דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » שדה התעופה הקרוב ביותר לאיה נאפה
איזה שדה תעופה קרוב לאיה נאפה

שדה התעופה הקרוב ביותר לאיה נאפה

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

איה נאפה הוא כפר קטן באי כרתים, קפריסין הוא ממוקם בחוף המערבי של האי ומפורסם בזכות החופים הייחודיים שלו, הנחשבים מהטובים באירופה.

היופי הטבעי של המקום משך אליו תיירים רבים, שביקרו בו כדי לשחות או סתם להירגע.

המרחק מלרנקה, שדה התעופה הקרוב ביותר, לאיה נאפה הוא כ-45 דקות נסיעה ברכב. יש שדה תעופה שני בקפריסין, פאפוס, אבל הוא נמצא בצד הנגדי של האי ודורש נסיעה של שעתיים וחצי (או כ-130 אירו במחיר מונית) כדי להגיע לאיה נאפה.

למרות שמספר חברות תעופה מפעילות כל השנה טיסות ללרנקה, דצמבר, ינואר ופברואר רואות בדרך כלל את המספר הנמוך ביותר של טיסות. במהלך החודשים העמוסים יוני, יולי ואוגוסט, טיסות נוספות מופעלות לעתים קרובות.

מכיוון שהמחירים נוטים לעלות כאשר עדיין יש פחות כרטיסים זמינים, לעתים קרובות יותר משתלם להזמין את הטיסות שלך ללרנקה מוקדם ככל האפשר עם חברות תעופה רבות. לכל חברות התעופה יש הנחות להזמנה מוקדמת, וניתן לבצע הזמנות עד 11 חודשים מראש.

טיסות לאיה נאפה מדבלין

טיסה מדבלין (DUB) ללרנקה (LCA) אורכת כ-8 שעות ו-8 דקות, ועוברת מרחק של כ-3718 קילומטרים. זה כולל תקופת עצירה טיפוסית של שעתיים ו-8 דקות. British Airways, Lufthansa, Aegean Airlines וחברות תעופה אחרות מספקות שירותים. למרות שלוחות הזמנים יכולים להשתנות בסופי שבוע ובחגים, 142 טיסות פועלות בדרך כלל בכל שבוע.

מלונות באיה נאפה

ענף המלונאות הוא אחד מהענפים הגדולים בעולם והוא תחרותי ביותר. זה כרוך במספר גורמים, כולל מיקום, מחיר ואיכות השירות. הנה כמה מלונות שתוכלו לבדוק בעת ביקור באיה נאפה.

כיכר נאפה

Napa Plaza למבוגרים בלבד, אחד המלונות המפוארים ביותר של איה נאפה, נהנה ממיקום פנטסטי ליד המנזר העתיק של העיר בצבע דבש. יש לו נוכחות מלכותית כשהוא עומד סביב הבריכה המרכזית המדהימה שלו. הכל במלון הזה מעולה, כולל עיצוב החדרים והמסעדות.

מלון גרסיאן פארק

אחד המלונות הטובים ביותר באזור הוא מוסד יוקרתי זה הממוקם בסביבה עוצרת נשימה בפאתי הפארק הלאומי קייפ גרקו. בר Cliff ומסעדות עם נופים רחבי ידיים של קו החוף תורמים לסגנון המעודן אך העכשווי שלו ולאווירה החברותית.

מלון חוף אליון

אתה מרגיש מרומם ברגע שאתה נכנס למבואת הבניין האוורירית והמלאה באור. לחוף אליון יש יתרון מובהק בזכות ערכת הצבעים שלו של גוונים ים תיכוניים ותוספות מפוארות כמו ספא מתוחכם ומסעדות משובחות המתאימים למלון חמישה כוכבים.

מלון גרסיאן ביי

מפרץ יוון רחב הידיים מציע מיקום מעולה ליד חוף Pantachou של איה נאפה, השוכן בתוך גנים דמויי נווה מדבר שמתפוצצים בצבע כאשר פרחי הבוגנוויליה ​​הופכים למגנטה. מלון חמישה כוכבים זה נשאר בפסגת התחום שלו בגלל האלגנטיות הנצחית ועושר השירותים שלו.

מלון עיצוב Mon Repos

במלון הזה, מודרניות חסרת בושה היא הנורמה. דמיינו רצפות שיש לבן בוהק, שולחנות וכיסאות, כמו גם תקרות מופשטות עם תאורה נסתרת וכתמים גדולים של זכוכית וכרום. הספות הסגולות של הלובי, הכריות הירוקות של הסוויטות והצמחים עצמם מספקים את צבע המבטא.

לונדון לאיה נאפה

הטיסה מלונדון הית’רו (LHR) ללרנקה (LCA) נמשכת בערך 7 שעות ו-16 דקות ונוסעת 3276 קילומטרים. זה כולל תקופת השהייה טיפוסית של שעה ו-58 דקות. British Airways, Aegean Airlines, Eurowings וחברות תעופה אחרות מספקות שירותים. בדרך כלל, 78 טיסות פועלות בשבוע, אולם לוחות זמנים של סוף שבוע וחגים משתנים לפעמים.

חגי איה נאפה

כל 14 החופים בקו החוף של איה נאפה, שאורכו שמונה קילומטרים, כוללים דגלים כחולים, המתנופפים בכל מקום. בנוסף, לכל אחד מהם יש אישיות משלו. חובבי ספורט מים נוהרים לחוף מאקרוניסוס, שמוביל את החבורה, בעוד משפחות נהנות מהחול הרך של סנדי ביץ’. בנוסף, אם כי מבחינה טכנית לא חוף, הסלעים ליד הנמל נהדרים לזמן שלווה.

בלילה, איה נאפה מתעוררת לחיים. אם אתם מחפשים מסיבות קצף, מועדונים מפעימים או בירות 2 ב-1, זה המקום לבוא. אבל יש גם הרבה ברי חוף מודרניים ורגועים יותר שבהם תוכלו ליהנות מקוקטייל נינוח על שפת המים. יש לו גם מבחר טוב להפליא של בידור חי ומהפנטים, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור משפחות.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן