יכלו ליהנות מהעובדה שהיא עדיין חברה בת בבעלות מלאה של אל על. בטיסות סאן דור, הלקוחות עשויים לצבור מיילים של נוסע מתמיד של אל על ולקבל אוכל, כולל כל מיני ארוחות מיוחדות, מקייטרינג תמאם, חברת בת של אל על. עבור סאן דור, אל על סיפקה גם תמיכה קרקעית, דיילות ומטוסים. חברת התעופה שיפצה את אתר האינטרנט שלה ותכננה לעשות את אותו הדבר עם הצי שלה.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן