דף הבית » מדריך טיולים לנמל תעופה » איזה שדה תעופה קרוב לבראשוב: המדריך המלא
איזה שדה תעופה קרוב לברשוב

איזה שדה תעופה קרוב לבראשוב: המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בראשוב היא עיר רומנית קטנה בצפון מערב טרנסילבניה. הוא ממוקם על הגדה הדרומית של נהר הדנובה, במפגשו עם נהר טיצה. בראשוב הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ברומניה ואחד ממרכזיה העיקריים לתיירות תרבות.

העיר נוסדה בימי קדם והפכה למושבה רומית על ידי הקיסר טראיאנוס. היא ראתה שינויים רבים במהלך השנים וכיום היא עיר מודרנית עם מורשת תרבותית עשירה.

שדה התעופה סיביו (SBZ), הממוקם 118.4 קילומטרים מבראשוב, הוא שדה התעופה הקרוב ביותר. בוקרשט אוטופני (OTP) (125.5 ק”מ), בקאו (BCM) (140.6 ק”מ), וקלוז’-נאפוקה (CLJ) הם שדות תעופה נוספים שנמצאים בקרבת מקום (194.1 ק”מ).

ממוקם בלב רומניה, נמל התעופה סיביו הוא שדה תעופה בגודל צנוע עם גישה לכמה מהמיקומים של המדינה. זמן הנסיעה מסיביו לבראשוב הוא 2.5 שעות, וזמן הנסיעה לטירת בראן הוא 3 שעות. אחרי נמל התעופה קלוז’-נאפוקה, נמל התעופה סיביו הוא שדה התעופה השני בגודלו באזור טרנסילבניה/סייבנבורגן.

שדה התעופה צמוד לעיר וממוקם בחלק הדרומי של טרנסילבניה. נמל התעופה של סיביו קרוב לכביש המהיר A1, מה שמקל על הנסיעה לשם ברכב. לנמל התעופה יש טרמינל יחיד ופשוט עם כל השירותים בקומת הקרקע.

שדות תעופה ברומניה

רומניה היא ביתם של שדות תעופה בינלאומיים רבים, המפוזרים ברחבי המדינה. הנה הרשימה.

נמל התעופה בוקרשט אנרי קואנדה

שדה התעופה הגדול והעמוס ביותר ברומניה הוא זה. זוהי בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר עבור אלה המעוניינים להיכנס למדינה מכל מקום בעולם, מכיוון שיש לה את הטיסות והיעדים המקשרים ביותר.

נמל התעופה הבינלאומי אברם ינקו

בהיותו שדה התעופה הבינלאומי השני בגודלו במדינה, זה אמור להיות אופציה מצוינת עבור מטיילים המבקשים להיכנס לאזור הצפון והצפון-מערבי של המדינה. יש לה מספר מכובד של יעדים, רובם במדינות אחרות באירופה. CLJ הוא קוד IATA שלו.

נמל התעופה הבינלאומי טראיאן וויה

שדה התעופה הזה, השלישי העמוס ביותר ברומניה, אידיאלי עבור מטיילים שרוצים לנסוע לאזור הדרום-מערבי של המדינה.

נמל התעופה הבינלאומי יאשי

שדה התעופה הזה הוא האפשרות הטובה ביותר שלך אם אתה רוצה לנסוע למולדובה או לאזורים הצפון-מזרחיים של המדינה. זה גם מסמן את סוף רשימת שדות התעופה הבינלאומיים הגדולים של המדינה. IAS הוא קוד IATA שלו.

שדות התעופה המפורטים להלן הם זעירים ולעתים קרובות יש להם מבחר מצומצם של יעדים בינלאומיים.

הסעות בבוקרשט

בשל השירות שלה ליותר מ-2 מיליון תושבים, בוקרשט מתגאה באחת ממערכות התחבורה הציבורית הגדולות באירופה כולה.

אוטובוסים וחשמליות

ישובים ומאחזים פרבריים רבים משרתים מאות קווי אוטובוסים וטרוליבוסים, כמו גם עשרות החשמליות הפועלות בבוקרשט.

משעות הבוקר המוקדמות ביותר (בערך 04:30) ועד לערך 22:50 (מוקדם יותר בסופי שבוע), אוטובוסים וחשמליות פועלים במרווחי זמן לא קבועים לפני שהוחלפו באוטובוסי לילה. כל המסלולים יוצאים מפיאטה אונירי, ואלה פועלים כל הלילה, ומשרתים את כל הבירה. רוב קווי אוטובוס הלילה פועלים כל שעה.

רכבת תחתית

אחת ממערכות התחבורה הציבורית הפופולריות ביותר בבוקרשט, מערכת הרכבת התחתית, מציעה גם הסעות נוסעים. ישנם ארבעה קווים ברשת: M1, M2, M3, M4 ו-M5. אורך המערכת בסך הכל 77 ק”מ, כולל 63 תחנות, ומרחק תחנות ממוצע של 1.5 ק”מ. השימוש במערכת התת-קרקעית של בוקרשט תלוי ברכישת כרטיס מגנטי מהתחנות, המעניק מספר קבוע של נסיעות הפרוסות על פני פרק זמן ארוך יותר או מספר בלתי מוגבל של טיולים בתקופה מוגדרת אחת.

מוניות ושיתוף נסיעות

בבוקרשט, שירותי שיתוף נסיעות כמו אובר, בולט ויאנגו ידועים ומהווים תחליף ראוי למונית. המחירים דומים לאלה של מוניות צהובות רגילות (כ-0.50 אירו לקילומטר), אבל הסטנדרטים גבוהים בהרבה. אם עדיין אין לך אף אחת מהאפליקציות בטלפון שלך, אנו קוראים לך להוריד לפחות אחת כדי שלא תצטרך לבזבז זמן בחיפוש אחר מונית רגילה.

רכבת

נסה תמיד לעלות על רכבת InterCity או InterRegio (IR) אם אתה חייב לנסוע ברכבת ברומניה מכיוון שהם המהירים ביותר ולעיתים קרובות יש להם את המלאי המתגלגל המעודכן ביותר.

פויאנה ברשוב סקי

המשיכה העיקרית כאן היא התמורה לכסף כשאתה יוצא לחופשת הסקי שלך, למרות שאזור הסקי צנוע עם חמש מעליות עיקריות בלבד וכ-24 ק”מ של מדרונות. מקומות הלינה מפוזרים ברחבי היערות בבסיס המדרונות, אז הקפידו לבחור מיקום קרוב למעליות כדי להקל על הסקי-אין והסקי-אאוט. בנוסף לקסם מימי הביניים של בראשוב, טיול יום לאחד מהאתרים הרבים של טרנסילבניה הקשורים לדרקולה מומלץ בחום בזמן שאתם באזור. מבוקרשט, סעו כשעתיים נסיעה דרומה לשדה התעופה כדי להגיע למיקום זה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן