דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע החשוב על: מהם שדות התעופה באמסטרדם
מהם שדות התעופה באמסטרדם

כל המידע החשוב על: מהם שדות התעופה באמסטרדם

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אמסטרדם היא העיר הפופולרית ביותר בהולנד והיא גם אחת הערים המתויירות ביותר באירופה. יש לו היסטוריה ארוכה ותרבות נהדרת. העיר התפרסמה בזכות התעלות הרבות שלה, הארכיטקטורה הצבעונית שלה ובהיותה מקלט לאמנים, סופרים ומוזיקאים.

אמסטרדם היא אחת הערים המרגשות בעולם. יש לו הרבה מה להציע, מאומנות ותרבות ועד היסטוריה וטבע. העיר ידועה גם בחיי הלילה התוססים שלה, המושכים תיירים רבים מדי שנה.

בירת הולנד היא אמסטרדם. היא שמרה על השקפתה הגלובלית כאטרקציה תיירותית למרות היותה מדינה אירופאית מודרנית. למרות היותה מדינה זעירה מאוד, הולנד מתגאה בחמישה שדות תעופה.

נמל התעופה של אמסטרדם סכיפהול

מבין חמשת שדות התעופה בהולנד, היא רואה את התנועה הגדולה ביותר. הוא מדורג במקום השישי באירופה והוא שדה התעופה הגדול ביותר בהולנד. שדה התעופה ממוקם על הגבול בין הערים הארלם והארלמרמיר. באמצעות שירות הרכבות ההולנדיות (NS), הנוסעים יכולים לנסוע משדה התעופה לאמסטרדם. כדי להגיע לתחנה המרכזית של אמסטרדם משדה התעופה, זה לוקח חמש עשרה דקות.

בהולנד, נמל התעופה סכיפהול מקבל את רוב תנועת הנוסעים והנוסעים. למעשה, כל שדות התעופה נגישים לקהל הרחב ולתיירים המבקשים לנסוע לאמסטרדם, אך סכיפהול, או נמל התעופה של אמסטרדם, היא האפשרות המועדפת.

נמל התעופה של איינדהובן

זהו המרכז השלישי הפופולרי ביותר בהולנד בעלות נמוכה עבור חברות תעופה קטנות. הוא ממוקם בצפון בראבנט, והנוסעים יכולים להתחבר לשדה התעופה באמצעות רכבת NS. זה לוקח לרכבת בערך 90 דקות. זמין גם אוטובוס מספר 401 של הרמס. הנסיעה באוטובוס לשדה התעופה מתחנת איינדהובן נמשכת כ-30 דקות. רק כמה חברות תעופה זולות טסות משדה התעופה הזה. הם מורכבים מחברות התעופה Ryanair, Wizz Air ו-Transavia.

שדה התעופה רוטרדם האג

מדי שנה משרת שדה התעופה כמיליון נוסעים. נוסעים המשתמשים בחברות התעופה השונות שטסות משדה התעופה הזה נחשבים ללקוחות נמל התעופה. ליד אזור ראנדסטאד, נמל התעופה של רוטרדם ממוקם ליד סכיפהול. ניתן להגיע לאמסטרדם ב-40 דקות ברכב וב-90 דקות באוטובוס וברכבת.

נמל התעופה מאסטריכט אאכן

ביק, הולנד, נמצא שדה התעופה. שדה התעופה השני בגודלו לטיסות מטען הוא שדה תעופה עירוני. אמסטרדם נמצאת במרחק של יותר מ-200 קילומטרים משם.

נמל התעופה חרונינגן אילדה

Eelde בצפון-מזרח הולנד הוא המקום שבו נמצא שדה התעופה. רק חברות תעופה Corendon, BMI וטרנסאוויה מורשות להשתמש בשני מסלולי ההמראה בשדה התעופה הקטן והאזרחי הזה במחוז הצפוני ביותר של הולנד.

שדה התעופה אמסטרדם למרכז העיר

שדה התעופה הבינלאומי המשרת את אמסטרדם ממוקם כ-9 ק”מ דרומית-מערבית למרכז העיר הראשי ונקרא נמל התעופה סכיפהול (AMS). כשתגיעו לשם, תוכלו להשתמש ברכבת, אוטובוס אקספרס, מונית, איסוף קבלת פנים, אובר או רכב שיתוף כדי להגיע למרכז אמסטרדם.

ההעברה הזולה והמהירה ביותר היא ברכבת ציבורית.

שדה התעופה אמסטרדם חנויות

יש לך גישה לכ-70 חנויות בשדה התעופה סכיפהול של אמסטרדם, מחציתן ממוקמות לפני האבטחה ומחציתן ממוקמות לאחר מכן. תוכלו לקנות גבינות, פרחים, תיקים, אוכל, ניחוחות, ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, מזכרות, פקעות צבעונים, איפור ועוד בזמן שאתם מחכים.

משפט המלכוד הוא “לראות, לקנות, לעוף”.

מטיילים יכולים לבדוק את ההצעות העדכניות באתר של סכיפהול. סכיפהול עובדת קשה כדי לשמור על מעמדו כשדה קניות מוביל עם הנחות משמעותיות וקמפיינים כמו “קנה שניים, קבל שלושה”. אל תשכחו את הגאודה, זוג קבקבים בדוגמת צבעונים, אגרטל צבעונים עם שבע זרועות, או טחנת רוח של תיבת נגינה.

מסעדות בשדה התעופה סכיפהול

אמסטרדם היא יעד פופולרי לטיולים בכל ימות השנה, ואם אתם טסים לשם, יש סיכוי טוב שתנחתו בנמל התעופה סכיפהול, אחד ממרכזי התעופה העמוסים ביותר באירופה. גלה עוד על מקומות לאכול בזמן שאתה מחכה שם אם אתה אחד מבני המזל שטסים לנמל התעופה הנמוך ביותר בעולם.

La Place הוא זיכיון הולנדי שתוכל למצוא ב-9 מתוך 10 תחנות רכבת ברחבי המדינה, עם כמה מיקומים נוספים בעיירות גדולות כמו אמסטרדם. הקונספט זהה ל-Pret a Manger בלונדון או במדינות שונות באירופה: מטבח טרי, מוגש במהירות או לאט, עם מרכיבים טבעיים.

רשת המזון המהיר הטובה ביותר לאוכלים מודעים היא ליאון מכיוון שכמו לה פלייס, היא מתמקדת בהגשת ארוחות מזינות ואורגניות שניתן לקחת הביתה.

מה הם מציעים? קופסאות אוכל! כולל מגוון מזונות-על, כולל קייל, חומוס, בטטות, במיה מבושלת, אבוקדו ואחרים. הם הציגו גם עופות, עטיפות, משקאות בריאים בבקבוקים בגודל נסיעות ועוד מגוון פריטים אחרים.

זיכיון המסעדה הנודע ג’יימי אוליבר, השף הבריטי, נקרא Jamie’s Deli. לפני הטיסה, אתה יכול לסמוך על המסעדה הזו שתספק לך מוצרים אורגניים, ארוחות מהירות כמו עטיפות, כריכים וסלטים, כמו גם כמה ארוחות בריאות אחרות.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן