דף הבית » מידע מקצועי » שדה תעופה גדול בטורקיה – כל מה שחשוב לדעת
איזה שדה תעופה גדול בטורקיה

שדה תעופה גדול בטורקיה – כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הרפובליקה של טורקיה היא רפובליקה חוקתית הממוקמת באנטוליה, החלק המערבי ביותר של אסיה והחלק המזרחי ביותר של אירופה. היא גובלת ביוון מצפון וממערב; איראן ממזרח; ארמניה מדרום ודרום מזרח; וג’ורג’יה מדרום מערב.

הרפובליקה של טורקיה מונה כ-85 מיליון תושבים. שטח המדינה הוא כ-850 קמ”ר.

בטורקיה יש אוכלוסייה מוסלמית ברובה עם מיעוטים אתניים כמו ארמנים, אשורים ויוונים. בנוסף לשכנותיה האירופיות, טורקיה גובלת גם בשתי יבשות – אסיה הקטנה במערב, אירופה במזרח – עם גבולות המשתרעים מאלבניה שבאזור הצפון-מזרחי של אלבניה דרך יוון.

עם עליית הכלכלה הטורקית ואוכלוסייתה, הפכה טורקיה לשחקנית מרכזית בעולם. המדינה חברה בנאט”ו, האיחוד האירופי וה-WTO. יש לו גם כמה מהתשתיות המודרניות ביותר מבחינת תחבורה ורשת תקשורת.

טורקיה היא ללא ספק אחד המקומות הבודדים בעולם המודרני עם שדות תעופה שונים לנוסעים. במהלך השנים, אומה זו זינקה בפופולריות בקרב תיירים וממשיכה להפתיע את המבקרים. למעשה, טורקיה היא ביתם של יותר מ-50 שדות תעופה, רובם מקומיים.

הנה כמה משדות התעופה המובילים בטורקיה שמקלים על נסיעות לאומה ובתוכה.

נמל התעופה של איסטנבול

נמל התעופה הבינלאומי של איסטנבול, אחד משדות התעופה הגדולים ביותר במדינה כיום, הוא ללא ספק אחד משדות התעופה הגדולים של טורקיה. שדה התעופה, המשרת יותר מ-200 מיליון איש מדי שנה ומשמש כמרכז המרכזי של טורקיש איירליינס, כולל מגוון שירותים לנוחות ולשעשוע של המטיילים. נמל התעופה של איסטנבול, הכולל טרמינלים מקומיים ובינלאומיים כאחד, מספק שירותים כמו חנויות, בתי קפה ומגוון אפשרויות לסעודה. לפני כשנתיים, ב-2018, נפתח שדה התעופה לעסקים.

שדה התעופה של אנטליה

אחד מיעדי התיירות המובילים של טורקיה, אנטליה מציעה כיום מגוון של יופי. באנטליה יש הכל, מחופים מדהימים ועד רחובות תוססים. מחזות נמל התעופה של אנטליה נוצרו כתוצאה מכך כדי להתמודד עם זרם המטיילים המגיעים לעיר. מבחינת תעשיית התיירות של אנטליה בימינו, שדה התעופה הוא קריטי.

שדה התעופה מספק מגוון שירותים תוך התאמה למספר ההולך וגדל של מטיילים. כאן אפשר למצוא מגוון חנויות פטורות ממכס וגם מקומות לאכול בהם אידיאליים להעברת הזמן. לנוחותכם המוחלטת, נמל התעופה מציע גם חנות טיפאני ועגבניות וטרקלין CIP.

נמל התעופה אנקרה אסנבוגה

אחד משדות התעופה המשמעותיים ביותר במדינה, הנקרא על שמו של מצביא בטורקיה, נמל התעופה של אנקרה משמש כצינור חיוני בין אנקרה לשאר העולם. מעניין שמטוסים פרטיים ועסקיים יוצאים כעת מנמל התעופה של אנקרה, שזכה בתואר שדה התעופה הגדול ביותר באירופה על ידי ACI Europe.

שדה התעופה דלמן

נמל התעופה הבינלאומי דלמאן בטורקיה, המשרת הן את הצבא והן את הציבור הרחב, הוא אחד מנמל התעופה העמוס ביותר בכל אירופה, אם לא. נמל התעופה הזה, שמדורג לעתים קרובות כאחד הטובים בטורקיה, עמוס בעקביות לאורך כל השנה. מעניין לציין שדלמן החל את החיים כשדה תעופה לפני הסבה לשדה תעופה מסחרי וצבאי.

טורקיה היא מדינה שהפכה מאוד ידועה בתעשיית הנסיעות. מיליוני תיירים הולכים לאומה מדי שנה לבקר בביתה השמימי. האומה מציעה מגוון אטרקציות שמושכות את התיירים, מחופים מדהימים ועד פלאים ארכיטקטוניים ברמה עולמית.

מרחק משדה התעופה באיסטנבול למרכז העיר

נמל התעופה החדש של איסטנבול (IST) נמצא במרחק של 45 קילומטרים ממרכז העיר.

נמל התעופה של איסטנבול למרכז העיר לוקח כ-45 דקות במונית ו-60 דקות באוטובוס.

השיטה האידיאלית היא לקחת את האוטובוס של 60-90 דקות, 3-4 אירו מנמל התעופה של איסטנבול למיקומך.

אוטובוס IETT, שמחירו 1-2 אירו, הוא השיטה הזולה ביותר להגיע משדה התעופה באיסטנבול למרכז העיר. מונית תעלה לך בערך 25 אירו.

שדה התעופה איסטנבול חנויות

אזור דיוטי פרי של 53,000 מ”ר עם מותגים וקמעונאים בעלי שם בינלאומי זמין בנמל התעופה של איסטנבול. מדור הדיוטי פרי, שלוקח את רמזיו העיצוביים מהבוספורוס ומציע שילוב של מותגים יוקרתיים וקונספט קמעונאי עכשווי, יספק לתיירים חווית קניות מהנה לפני ואחרי טיסותיהם. נמל התעופה של איסטנבול מציע מגוון רחב של שירותים שמעלים את נוחות הנסיעה, ובתי הקפה והמסעדות שלו מציעים מגוון טעמים מהמטבח הטורקי והבינלאומי. לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של קטגוריות מוצרים, כולל מותגים מקומיים ועולמיים נגישים, כמו גם אביזרים יוקרתיים, תכשיטים, שעונים, בגדי ילדים, צעצועים וטכנולוגיה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן