דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » דברים חשובים על נמל התעופה הקרוב ביותר למילאנו
איזה שדה תעופה הכי קרוב למילאנו

דברים חשובים על נמל התעופה הקרוב ביותר למילאנו

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מילאנו היא עיר באיטליה. זוהי העיר השנייה המאוכלסת ביותר באזור לומברדיה ואוכלוסייתה מונה כ-1,880,000 תושבים.

מילאנו הייתה אחד מהמרכזים הפיננסיים המובילים באירופה מאז 1684, אז הוקמה לראשונה כמושבה צרפתית, עד 1859 כאשר הפכה לחלק מאוסטריה-הונגריה (כיום הונגריה). במהלך מלחמת העולם השנייה, מילאנו נכבשה על ידי גרמניה הנאצית במשך יותר משישה חודשים שבמהלכם חלק ניכר מהתשתיות שלה נהרס או ניזוק ללא תקנה.

מילאנו היא עיר שידועה באופנה וביוקרה שלה. היא ידועה גם כבירת איטליה, ויש בה את אחד משווקי התיירות הגדולים באירופה.

שלושה שדות תעופה ראשיים משרתים את מילאנו, איטליה. שדה התעופה הבינלאומי הגדול והעמוס ביותר למרחקים ארוכים הוא נמל התעופה הבינלאומי מילאנו מלפנסה (MXP). שדה התעופה הקרוב ביותר לליבת העיר, Milan Linate (LIN), מטפל בעיקר במטוסים מקומיים איטלקיים. למרות היותה רחוקה ממילאנו, ברגמו (BGY) משמשת כמרכז עמוס לטיסות מבריטניה ומחלקים אחרים באירופה.

נמל התעופה מילאנו מלפנסה (MXP)

בעוד שברגמו הוא שדה התעופה הקרוב ביותר לאגם קומו, מלפנסה הוא שדה התעופה הקרוב ביותר של מילאנו לאגמי מאג’ורה ואורטה.

המרחק בין מרכז מילאנו לשדה התעופה מילאנו מלפנסה (MXP) הוא בערך 32 מיילים (52 קילומטרים). אלא אם כן יש לך הרבה מזוודות, הנסיעה לעיר באמצעות תחבורה ציבורית משדה התעופה היא פשוטה, משתלמת ופרקטית. מדי חצי שעה נוסעות רכבות אזוריות ממלפנסה למילאנו צ’נטראלה בהנחיית טרנורד. כרטיסים עולים 13 יורו כל אחד וזמינים דרך Trenitalia. תחנת רכבת קטנה יותר בלב מילאנו, מילאנו קדורנה, כוללת גם רכבות כל 30 דקות. כמו כן, מחיר הנסיעה הוא 13 יורו. מטיילים יכולים ללכת ברגל, לקחת מונית, חשמלית, אוטובוס או מטרו לאזורים אחרים של העיר מ-Milano Centrale או Milano Cadorna.

Airport to Milan

נמל התעופה הראשי של מילאנו, נמל התעופה מלפנסה, הוא שדה התעופה השני העמוס ביותר באיטליה אחרי נמל התעופה פיומיצ’ינו ברומא. קצת יותר מ-30 מייל מפרידים בין מלפנסה למרכז העיר מילאנו, ולכן החובה הראשונה שלך לאחר הגעתכם לשדה התעופה היא להיכנס לעיר. אם אינכם שוהים זמן רב במילאנו, ייתכן שתוכלו להימנע מהשלב הזה על ידי נסיעה באוטובוס משדה התעופה למקום אחר בקרבת מקום, כגון האגמים או טורינו.

מלפנסה אקספרס היא רכבת אקספרס נוחה שנוסעת בין מלפנסה למילאנו. זה לא עולה הרבה יותר מהאוטובוסים האיטיים והכבדים יותר – 12 אירו לכיוון אחד – לתחנת קאדורנה או לתחנה המרכזית.

מדי 30 דקות יוצאות רכבות משדה התעופה ב-Malpensa Express, שפועלת בין השעות 05:26 ל-00:26. רכבות אלו מכוונות לכיוון תחנת קאדורנה.

האוטובוס אקספרס מלפנסה פועל בין השעות 06:00 ל-00:00 ומחבר את שדה התעופה עם התחנה המרכזית של מילאנו כל 20 דקות מטרמינל 1 ומטרמינל 2. בהתאם לתנועה, הנסיעה אורכת כ-50 דקות.

שירות ההסעות מלפנסה פועל בין השעות 05:00 ל-01:20 ומחבר את שדה התעופה עם התחנה המרכזית של מילאנו כל 20 דקות מטרמינל 1 ומטרמינל 2. בהתאם לתנועה, הנסיעה אורכת כ-50 דקות.

התשלום הקבוע במילאנו עבור הנסיעה במונית בין מלפנסה למרכז העיר הוא 90 אירו. אם אתה מבקר עם משפחה או הרבה מזוודות והנוחות של מונית עולה על החיסכון בעלויות, אז אני ממליץ בחום לבחור באחת מהאפשרויות המוזכרות לעיל כדי להיכנס לעיר.

ברגמו איטליה

ברגמו היא פנינה של צפון איטליה. לברגמו, שראשיתה בשנת 49 לפני הספירה, יש שני מרכזים: אלטה (העיר העליונה) והבאסה (העיר התחתונה), המחוברים ביניהם באמצעות רכבל ושבילים. בקרו באלטה כדי לראות את המאוזוליאום המוזר של ראסטלי, הלהטוטן הידוע, כמו גם את פיאצה וקיה, קתדרלת ברגמו ו-בטיסטרו, בזיליקת הטבילה סנטה מריה מג’ורה ומבנים היסטוריים אחרים. באסה היא יותר עכשווית ומגורים, ויש בה את אזור הקניות הידוע בשם Via 20 Settembre.

העיר הגבוהה, או Citta Alta, והעיר התחתונה, או Citta Bassa, מחוברות באמצעות רכבל או על ידי שביל רגלי מתפתל לאורך חומות ההגנה של העיר. ברגמו היא עיר דו-שכבתית.

בקיץ לוקח בערך שעה וחצי לנסוע ישירות ברכבת מוונציה לברגמו ממילאנו. או שאתה יכול לנסוע לשם.

כרטיסים לפוניקולר ניתן לרכוש בתחנה תמורת 2 אירו לכל נסיעה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן