דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » כל המידע על שדה התעופה הוא הקרוב ביותר לגייטסהד
איזה שדה תעופה הכי קרוב לגייטסהד

כל המידע על שדה התעופה הוא הקרוב ביותר לגייטסהד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

גייטסהד נוסדה בשנת 1825, והיא עיר נמל מרכזית באנגליה. גייטסהד היא העיר הגדולה ביותר בצפון מזרח אנגליה ואוכלוסייתה מונה כ-450,000 איש.

העיירה מפורסמת בהיסטוריה התעשייתית שלה – שכן היא שימשה ביתם של כמה מחברות ההנדסה הגדולות בעולם כמו Siemens AG, GKN, Rolls-Royce Group או BAE Systems Group. יש לה גם כמה חברות מפורסמות אחרות כמו Courage Brewery או BT Group (British Telecom).

נמל התעופה ניוקאסל משרת את גייטסהד כשדה התעופה הקרוב ביותר (NCL). 10.2 קילומטרים או 6.3 מיילים מפרידים בין נמל התעופה ניוקאסל לבין גייטסהד.

שדה התעופה העשירי העמוס ביותר בבריטניה הוא נמל התעופה ניוקאסל. זה היה שדה התעופה הגדול ביותר בצפון מזרח אנגליה ב-2014, עם כ-4.6 מיליון נוסעים. 3,200 אנשים עובדים במקום, בעוד 4,600 נוספים מועסקים באזור שמסביב. שדה התעופה מגלגל 646 מיליון ליש”ט מדי שנה עבור הכלכלה המקומית ומשרת אזור תפיסה הכולל את צפון מזרח, דרום סקוטלנד, קומבריה וצפון יורקשייר.

איזיג’ט

חברת תעופה אירופית זולה מנקודה לנקודה, easyJet, הם מציעים תעריפים נוחים, מחברים את אירופה ללא מאמץ ומספקים את קבלת הפנים הידידותית ביותר בשמיים על ידי ניצול יתרון העלות, היעילות התפעולית והעמדות המובילות בשדות התעופה הגדולים. עם 308 מטוסים, איזי ג’ט היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, שטסה 927 קווים בין 153 שדות תעופה ו-34 מדינות. איזי ג’ט הולידיס הוקמה בשנת 2019 כדי לספק חבילות נופש שישכנעו את 84% מהלקוחות הנוסעים למטרות פנאי להוציא יותר כסף עם איזי ג’ט במקום להזמין לינה במקום אחר.

משדה התעופה ניוקאסל לגייטסהד

מנמל התעופה ניוקאסל (NCL) לגייטסהד, יש 5 אפשרויות לנסוע באוטובוס, רכבת, מונית, רכב או רכב עירוני.

נמל התעופה ניוקאסל (NCL) לגייטסהד באוטובוס

ניתן להגיע אל נמל התעופה ניוקאסל (NCL) וגייטסהד באוטובוס תוך כ-20 דקות, המשתרעים על מרחק של כ-11 קילומטרים. שירות האוטובוסים משדה התעופה ניוקאסל (NCL) ל-Gateshead מנוהל על ידי פיטר הוג ויוצא מהטרמינל של שדה התעופה ומגיע לתחנת האוטובוס היימרקט. 11 אוטובוסים נוסעים בדרך כלל בכל שבוע; עם זאת, לוחות זמנים של סוף שבוע וחגים עשויים להשתנות, אז בדוק מראש.

Skyscanner

מנוע חיפוש מטה בשם Skyscanner מחפש באינטרנט כדי לאסוף עלויות עבור חיפושי הטיסה, המלון והשכרת רכב שלך מאלפי חברות נסיעות מקוונות וחברות תעופה בכל רחבי העולם.

אתה יכול לבחור את סוכנות הנסיעות או האתר שבו אתה רוצה להשתמש כאשר Skyscanner נותן לך את עלות הטיסה שלך מכל מקורות ההזמנה המקוונת.

להשלמת ההזמנה שלך, Skyscanner יעביר אותך לאתר של צד שלישי. דירוג האיכות שמספק Skyscanner יכול לסייע לך בבחירת היכן להזמין. בדף תוצאות הטיסה של Skyscanner, ייתכן שתקבל דירוג כוכבים (מתוך 5) על סמך הערכות המשתמשים של כל בחירת הזמנה.

Skyscanner הוא ללא ספק האתר הפופולרי ביותר בקרב המטיילים התכופים בהם אני נתקל מדי יום ונגיש בלמעלה מ-30 שפות.

לדעתי האתר הטוב ביותר למציאת טיסות זולות הוא Skyscanner, שהוא מתנה משמים לתיאום נסיעות לחו”ל. אני אישית משתמש במגוון רחב של משאבים, אבל אם הייתי צריך לבחור רק אחד, זה יהיה האחד.

רק על ידי בחירת “בכל מקום” בתיבה “אל”, Skyscanner יסייע לך למצוא את המיקום הטוב ביותר עבור התקציב שלך. משתמשים יכולים לחפש תאריכים שרירותיים, והוא יכול אפילו להמליץ ​​על החודש הזול ביותר לנסיעה. הוא מחלק את הטיסות לקטגוריות “הטובות ביותר”, “הזולות ביותר” ו”המהירות ביותר”, וללא תקלות, תמיד מספק את העלות הנמוכה ביותר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן